Την πρώτη τους ενημέρωση για το Γυμνάσιο είχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης στο πλαίσιο των δράσεων ομαλής μετάβασης. Οι κυρίες Μαρία Οικονομάκη και Μαρία Μετζογιαννάκη, καθηγήτριες του 1ου Γυμνασίου Σητείας, ήρθαν στο σχολείο μας, σε συνεργασία με τη δασκάλα της Έκτης τάξης, και παρουσίασαν στα παιδιά κάποια από τα μελλοντικά τους μαθήματα μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες. Θα ακολουθήσει η επίσκεψη των παιδιών στο χώρο του Γυμνασίου. Ευχαριστούμε θερμά το σύνολο των καθηγητών και τη Διευθύντρια του 1ου Γυμνασίου για τη συνεργασία και τη συμβολή τους στο να αλλάξουν τα παιδιά σχολικό περιβάλλον με όμορφο και ομαλό τρόπο.






















