Active minds- moving hands Δελτίο τύπου

Οκτ 201824

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

  Η παιδαγωγική ομάδα του 4ου Γυμνασίου Ηρακλείου στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος  Erasmus+ / Δράσης ΚΑ2 με τίτλο «Αctive MindsMoving Hands» και με κωδικό 2017-1-TR01-ΚΑ201-045629 διάρκειας 2 ετών (2017-2019), υποδέχτηκε τους εταίρους του προγράμματος, προερχόμενους από Τουρκία, Τσεχία, Ρουμανία και Ισπανία. Πρόκειται για την 3η κινητικότητα, η οποία υλοποιήθηκε από 8/10/18 έως 12/10/18 στην πόλη του Ηρακλείου Κρήτης.

Αρχικά, οι καθηγητές συναντήθηκαν με τον αντιδήμαρχο της πόλης, κ. Βλαχάκη Γεώργιο, υπεύθυνο εκπαιδευτικών θεμάτων, με τον οποίο συζητήθηκαν θέματα του προγράμματος και  δυνατότητες διάχυσης των αποτελεσμάτων αυτής της διακρατικής συνεργασίας στο σχολικό περιβάλλον.

Ακολουθώντας το πλαίσιο του προγράμματος, οι καθηγητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν επιμορφωτικό σεμινάριο στο Ίδρυμα Τεχνολογίας Έρευνας (ΙΤΕ) σχετικά με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στη σχολική πράξη προς όφελος τόσο των μαθητών όσο και των ίδιων των καθηγητών.

Στην περιβαλλοντική διάσταση του προγράμματος εντάχθηκε και η επίσκεψη στο Ενυδρείο της πόλης, όπου μετά την ολοκλήρωσή της είχαμε την ευκαιρία για την από κοινού αξιολόγηση του προγράμματος.  Αναφερθήκαμε διεξοδικά στις δράσεις που είχε αναλάβει κάθε σχολείο όπως είχαν ορισθεί από την προηγούμενη κινητικότητα που είχε γίνει στην Ρουμανία. Το σχολείο μας  δημιούργησε  ένα βίντεο STEM και  ένα  τραγούδι  με θέμα το ταξίδι της μέλισσας. Οι στίχοι διαμορφώθηκαν από τους μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και μελοποιήθηκαν από την καθηγήτρια της μουσικής κ. Χρυσούλα Δασκαλάκη. Παράλληλα, με την καθοδήγηση της καθηγήτριας των καλλιτεχνικών, κας Ελένης Κανναβού, οι μαθητές κατασκεύασαν μουσικά όργανα από ανακυκλώσιμα υλικά, διακόσμησαν τοίχους και γωνίες του σχολικού κτιρίου  ζωγραφίζοντας περιβαλλοντικά θέματα καθώς και το λογότυπο του προγράμματος. Επιπλέον, φυτέψαμε εποχιακά φυτά, μετατρέψαμε «άχρηστους τροχούς»  σε καλαίσθητες ζαρντινιέρες και ευαισθητοποιήσαμε τους μαθητές αναφορικά με τον θεσμό της ανακύκλωσης, εντός της τάξης συγκεντρώνοντας καπάκια και εκτός σχολείου τοποθετώντας μεγάλους κάδους ανακύκλωσης. Επιπρόσθετα, συζητήθηκαν οι νέοι στόχοι και τα προϊόντα που θα παραχθούν στην επόμενη φάση (σχεδιασμός τάξης stem, σύγκριση μιας τέτοιας τάξης με αυτές των άλλων χωρών) καθώς και οι τρόποι αναβάθμισης χώρων του σχολείου, όπου προβάλλονται εργασίες του προγράμματος Erasmus+.

Τις επόμενες ημέρες ακολούθησε επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού, όπου η κ. Αθηνά Σφακάκη, πιστή συνοδοιπόρος στις δράσεις μας, με την γλαφυρή ξενάγησή της στην αγγλική ζωντάνεψε  για μια ακόμη φορά τον  πολιτισμό του τόπου μας.

Η κρητική φιλοξενία προς τους εταίρους μας διανθίστηκε με την επίσκεψη σε ρακοκάζανο χωριού της ενδοχώρας, όπου παρακολούθησαν την παραγωγή της ρακής που συνοδεύτηκε με  παραδοσιακά  εδέσματα.

Τέλος, στο ΚΠΕ Αρχανών (Α cultural Environmental and Educational Centre) πραγματοποιήθηκαν εργαστήρια, που αφορούσαν στο περιβάλλον και στόχευαν στην καλύτερη γνώση και  εκμετάλλευσή του. Ο κύκλος των επιμορφωτικών επισκέψεων ολοκληρώθηκε στο “BIOAROMA”, όπου γιορτάστηκε  η ημέρα Erasmus+ με εργαστήρια πάνω στην τοπική χλωρίδα. Αναφέρθηκαν οι ιδιότητες των τοπικών βοτάνων και  έγινε επίδειξη  της επεξεργασίας τους και της παραγωγής αρωμάτων από αυτά.

Ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι οι Ευρωπαίοι συνεργάτες μας αναχώρησαν αναμένοντας την επόμενή μας  συνάντηση  στη Σμύρνη, τον  Απρίλιο του 2019.

Ολοκλήρωση του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο «Το μέλλον της Ευρώπης – Ελλάδα και Γερμανία: ένα διεθνές κινηματογραφικό έργο».

Σεπ 20183

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πρόγραμμα Erasmus +  με τίτλο «Το μέλλον της Ευρώπης – Ελλάδα και Γερμανία: ένα διεθνές κινηματογραφικό έργο».

Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχαν το σχολείο Max-Ernst-Gymnasium (Δημοτικό  και Γυμνάσιο στην πόλη Bruehl) και το σχολείο μας 4ο Γυμνάσιο Ηρακλείου (Κρήτη, Ελλάδα). Στο έργο αυτό εφαρμόστηκαν δύο επίπεδα: ένα μεθοδολογικό επίπεδο που περιλαμβάνει το σχεδιασμό, τη δημιουργία και τη προβολή μιας ταινίας και ένα άλλο  σχετικό με το περιεχόμενο του έργου «Το μέλλον της Ευρώπης – Ελλάδα και Γερμανία: ένα διεθνές κινηματογραφικό έργο».

Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι μαθητές από την Ελλάδα και τη Γερμανία έλαβαν την ευκαιρία να αποκτήσουν τεχνικές δεξιότητες (μαγνητοσκόπηση, υποτιτλισμό, κοπή βίντεο) καθώς και επικοινωνιακές δεξιότητες (αγγλικά ως lingua franca), δουλεύοντας ομαδικά και αξιοποιώντας τις γνώσεις τους αναφορικά με διαχείριση προβλημάτων και επίλυσής τους σχετικά με το πρόγραμμα. Δεν μπορεί να υποτιμηθεί ότι τα επιτεύγματα των μαθητών έχουν συμβάλει σημαντικά στην αυτογνωσία τους, έχουν ενισχύσει τη θετική στάση τους απέναντι στα εργασιακά τους αποτελέσματα εντός  του σχολικού περιβάλλοντος και το συνολικό έργο έχει αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένο στο να βοηθήσει τους μαθητές να στηρίζονται στον εαυτό τους και να αποκτήσουν την ωριμότητα που απαιτείται να έχουν κατά την διάρκεια των εφηβικών τους χρόνων.

Η συμμετοχή σε ένα τέτοιο έργο ήταν μια πρόκληση για το ελληνικό κομμάτι. Οι καθηγητές  και μαθητές που συμμετείχαν, λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική κρίση στην Ελλάδα, έπρεπε να ξεπεράσουν τις προκαταλήψεις τους σχετικά με την ΕΕ και τη λειτουργία της και να γίνουν πιο ενεργητικοί όσον αφορά την παρουσία τους στην Ευρώπη. Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές του 4ου Γυμνασίου Ηρακλείου είχαν την ευκαιρία να μελετήσουν τις τρέχουσες υποθέσεις και να υιοθετήσουν μια πιο κριτική σκέψη για το ρόλο τους σε ένα ευρωπαϊκό πλαίσιο και τη στάση τους απέναντι σε άλλα μέλη της ΕΕ. Έτσι, η διεύρυνση των γνώσεών τους για την πολιτική, τις κοινωνικές  και  πολιτιστικές σπουδές και την κοινωνιολογία ήταν σίγουρα ένα πλεονέκτημα που δεν μπορεί να υποτιμηθεί.

Αναλυτικότερα, το έργο περιελάμβανε δύο διακρατικές συναντήσεις  (Transnational Project meeting) μεταξύ καθηγητών  (σχεδιασμός και αξιολόγηση / διάδοση) και δύο διακρατικών μαθησιακών εκδηλώσεων Learning Teaching Training Activities  (ένα στην Ελλάδα, ένα στη Γερμανία). Η πρώτη διεθνική συνάντηση πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο στην πόλη της Bruehl και εξυπηρετούσε τον προγραμματισμό, ενώ η δεύτερη συνάντηση στο Ηράκλειο χρησιμοποιήθηκε για διάδοση και αξιολόγηση. Οι δραστηριότητες μάθησης πραγματοποιήθηκαν τον Ιανουάριο / Φεβρουάριο στην πόλη της Bruehl και τον Μάρτιο στο Ηράκλειο.  Στη Γερμανία, η κύρια εστίαση ήταν στα εργαστήρια κινηματογράφου, τα οποία αποτελούνταν από μια ομάδα που δούλεψε με την τεχνική  “stop motion animation”, μια ομάδα που προετοίμαζε ένα ντοκιμαντέρ, μία ομάδα που ασχολήθηκε με μια φανταστική ταινία της οποίας το σενάριο προέκυψε από ιδέες των μαθητών και δύο εργαστήρια δημιουργικού κινηματογράφου που ασχολούνται με ραπ τραγούδια και χορό. Στην Ελλάδα, εστιάσαμε σε πολιτιστικά και ιστορικά θέματα. Επιπλέον, δόθηκαν συνεντεύξεις αναφορικά με την ταινία και το έργο στον τοπικό τύπο τόσο από μαθητές όσο και από τους εμπλεκόμενους καθηγητές.

Τα παραγόμενα προϊόντα βρίσκονται αναρτημένα στους παρακάτω συνδέσμους

https://youtu.be/m_pvc9w5ySo

https://youtu.be/45BB6l2r_Wo

https://youtu.be/-kdzCpN8OkU

https://twinspace.etwinning.net/44826

https://blogs.sch.gr/4gymirak/2018/03/25/%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%88%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-a%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%BD/

https://blogs.sch.gr/4gymirak/2018/02/23/11281/

http://ira.digifest.info/2018/03/the-future-of-europe-greece-and-germany.html

https://www.patris.gr/2018/02/26/mathites-apo-to%E2%80%88iraklio-ke-ti-germania-ftiachnoun-mia-e-e-choris-prokatalipsis/

https://www.slideshare.net/4gym/sxolikes-draseis-18

https://www.patris.gr/2018/03/26/to-erasmus-fernei-pio-konta-to-irakleio-me-to-bruhl-oi-mathites-kinimatografoyn-ton-politismo-tis-elladas-kai-tis-germanias/

 

https://animoto.com/play/1OhxUTXydwZi67Zs0JtsTw

https://animoto.com/play/czaFEFoiOu3r5mG18UgxnA

Επίσκεψη στον Aρχαιολογικό χώρο της Κνωσού

Μαρ 201825

                           
Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus το 4ο Γυμνάσιο Ηρακλείου φιλοξένησε 20 μαθητές και τις 2 συνοδούς τους από το γερμανικό σχολείο Max Ernst Gymnasium Bruhl / Bruehl. Μέσα στις υπόλοιπες δράσεις μας ήταν και η επίσκεψη στο Ιστορικό Μουσείο αλλά και στον Aρχαιολογικό χώρο της Κνωσού στις 19 Μαρτίου 2018. Το παλάτι κι ο περιβάλλων χώρος του σίγουρα θα φάνταζαν διαφορετικά, αν δεν τα ζωντάνευε με την γλαφυρή ξενάγησή της στην αγγλική γλώσσα η κ. Αθηνά Κυριακάκη- Σφακάκη. Η προθυμία και η ακόρεστη δίψα της να μας μυήσει στη γνώση του πολιτισμού μας,που πάντα προσφέρει αφιλοκερδώς, μας έβγαλε για άλλη μια φορά ασπροπρόσωπους.
Σας ευχαριστούμε πολύ και ευχόμαστε να είστε πάντα γερή να προσθέτετε στο πολιτιστικό οικοδόμημα του τόπου μας.                                                                                           

O Γιάννης Μπουρούσης και ο Παναγιώτης Βασιλόπουλος στο 4ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.

Φεβ 201825

Μια πολύ ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους μαθητές του 4ου Γυμνασίου Ηρακλείου στις  22 Φεβρουαρίου  το πρωί, καθώς είχαν

την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον Γιάννη Μπουρούση και τον Παναγιώτη Βασιλόπουλο. Οι δύο διεθνείς επισκέφτηκαν το σχολείο με σκοπό να μιλήσουν  στα παιδιά και να τα καλέσουν να δώσουν  το  “παρών”  και στα δύο σημαντικά παιχνίδια που δίνει η Εθνική μας με την Εσθονία σήμερα και τη Μ. Βρετανία μεθαύριο Κυριακή.

Τα  παιδιά ενθουσιάστηκαν που είδαν από κοντά τα ινδάλματά τους,  ενώ είχαν την ευκαιρία να  μιλήσουν μαζί τους, να παίξουν μπάσκετ, αλλά και να φωτογραφηθούν.

Τόσο ο Γιάννης Μπουρούσης, όσο  και ο Παναγιώτης  Βασιλόπουλος είναι πολύ ανοικτοί με τα παιδιά, γνωρίζοντας ως γονείς και τα …….κλειδιά τους. Το  Σάββατο 24 Φεβρουαρίου  αντιπροσωπεία της Εθνικής αναμένεται να επισκεφτεί  και κάποιες ακαδημίες σωματείων του Ηρακλείου.

Πηγή: ΝΕΑ ΚΡΗΤΗ

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο “The Future of Europe- Greece and Germany”: An international film project

Φεβ 201823

Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας 4ο Γυμνάσιο Ηρακλείου εκπονεί ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο “The Future of Europe- Greece and Germany”: An international film project με κωδικό 2017-1-DE03-KA219-035693-2.

Το εν λόγω πρόγραμμα πραγματοποιείται με ένα  σχολείο της Γερμανίας – Max-Ernst-Gymnasium Bruehl και αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση των μαθητών μας και διερεύνηση των οριζόντων τους στα βασικά θέματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μειώνοντας ή και εξαλείφοντας τις προκαταλήψεις τους. Κατά το χρονικό διάστημα 26 Ιανουαρίου 2018 έως και 2 Φεβρουαρίου 2018 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη τόσο των Ελλήνων καθηγητών όσο και των Ελλήνων συμμετεχόντων μαθητών που εκπονούν το πρόγραμμα όπου φιλοξενήθηκαν από Γερμανούς μαθητές. Την περίοδο αυτή τα παιδιά δούλεψαν πάνω στο αντικείμενο του προγράμματος, δημιουργώντας βήμα-βήμα ένα φιλμ μικρού μήκους. Στην προσπάθειά τους αυτή πήραν συνεντεύξεις από Έλληνες του εξωτερικού και από Γερμανούς πολίτες, έγραψαν τραγούδια τα οποία και δραματοποίησαν, συμμετείχαν ενεργά στα γυρίσματα, μια γεύση των οποίων πήραμε τόσο εμείς όσο και ο γερμανικός τοπικός τύπος στο τέλος των εργασιών τους.

Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί με την επίσκεψη των Γερμανών μαθητών στο σχολείο μας τον Μάρτιο 2018 όπου θα λάβουν χώρα και τελευταία γυρίσματα  του προαναφερθέντος φιλμ.

Ενημέρωση στους γονείς του 4ου Γυμνασίου Ηρακλείου από το Ελληνικό Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου.

Φεβ 201823

Την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου   2018  στις 6 το απόγευμα η κυρία Ψαρουδάκη Κατερίνα, υπεύθυνη επικοινωνίας του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ έδωσε συμβουλές και συζήτησε με γονείς μαθητών  του σχολείου μας θέματα που αφορούσαν την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου. Στη συνέχεια έδωσε απαντήσεις σε ερωτήματα που τέθηκαν όπως «Τι µπορώ να κάνω ως γονέας εάν το παιδί µου αντιμετωπίζει πρόβλημα  µε τη χρήση του υπολογιστή» , «Τι είναι το Sexting;»  «πως δρούμε αν αντιληφθούμε ότι το παιδί  είναι θύμα cyberbullying»

Υλοποίηση Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA2

Φεβ 201812

Σας ενημερώνουμε ότι το 4ο Γυμνάσιο Ηρακλείου υλοποιεί πρόγραμμα με τίτλο “Active Minds – Moving Hands” με κωδικό 2017- 1- TR01- KA201- 045629 διάρκειας 2 ετών (2017-2019) στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus+ KA2.

 

Το πρόγραμμα αφορά μια στρατηγική συνεργασία ορθών πρακτικών και πιο συγκεκριμένα την εφαρμογή της  καινοτόμου μεθόδου διδασκαλίας STEM στο σχολείο μας.

Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε από 13-20 Ιανουαρίου 2018 στην Aguilas Ι

σπανίας η 1η διακρατική συνάντηση καθηγητών από τα συμμετέχοντα σχολεία της Τουρκίας, Τσεχίας, Ρουμανίας, Ισπανίας και Ελλάδας με συντονιστή το σχολείο της Ισπανίας. Οι συμμετέχοντες καθηγητές επισκέφτηκαν  το σχολείο και εργάστηκαν πάνω σε διάφορα εργαλεία διδασκαλίας. Αντάλλαξαν καλές πρακτικές , παρουσίασαν τις εργασίες των μαθητών τους και συναποφάσισαν για τις επόμενες συναντήσεις. Παρακολούθησαν εργαστηριακά μαθήματα πάνω στην μέθοδο

STEM καθώς και μαθήματα ρομποτικής στο Parque de las Ciencias  (Science’s Park of Granada).

Τέλος οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις για την πορεία του προγράμματος, για τους τελικούς τους στόχους, τα προϊόντα που θα προκύψουν καθώς και να απαντηθούν ερωτήσεις πάνω σε τεχνικά ζητήματα.

Δελτίο Τύπου για προγράμματα eTwnning που υλοποιούνται στο σχολείο.

Ιαν 20183

 

 

Δελτίο Τύπου.

Tο 4ο Γυμνάσιο Ηρακλείου  υλοποιεί  την τρέχουσα σχολική χρονιά 2017-18 πρόγραμμα e-Twinning με τίτλο «Teach me history» σε συνεργασία με το 2ο Γυμνάσιο Καλύμνου, το Αρσάκειο Γυμνάσιο, και με σχολεία της Γαλλίας , Ρουμανίας,  Βουλγαρίας,  Γεωργίας, Γερμανίας και Πολωνίας. Οι μαθητές από κάθε χώρα θα δημιουργήσουν μαθήματα βίντεο ή και παρουσιάσεων με ότι έμαθαν μέσα στην τάξη στο μάθημα της ιστορίας και  θα τα  διδάξουν στη διακρατική  ομάδα  που έχει δημιουργηθεί από άλλους μαθητές των παραπάνω χωρών. Οι μαθητές θα μπορέσουν στη συνέχεια να συγκρίνουν τον τρόπο διδασκαλίας της ιστορίας στις διάφορες χώρες και να εντοπίσουν  διαφορές  στα προγράμματα σπουδών. Οι καθηγητές που υλοποιούν το παραπάνω πρόγραμμα  είναι: Άννα Μακράκη,  Αργυρώ Μοχιανάκη, Κατερίνα Μπανιά, Τάνια Παπαστεφανάκη , Γεωργία Πρεβελιανάκη.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το σχολείο μας έχει βραβευθεί με Ευρωπαϊκές ετικέτες ποιότητας  σε άλλα έργα  e-Twinning τα προηγούμενα χρόνια.

Συγκεκριμένα το σχολικό έτος 2013-2014 το σχολείο μας βραβεύτηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για το έργο e-Twinning «European celebrations without mysteries». Υπεύθυνη του προγράμματος ήταν η Γεωργία Πρεβελιανάκη. Συμμετείχαν οι καθηγήτριες : Άννα Μακράκη και Κατερίνα Μπανιά.

 

 

 

Το σχολικό έτος 2014-2015 το σχολείο βραβεύτηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για το έργο e-Twinning «Travelling without Mysteries». Υπεύθυνη του προγράμματος ήταν η Γεωργία Πρεβελιανάκη.  Συμμετείχαν οι καθηγητές : Αδάμ Γιαχνάκης, Αργυρώ Μοχιανάκη, Κατερίνα Μπανιά,  Ζαμπία Φιτσοδασκαλάκη, Τάνια Παπαστεφανάκη και Λένα Παπαδάκη.

 

 

 

Το σχολικό έτος 2015-2016 το σχολείο μας βραβεύτηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για το έργο e-Twinning «Knitting our Common European Future with the threads of our National Culture!»  Υπεύθυνη του προγράμματος ήταν η Γεωργία Πρεβελιανάκη .  Συμμετείχαν οι καθηγήτριες :  Κατερίνα Μπανιά και Αργυρώ Μοχιανάκη

 

 

 

 

    H ομάδα e-Twinning                                  Ο Διευθυντής

                                                                               Γιαχνάκης Αδάμ    

Ενημέρωση σε τμήματα της Α’ τάξης από το Ελληνικό Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου

Δεκ 201717

Την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου  2017 οι κυρίες Ψαρουδάκη Κατερίνα και Καρκανάκη Μαριεύα, υπεύθυνες επικοινωνίας του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ έδωσαν συμβουλές και συζήτησαν με μαθητές διαφόρων τμημάτων της Α’ τάξης του σχολείου μας θέματα που αφορούσαν την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου.

Οι αριστούχοι του σχολείου 2016-2017

Ιούν 201726

Α ΤΑΞΗ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΙ 2016-2017

Β ΤΑΞΗ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΙ 2016-2017

Γ ΤΑΞΗ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΙ 2016-2017

« Παλιότερα άρθρα

ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Ημερολόγιο

Ιανουάριος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ΩΡΑ

Σήμερα γιορτάζουν:

η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων