Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Εργαστήρια Δεξιοτήτων -Σχολική Χρονιά 2024-2025

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ  ENOTHTA: « ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ»

«Το παιδί σκέφτεται για το παιδί- Γίνε ο εθελοντής ήρωας του MakeAWish (Κάνε – Μια- Ευχή Ελλάδος)»

Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος 2024  – Ιανουάριος  2025

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

Εργαστήριο 1: « Το ταξίδι της ευχής μέσα από το ταξίδι του εθελοντισμού».

20250108 110223 20250108 112016

Ενεργοποίηση: Τα αστεράκια του make a wish επισκέπτεται τα παιδιά για να περπατήσουν μαζί τους στον δρόμο της ζωής και της προσφοράς.
Πορεία Μαθήματος: Διαβάζουμε το ηλεκτρονικό βιβλίο: Ένα αστέρι στην καρδιά και ακολουθεί συζήτηση και επεξεργασία της στάσης των ηρώων και των εννοιών. Σε έναν πίνακα συμπληρώνουν επίθετα που ταιριάζουν στο αρκουδάκι,  τον ήρωα της ιστορίας.

IMG bcd2d5319797d926633ca5af6497d1fc VIMG 5bbb51a193393c1fcfe22a0ac8e1440e VIMG e4731df8a50f9fd37e0c697928d83444 VIMG 452cc684854c41afa63921ebfae8d16e VIMG aafc6f8fadca74aab7600748d18b0914 V

Εργαστήριο 2:

Ενεργοποίηση: Παιχνίδι με κορδέλες .

20250113 112734

Πορεία  μαθήματος: Ο φίλος μας το αρκουδάκι μας στέλνει γράμμα και τον αναγραμματισμό μιας σπουδαίας λέξης….

20250113 11355020250113 11400220250113 11414620250113 114508

Ιδεοθύελλα με τη λέξη εθελοντισμός, όπου τα παιδιά αναφέρουν σχετικές φράσεις που τους έρχονται στο μυαλό ακούγοντας τη φράση.

 

20250113 115620

Κλείσιμο μαθήματος: Τα παιδιά δημιουργούν ένα πλέγμα με ένα κουβάρι νήματος λέγοντας γιατί είναι ωραίο να προσφέρουν…Αντιλαμβάνονται ότι με τον εθελοντισμό συνδεόμαστε και δημιουργούμε μεταξύ μας ενώσεις…
20250113 122106
Εργαστήριο 3:

  • Πορεία μαθήματος : Με αφορμή τη μουσική που ακούστηκε οι μαθητές εκφράζουν ποιους θεωρούν υπερήρωες στη ζωή. Αναφέρουν  ποιες υπερδυνάμεις/αξίες χαρακτηρίζουν τους εθελοντές/ντριες. Με τη μουσική οι μαθητές μεταμορφώνονται σε υπερήρωες…
  • Σε φύλλο εργασίας φτιάχνουν το βαλιτσάκι πρώτων βοηθειών του εθελοντή/ντριας και ζωγραφίζουν τις υπερδυνάμεις “γιατρικά” που χρησιμοποιεί ο εθελοντή/ντρια για να θεραπεύει όποιους ανθρώπους το έχουν ανάγκη.
20250115 110531 20250115 110539 20250115 112440 20250116 095307
  • Παιχνίδια με κάρτες για τα συναισθήματα του εθελοντή/ντριας, καθώς και του δέκτη/ριας εθελοντισμού. Τα παιδιά κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι και οι δύο  νιώθουν τα ίδια θετικά συναισθήματα.
  • Κλείσιμο μαθήματος: “Διάδρομος ευγνωμοσύνης”. Τα παιδιά παρατάσσονται σε δύο γραμμές και όταν περνά ανάμεσά τους το παιδί που υποδύεται τον εθελοντή/ντρια του/της εκφράζουν την ευγνωμοσύνη τους.
20250117 090451 20250117 090549 20250117 092710 20250117 092053
  • Μιά μικρή σύνοψη

Ολοκλήρωση του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Ένα Αστέρι στην Καρδιά”

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το εργαστήριο δεξιοτήτων “Ένα Αστέρι στην Καρδιά” – Make-A-Wish. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό, συνεργάστηκαν και έμαθαν την αξία του εθελοντισμού, της προσφοράς και της ελπίδας. Μια ξεχωριστή εμπειρία που γέμισε τις καρδιές όλων με αγάπη και αισιοδοξία!

image0 1 image1 1 image2 1 image3 image4 image5 image6 image7

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗ

«Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω»

Εργαστήριο 1:

«Συνεργάζομαι και αλληλεπιδρώ»

  • Οι μαθητές/τριες γίνονται ζευγάρια και μετά τετράδες. Βρίσκουν το όνομα της ομάδας τους. Στη συνέχεια ακολουθεί καταιγισμός ιδεών, όπου αναφέρουν ό,τι γνωρίζουν για τη βία και τον εκφοβισμό. Για την καταγραφή των προτάσεων τους χρησιμοποιείται η πλατφόρμα coogle it.

IMG 20241002 181616 IMG 20241002 181502 IMG 20241002 174203 1

IMG 0268 IMG 0139 IMG 0138 IMG 0136 IMG 0129

Εργαστήριο 2:

«Ο κύκλος των απόψεων και των προτάσεων»

  • Δημιουργία συμβολαίου τάξης για πρόληψη περιστατικών εκφοβισμού.

IMG 20241003 113612 IMG 20241007 233556

  • Η ιστορία του Νταή του σχολικού με τα δικά μας λόγια και εικόνες!

Ανώνυμο σχέδιο

  • Τι είναι ο νταής;- Ο νταής του σχολικού.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΤΑΗΣ Ο ΝΤΑΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ IMG 0273 IMG 0272 IMG 0271

Εργαστήριο 3:

«Μπαίνω στην θέση του άλλου»

  • Μέσα από το σενάριο Μιμή η κουταλαυτού, εμβαθύνουμε στο θέμα της βίας και τα παιδιά αποτυπώνουν τις σκέψεις και τις απόψεις τους μέσα από την οπτική των ρόλων που καλούνται να ερμηνεύσουν.

IMG 20241015 072558 IMG 20241015 072336 IMG 20241015 072439

2. 1 1 1 3 1

Εργαστήριο 4:

«Τα μαγικά καπέλα εν δράση!»

  • Επεξεργαστήκαμε τον πίνακα του Μatt Mahurin με τίτλο: Βullying και εμβαθύναμε περισσότερο στο θέμα με τη μεθοδολογία των 6 καπέλων σκέψης .

IMG 20241101 001040 IMG 20241101 000903 IMG 20241101 000800ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΚΑΠΕΛΑ ΕΝ ΔΡΑΣΗ

Εργαστήριο:5

«Τα δικά μας μηνύματα»

  • Τα παιδιά κατασκεύασαν μια πολυτροπική αφίσα με ζωγραφιές και μηνύματα κατά της βίας. Τίτλος της αφίσας μας “Φιλία και Όχι Βία”.

IMG 20241105 002326 IMG 20241105 002257IMG 202fdf7885d05ae05f3713a7a86596c0 V IMG 20241105 002214 IMG 66e2e081526ddca3150e9ff90de6df86 VIMG 21dfcc69aec5e4c49a5ba7d314c4d065 VIMG 20241105 002018

  • Δημιουργία τραγουδιού  από τους ίδιους τους μαθητές ,για τη βία με τη βοήθεια του προγράμματος suno.com

Θα το ακούσετε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://suno.com/song/eaa164d8-d140-494d-be7b-8f2a32c33757

  •  Κατασκευή των παιδιών: « Η καρδιά της φιλίας.»
  • Δημιουργία τραγουδιού από τους μαθητές: « Λέμε όχι στην βία ,λέμε ναι στην φιλία»
  • Δημιουργία βιβλίου από τα ίδια τα παιδιά: «Το μικρό βιβλίο της φιλίας»
  • Δημιουργία πολυτροπικής  και δια δραστικής αφίσας.

Θα τα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://view.genially.com/6729df1bfa55b60709643689/interactive-image-oxi-sth-bia-nai-sth-filia

  • Εκπαιδευτική παράσταση της ομάδας Ονειρόδραμα με τίτλο «Μπες στα παπούτσια μου». Μέσα  από την παράσταση αυτή και το εργαστήρι που ακολούθησε τα παιδιά κατανόησαν με βιωματικό  τρόπο την σημασία της εν συναίσθησης και της διαφορετικότητας.

IMG 20241113 170611 IMG 20241113 170536 IMG 20241113 111749 IMG 20241113 111726

  • Τα δικά μας μηνύματα… Δημιουργία μικρού βιβλίου φιλίας με την τεχνική των Μικρών Βιβλίων στην τάξη του Φρενέ.

IMG 20241127 094515 2 IMG 20241127 094610

 ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: « ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ.»

«Ξεναγός στην Πόλη μου»

1.a_ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ_Ξεναγοί στην πόλη μας

Εργαστήριο1:

  •  Πόσες φορές έχεις κάνει τη διαδρομή από το σπίτι στο σχολείο; Την ξέρεις από έξω και ανακατωτά! Ωστόσο, μπορείς να γίνεις ξεναγός και να δώσεις οδηγίες; Τι είναι όμως ο ξεναγός; Σε μια νέα σειρά από διασκεδαστικές δραστηριότητες που συνδοιαζουν STEM και ομαδοσυνεργατικη προσέγγιση μας εισάγει το εργαστήριο δεξιοτήτων «Ξεναγός στην Πόλη μου».

IMG 3272IMG 3274IMG 3281IMG 3283

  • Με αφορμή την επίσκεψη στο σχολείο μας μιας κούκλας άβαταρ μαθαίνουμε τι σημαίνει ξενάγηση και ποιος ο ρόλος του ξεναγού. Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες τριών ατόμων,  φωτογραφίζουν τα μέρη του σχολείου στα οποία θα ξεναγήσουν την κούκλα άβαταρ και σε επιδαπέδιο πλέγμα δημιουργούν το δικό τους αλγοριθμικό μονοπάτι της ξενάγησης της κούκλας άβαταρ.

20250213 110506 20250213 110221 20250218 105359 20250218 105840

    • Εργαστήριο 2:

    Αξιοποιήσαμε το διαδικτυακό εργαλείο χαρτογράφησης google maps, αναζητήσαμε το σχολείο μας κι ένα σημείο στη γειτονιά.Επιλεον ορίσαμε τη διαδρομή που ακολουθούν καθημερινά τα παιδιά από το σπίτι στο σχολείο .Στη συνέχεια οι μαθητές δημιούργησαν ένα χάρτη της γειτονιάς τους, παρουσίασαν τις ζωγραφιές τους περιγράφοντας τη διαδρομή που ακολούθησαν κάνοντας δημιουργικές συγκρίσεις αξιοποιώντας τη ρουτίνα σκέψης Βλεπω-Αναρωτιεμαι-Συνδέω.Στη συνέχεια σχεδίασαν τη διαδρομή που επέλεξαν από το σημείο που βρίσκεται το ρομπότ beebot μέχρι το σχολείο.

20250307 090947 20250305 112446 20250305 111410

Εργααστήριο 3:

  • Με αφορμή την παρακολούθηση ενός βίντεο για την ξενάγηση στην Παλιά Πόλη των Χανίων, συζητάμε στην ολομέλεια αξιοποιώντας τη ρουτίνα σκέψης Τίτλοι,  γισ την ιδιότητα του ξεναγού  και για τις κατηγορίες στις οποίες εστιάζει μια ξενάγηση. Κατα τη διάρκεια προβάλλονται στιγμιότυπα από το  βίντεο που παρακολουθήσαμε. Τα παιδιά συμπληρώνουν σχετικό φύλλο εργασίας.

20250310 114345 1 20250310 110341 1

 

  • Τα παιδιά με τη βοήθεια των γονέων τους, οργανώνουν έναν περίπατο ως ξεναγοί και φωτογραφίζουν ένα σημείο της πόλης τους.Έπειτα οι μαθητές/-τριες σε ομάδες αξιοποιώντας τη ρουτίνα σκέψης Αρχή-Μέση-Τέλος, δημιουργούν μια ιστορία με αφορμή τις φωτογραφίες και τις τοποθετούν στα αντίστοιχα πεδία σχετικού φύλλου εργασίας. Στη συνέχεια κάθε ομάδα παρουσιάζει την ιστορία της στο πλέγμα και σχεδιάζουν ένα αλγοριθμικό μονοπάτι που θα εκτελέσει το επιδαπέδιο ρομπότ.
20250319 120631 20250319 115701 20250314 121326
  • Εργαστήριο 4:
  • Αξιοποιώντας το διαδικτυακό εργαλείο δημιουργίας hotspots σε εικόνα “genially”  , όπου η εικόνα θα είναι ο χάρτης της πόλης που βρίσκεται το σχολείο και τα σημεία (hotspots) οι φωτογραφίες που έφεραν τα παιδιά στο προηγούμενο εργαστήριο, οι μαθητές/τριες ενθαρρύνονται να κάνουν την τελική επιλογή σχετικά με τα σημεία που θα τοποθετήσουν στη μακέτα/πλέγμα. Συγκεντρώνουν σε ομάδες πληροφορίες σχετικά με τα σημεία της πόλης που θα τοποθετηθούν στη μακέτα.

20250326 111018 20250326 112935

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

 

«ΘΑΛΑ-SOS-A ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΣΤΙΚΑ.»

 

Στόχοι εργαστηρίου δεξιοτήτων.
  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1 :

    Τα παιδιά κάθισαν σε κύκλο και πετούσαν ένα μπαλάκι το ένα στο άλλο λέγοντας μια λέξη σχετική με τη θάλασσα. Αναπαριστούσαν τις λέξεις  (κίνηση-φωνή) με το σώμα τους. Στο τέλος του παιχνιδιού τα παιδιά ζωγράφισαν αυτό που είπαν. Στο κέντρο του κύκλου τοποθετήθηκε ένα μεγάλο μπλε πανί και τα παιδιά με τις ζωγραφιές τους δημιούργησαν ένα θαλάσσιο τοπίο. Σε μικρές ομάδες δημιούργησαν μια ιστορία του βυθού. Μια μια ομάδα, στην ολομέλεια, παρουσίασε την ιστορία της παίζοντας ένα μικρό δρώμενο.
InShot 20250522 000040240
  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2:
Τα παιδιά είδαν τα άβαταρ: τον  Πητ και την Πατ, τους επιστήμονες των θαλασσών» και τη «Λέτα, χελώνα καρέτα καρέτα». Οι τρεις ήρωες τους ζήτησαν να παρατηρήσουν και να περιγράψουν τις φωτογραφίες που τους έστειλαν, που δείχνουν τι συναντούν στα ταξίδια τους στη θάλασσα. Τα παιδιά περιέγραψαν τις φωτογραφίες, στις οποίες απεικονίζονται πλαστικά απορρίμματα στη θάλασσα και σε ακτές.  Χωρίστηκαν  σε ομάδες, και δημιούργησαν την ιστορία των πλαστικών αντικειμένων που παρατήρησαν. Την αναπαρέστησαν με ένα μικρό δρώμενο.
1747862571065blob
  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3
Τα παιδιά σε ομάδες συζήτησαν τη γνώμη τους, απαντώντας στο ερώτημα που τους έθεσε ένας από τους τρεις ήρωες, αν θεωρούν καλό ή κακό η θάλασσα και οι ακτές να έχουν πλαστικά απορρίμματα και γιατί. Οι απαντήσεις εγγράφηκαν σε μια ψηφιακή συσκευή εγγραφής φωνής και ήχου, τις άκουσαν στη ολομέλεια και συμπλήρωσαν κάτι όταν χρειαζόταν.
InShot 20250525 151531859
  • Εργαστήριο 2:
Οι τρεις ήρωες ζητάνε από τα παιδιά να διερευνήσουν τι συμβαίνει στα ζώα της θάλασσας, όταν υπάρχουν πλαστικά απορρίμματα. Τα παιδιά κάνουν υποθέσεις, οι οποίες καταγράφονται σε έναν νοητικό χάρτη. Στη συνέχεια, οι τρεις ήρωες τους προτείνουν να κάνουν μια ιστοεξερεύνηση με σχετικούς υπερσυνδέσμους, που τους έχουν στείλει ή/και να μελετήσουν έντυπο υλικό. Τα παιδιά συζητούν τι μπορεί να εμπεριέχει το υλικό που τους έστειλαν και καταγράφουν αυτό που υποθέτουν.
Οι μαθητές/-τριες, ανά ομάδες παρακολουθούν δύο φορές ένα βίντεο, διαφορετικό κάθε μια,
χρησιμοποιώντας έναν από τους υπερσυνδέσμους. Καταγράφουν ό,τι παρατηρούν και τα συγκρίνουν με αυτά που είπαν προηγουμένως.
InShot 20250527 230702038InShot 20250527 230506826
  • Εργαστήριο 3:

Τα παιδιά σε ομάδες δημιουργούν τις ερωτήσεις που θα ρωτούσαν ειδικούς για τη θαλάσσια ρύπανση και την προστασία των θαλάσσιων ειδών. Παρακολουθούν σχετικά βίντεο από ειδικούς που απαντούν στις ερωτήσεις τους και συμπληρώνουν τον νοητικό χάρτη του προηγούμενου εργαστηρίου με τα νέα συμπεράσματα που κατέγραψαν.

InShot 20250603 225842921

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024

4)ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ-STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ: «ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ»

Προγραμματισμός micro bit.

IMG a244cbcae54335a49bc3f66545ce1251 V 225x300 1 IMG 20240606 155156 225x300 1 IMG 20240606 155101 300x225 1 IMG 20240530 090836 225x300 1

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα από την ομάδα «Πειραματίξ» με θέμα «Μικροί Μετεωρολόγοι»

image0 12 image1 11 image2 11 image3 8 image4 7 image5 4 image6 3 image7 1 image8 2 image9 2

Η μελισσούλα Bee- Bot πετάει δεξιά και αριστερά ψάχνοντας να βρει τα σύμβολα του καιρού!

IMG 20240516 175155IMG 20240516 175244 1IMG 20240516 175057

 3) ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ: «Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗ»

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων μελετάμε τους διαφόρους τύπους οικογενειών .Οι μαθητές/τρεις έρχονται σε επαφή με όψεις της οικογενειακής πολυμορφίας μέσω παραμυθιού. Δίνουν λύσεις σε προβληματικές καταστάσεις των διαφόρων τύπων οικογενειών. Οι απόψεις τους καταγράφονται στον λευκό πίνακα google jamboard και δημιουργούν σχετικά ατομικά εικαστικά έργα!

IMG 20240310 183434 IMG 20240229 123453

Φτιάχνω τα πορτρέτα της οικογένεια μου-Φτιάχνω το βιβλίο της οικογένειας μου.

1708949046806 1708949442916 1708949552616 1708950026466 1708950211428 1708950679401

 Θεατρική Παράσταση με θέμα την οικογένεια, από την Ομάδα Θέατρο Για Παιδιά με τίτλο «ΑΣΤΡΕΛΙΑ»

image4 3 image3 4 image2 5 image1 4 image0 7

IMG 20240221 101105 IMG 20240221 103443 IMG 20240221 104638

  2) ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ:« ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗ   ΓΥΑΡΟ» 

                                            Παιχνίδι ταύτισης θαλάσσιου είδους και βιότοπου. 

IMG 20240124 112329 IMG 20240124 112604 IMG 20240225 191647 IMG 20240225 191800

                                                     

                                             Φτιάχνω τον Βιότοπο της Μεσογειακής Φώκιας.

1707902555857                            1707902576248

                               Κόβουμε και συναρμολογούμε την δική μας φώκια.

IMG 20240207 0814251707295848899

                                                           

                                                             Υποβρύχια μονοπάτια της Γυάρου

1707295940543 1707295928311 1707295919083 

     Φτιάχνω την δική μου αφίσα για την Φώκια Monachus- Monachus.

    17072968836691707295875513 

                                                                                                                                                                                                                                                                          

Παιχνίδι διαδοχής για την τροφική αλυσίδα.

Πλαγκτόν-Καβούρι-Σουπιά-Μπαρμπούνι-Φώκια

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΤΡΟΦΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ

Ποσειδωνία-Γαρίδα-Μέδουσα-Χταπόδι-Φώκια.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΦΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ

Ένα ψηφιακό παιχνίδι κουίζ για τη μεσογειακή φώκια

Όλοι μαζί συνεργαζόμαστε, φτιάχνουμε και παίζουμε το γιγάντιο επιδαπέδιο παιχνίδι της φώκιας!

φτιαχνουμε επιτραπεζιο2φτιαχνουμε επιτραπεζιο1παιχνιδι φωκιας1παιχνιδι φωκιας2παιχνιδι φωκιας3

            1)  ΖΩ ΛΑΛΥΤΕΡΑ ΕΥΖΗΝ:  «ΜΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΩ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΗΝ ΕΧΩ» 

  «ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΚΤΑΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ»

1700820093963

«ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ»

αρετη1αρετη 2 αρετη3 αρετη 4 αρετη 5 αρετη 6

αρετη 7

ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ

ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ  1

ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ 2

 


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΟΣ:«ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ»

IMG 20231114 092551 IMG 20231114 095231IMG 20231114 091807

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: “Μες στο σπίτι ας προσέχω ατυχήματα μην έχω” (Ζω καλύτερα-Ευζήν)

 

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ

1699525360925

1699523488589

1699523438735

ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΥΠΝΟΔΩΜΑΤΙΟ

Στα πλαίσια του 4ου εργαστηρίου Δεξιοτήτων: “H πρόληψη σώζει ζωές”, δημιουργήθηκαν από τους μαθητές ψηφιακές αφίσες…