“Με σώμα γερό”

Ολοκληρώθηκε ο πρώτος θεματικός άξονας των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων -Ζω Καλύτερα Ευ Ζην- με την υποενότητα Υγεία.
Σκοπός του προγράμματος ήταν να γνωρίσουν τα παιδιά την υγιεινή διατροφή και τη συμβολή της στην καλή υγεία. Συμμετείχαν με ενδιαφέρον στις δραστηριότητες που οργανώθηκαν και ανταποκρίθηκαν στους στόχους που τέθηκαν.
Μέσα από το πρόγραμμα τα παιδιά έμαθαν:
– να ξεχωρίζουν τις υγιεινές από τις ανθυγιεινές τροφές,
– τα βασικά γεύματα και τι πρέπει να περιέχουν,
– τις ομάδες των τροφών,
– την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής,
– το σημαντικό ρόλο της σωστής διατροφής και της άσκησης στην καλή υγεία,
– να συνεργάζονται και να επικοινωνούν.
Συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις κι έφτιαξαν τα δικά τους υγιεινά φαγητά.
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 11 Οκτωβρίου μέχρι 6 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με το σχέδιο δράσης που έχει αποσταλεί στη Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Λάρισας και αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου.
Σας παρουσιάζουμε ένα δείγμα των δράσεών μας.

Λήψη αρχείου

Το πιο όμορφο δέντρο

Χριστούγεννα πλησιάζουν κι οι άνθρωποι γιορτάζουν!
Κι εμείς τηρώντας το έθιμο στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας!
Τα στολίδια του μοναδικά!
Φτιαγμένα από τα χεράκια των παιδιών με αγάπη και μεράκι!
Καλά Χριστούγεννα με υγεία σε όλους!

Θέλω να χτίσω ένα σπιτάκι

Κωστής Παλαμάς: “θέλω να χτίσω ένα σπιτάκι”!

Τι θέλει να πει ο ποιητής;

Τα παιδιά ακούγοντας το ποίημα προβληματίστηκαν κι εξέφρασαν τις απόψεις τους.

Θέλει να χτίσει ένα σπίτι στην εξοχή….. στην πόλη…. όχι στη θάλασσα! Για να πάει διακοπές! Όχι κυρία, θέλει να χτίσει ένα σπίτι δίπλα στο δρόμο που περνούν οι άνθρωποι, για να πίνουν νερό απ’ τη βρυσούλα!

Στο δρόμο της ξενιτιάς, του ξεριζωμού και της προσφυγιάς! Εκεί μας μεταφέρει ο ποιητής. Κι αφού άκουσαν το ποίημα μέσα από την υπέροχη μουσική του Λεωνίδα Μπαλάφα, μας παρουσιάζουν τις δημιουργίες τους!

Αγιασμός 4ου Νηπιαγωγείου Ελασσόνας

Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός των νηπίων για το σχολικό έτος 2021-2022 θα γίνει την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου και ώρα 08:30΄ στον αύλειο χώρο του σχολείου μας. Δεδομένων των ιδιαίτερων συνθηκών η είσοδος στο χώρο όπου θα τελεσθεί ο Αγιασμός θα επιτρέπεται μόνο σε έναν συνοδό γονέα και το παιδί και μόνο με τη χρήση μάσκας από όλους και βεβαίωση αρνητικού αποτελέσματος αυτοδιαγνωστικού (self) τεστ.

Μετά το πέρας του Αγιασμού γονείς και μαθητές θα αποχωρήσουν. Περισσότερες πληροφορίες θα σας δοθούν σε συνάντηση που θα προγραμματίσουμε. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας. Ευχόμαστε σε όλους μια καλή και δημιουργική χρονιά με ασφάλεια.

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-2022


Λήψη αρχείου

Ο κορονονερός που έγινε πανδασία!

“Ο κορονερός που έγινε πανδασία” είναι ο τίτλος που έδωσαν τα παιδιά στο παραμύθι που έγραψαν τα ίδια κατά τη διάρκεια της καραντίνας του Νοεμβρίου!
Κι αυτό είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας τους!
Book titled 'Ο κορονερός που έγινε πανδασία'

Η άνοιξη είναι εδώ!

Πόσο ακόμα να ….. κάτσουμε σπίτι;

Η άνοιξη είναι εδώ!

Η ωραιότερη εποχή του χρόνου! Ένα πανηγύρι της φύσης! Με χρώματα, αρώματα, λουλούδια! Μας καλεί να γιορτάσουμε μαζί της!

Ελάτε να τη δούμε μέσα από τους πίνακες ζωγραφικής γνωστών ζωγράφων!

 

περιβόλι την άνοιξη Claude Monet 1886

 

la strada del lago – guido borelli

 

van gkogk

 

Άνοιξη- Franz Xaver Winterhalte

 

Wassily Kandinsky

 

Άνοιξη – Pablo Picasso 1956

 

Φασιανός

 

Hiro Yamagata

 

Άνοιξη Peter Max

 

Paul Cezanne 1861

 

Flowers, Andy Warhol