Στις 11/12/2025 πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στην πλατεία του χωριού , όπου σε συνεργασία με τις νηπιαγωγούς και τους μαθητές του 3ου Νηπιαγωγείο Νεάπολης στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο.
Τα στολίδια ήταν δημιουργίες των παιδιών ,που δούλεψαν όλες τις προηγούμενες μέρες και με πολύ κέφι και φαντασία τα ετοίμασαν ! Πήραμε μαρκαδόρους, πινέλα, μπογιές ,ψαλίδια ,κόλλες και μπόλικη χρυσόσκονη φυσικά και διάφορα υλικά από την τάξη μας μεταμορφώθηκαν σε χριστουγεννιάτικες μπάλες, χιονιονιφάδες, χιονανθρώπους, κ.α. !









