• Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Ανακοινώσεις
  • Λίγα Λόγια…
    • Το σχολείο μας
    • Πληροφοριακό Υλικό
  • Εκπαιδευτικό Προσωπικό
  • Δραστηριότητες
    • Επισκέψεις
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • padlet δραστηριοτήτων 2022-23
  • Παιχνίδια online
  • Παραμύθια
  • COVID 19- ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ
  • Επικοινωνία

4ο Νηπιαγωγείο Αμαλιάδας

4ο Νηπιαγωγείο Αμαλιάδας

Τα παιδιά μπορούν να δουν τη μαγεια γιατί την αναζητούν (Christofer Moore)

  • Αρχική
  • Ανακοινώσεις
  • Λίγα Λόγια…
    • Το σχολείο μας
    • Πληροφοριακό Υλικό
  • Εκπαιδευτικό Προσωπικό
  • Δραστηριότητες
    • Επισκέψεις
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • padlet δραστηριοτήτων 2022-23
  • Παιχνίδια online
  • Παραμύθια
  • COVID 19- ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ
  • Επικοινωνία
4ο Νηπιαγωγείο Αμαλιάδας

Τα παιδιά μπορούν να δουν τη μαγεια γιατί την αναζητούν (Christofer Moore)

banner-image

Ανοιχτά φύλλα εργασίας σχετικά με την αντίληψη του προαύλιου χώρου του σχολείου

Ανοιχτά φύλλα εργασίας σχετικά με την αντίληψη του προαύλιου χώρου του σχολείου

Δημοσιεύτηκε στις 30 Μαΐου 202519 Ιουνίου 2025CategoriesΧωρίς κατηγορίαΣχόλια 0
 

Ανακτώντας τις πρότερες γνώσεις και ιδέες των παιδιών μέσα από εικονική απεικόνιση των ανοιχτών φύλλων εργασίας.

image4
image5
image7
image1 2

 

 

4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ


Περισσότερες πληροφορίες

Συνέχεια ανάγνωσης

Προηγ. άρθρο
Επόμενο άρθρο

Σχετικά άρθρα

Ανάπλαση και παιδαγωγική αξιοποίηση του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου

Ανάπλαση και παιδαγωγική αξιοποίηση του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου

Δημοσιεύτηκε στις 29 Οκτωβρίου 2024 29 Οκτωβρίου 2024 Σχόλια 0

Ανάπλαση και παιδαγωγική αξιοποίηση του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου

Διαβάστε περισσότερα
Να και οι πιγκουίνοι…

Να και οι πιγκουίνοι…

Δημοσιεύτηκε στις 14 Φεβρουαρίου 2021 14 Φεβρουαρίου 2021 Σχόλια 0

https://youtu.be/-oVkQdxgpHI

Διαβάστε περισσότερα

Πρόσφατα άρθρα

  • Σχολική Χρονιά 2024 – 2025
  • Σύλλογος ΑΡΧΕΛΩΝ – Ebook Φοίβη, η χελωνίτσα
  • Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας 2024-2025
  • Σχέδιο Δράσης 2024-2025
  • Ανοιχτά φύλλα εργασίας σχετικά με την αντίληψη του προαύλιου χώρου του σχολείου

Πρόσφατα σχόλια

  • 4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ στο ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

Ιστορικό

  • Ιούνιος 2025
  • Μάιος 2025
  • Απρίλιος 2025
  • Δεκέμβριος 2024
  • Οκτώβριος 2024
  • Ιούνιος 2024
  • Μάιος 2024
  • Μάρτιος 2024
  • Οκτώβριος 2023
  • Ιούλιος 2023
  • Ιούνιος 2023
  • Μάιος 2023
  • Μάρτιος 2023
  • Φεβρουάριος 2023
  • Ιανουάριος 2023
  • Δεκέμβριος 2022
  • Νοέμβριος 2022
  • Οκτώβριος 2022
  • Σεπτέμβριος 2022
  • Ιούνιος 2022
  • Μάιος 2022
  • Απρίλιος 2022
  • Μάρτιος 2022
  • Φεβρουάριος 2022
  • Ιανουάριος 2022
  • Δεκέμβριος 2021
  • Νοέμβριος 2021
  • Μάρτιος 2021
  • Φεβρουάριος 2021
  • Ιανουάριος 2021
  • Δεκέμβριος 2020
  • Νοέμβριος 2020
  • Μάιος 2020
  • Απρίλιος 2020

Kατηγορίες

  • e-Twinning
  • ΑΠΟΚΡΙΕΣ
  • ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
  • Γιορτές
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΑ
  • Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ
  • ΜΑΙΟΣ
  • ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ
  • Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ
  • ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ
  • ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ
  • ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
  • ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
  • ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ
  • ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
  • Χωρίς κατηγορία

Σήμερα είναιι….

Μάιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« Απρ   Ιούν »

Τι ώρα είναι ;

υποδιαίρεση υποσέλιδου
Copyright © 2025 4ο Νηπιαγωγείο Αμαλιάδας. | Kids-education-sch από 
Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
  • Αρχική
  • Ανακοινώσεις
  • Λίγα Λόγια…
    • Το σχολείο μας
    • Πληροφοριακό Υλικό
  • Εκπαιδευτικό Προσωπικό
  • Δραστηριότητες
    • Επισκέψεις
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • padlet δραστηριοτήτων 2022-23
  • Παιχνίδια online
  • Παραμύθια
  • COVID 19- ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ
  • Επικοινωνία
  • Δραστηριότητα
  • Ιστολόγια
  • Ομάδες
  • Μέλη
  • Βοήθεια
  • Επικοινωνία
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή