Διάλεξη του Συλλόγου Ολυμπιονικών Ελλάδος στον Δήμο Πετρούπολης

Διάλεξη για τα αναβολικά!

Ο Δήμος Πετρούπολης στο  πλαίσιο  των προγραμματισμένων  αθλητικών εκδηλώσεων της Αθλητικής Άνοιξης -Καλοκαίρι 2015 πραγματοποιεί διάλεξη του Συλλόγου Ολυμπιονικών Ελλάδος τη Δευτέρα 25 Μαϊού 2015 στο Κλειστό Γήπεδο  ¨Ν. Παξιμαδάς¨,ώρα 11.30 το πρωί.

Η διάλεξη θα αφορά  την διατροφή και τα αναβολικά στοχεύοντας στην διάδοση ενός σωστού και υγιούς προτύπου άθλησης και στάσης ζωής. Ομιλήτριες  θα είναι οι  κ. Βούλα Ζυγούρη (Ολυμπιονίκης Πάλης) και η κ. Εύη Μωραϊτίδου (Ολυμπιονίκης πόλο).

Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Διευκόλυνση για τη συμπλήρωση Ατομικών Δελτίων Υγείας

Για τα Ατομικά Δελτία Υγείας των Μαθητών!

Από τη Δημοτική Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Πετρούπολης λάβαμε την ακόλουθη ανακοίνωση:

“Για τις εγγραφές στο Νηπιαγωγείο, τις Α΄ και Δ΄ τάξεις Δημοτικού,

την Α΄ τάξη του Γυμνασίου και την Α΄ τάξη του Λυκείου

οι γονείς θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού

από 18/5/2015 ως 16/10/2015  

στα τηλέφωνα 2105011034, ώρες 8.00 ως 13.00

(μόνο για τη συμπλήρωση Ατομικών Δελτίων Υγείας Μαθητών)

για ασφαλισμένα κι ανασφάλιστα παιδιά με το Βιβλιάριο Υγείας τους

στον παιδίατρο στο Τοπικό Ιατρείο ΕΟΠΥΥ Πετρούπολης

.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Εγγραφές στην Α΄ τάξη

Εγγραφές στην Α΄ τάξη!

Σύμφωνα με τις κείμενες  διατάξεις τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:

α. Πιστοποιητικό γέννησης, Δήμου ή Κοινότητας για την εγγραφή του μαθητή στα οικεία μητρώα ή δημοτολόγια, το οποίο εκδίδεται το τελευταίο πριν την εγγραφή τρίμηνο και στο οποίο αναγράφεται ολογράφως και αριθμητικώς η ημερομηνία γέννησης.

β. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν  τα προβλεπόμενα εμβόλια.

γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας  Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.).

δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο, κατά την κρίση του Διευθυντή του σχολείου, φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.

ε. Βεβαίωση παρακολούθησης νηπιαγωγείου.

 

Επίσης, « …Όπου δεν είναι δυνατή η προσκόμιση Βεβαίωσης παρακολούθησης νηπιαγωγείου, οι γονείς και κηδεμόνες των νηπίων υποβάλλουν σχετική αίτηση προς τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης Π.Ε., στην οποία θα  αναφέρονται οι λόγοι μη φοίτησης. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης, αφού εξετάσει την εν λόγω αίτηση, εγκρίνει  την εγγραφή του μαθητή. Αν ο Διευθυντής Εκπαίδευσης δεν κάνει δεκτή την αίτηση των γονέων, τότε εφαρμόζονται οι διατάξεις της  περιπτ. 26, της §4, του άρθρου 94 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87Α)».

 

Επισημαίνεται ότι τα πιστοποιητικά γέννησης των μαθητών αναζητούνται αυτεπάγγελτα και μόνο από τους Προϊσταμένους των Δημοσίων Νηπιαγωγείων και τους Διευθυντές και Προϊσταμένους των Δημοσίων Δημοτικών Σχολείων , όπως ορίζεται από  Υ.Α. του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης – Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Διάλεξη για τη γονεϊκή ιδιότητα στο σχολείο μας

Διάλεξη για τους γονείς!

Με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων των μαθητών του σχολείου μας αύριο Παρασκευή 15/5/2015 στις 8 μμ θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα Προβολών 1 του σχολείου μας ομιλία-διάλεξη με θέμα “Μύθοι και πραγματικότητα περί γονεϊκής ιδιότητας στο δημόσιο και ιδιωτικό λόγο και βίο” με εισηγητή τον Αναπτυξιακό Εργοθεραπευτή – Ψυχοθεραπευτή Μήλιο Χρήστο.

Η διάλεξη θα είναι διάρκειας περίπου 30 λεπτών και θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων.

Η διάλεξη θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στους γονείς καθιστώντας την παρουσία τους επιβεβλημένη.

Δημοσιεύθηκε στη ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ | Σχολιάστε

Μουσικό Γυμνάσιο: μια άλλη επιλογή!

Από το Μουσικό Γυμνάσιο Ιλίου.

Για την εγγραφή μαθητών στα Μουσικά Σχολεία (Γυμνάσια), για το σχολικό έτος 2015-2016, οι γονείς ή κηδεμόνες των μαθητών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής, οφείλουν να υποβάλουν αίτηση στο Μουσικό Σχολείο της περιοχής τους κατά το χρονικό διάστημα από 10 Μαΐου έως και 31 Μαΐου 2015.
Οι υποψήφιοι για επιλογή και φοίτηση στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων δεν στερούνται του δικαιώματος υποβολής αίτησης για συμμετοχή στις διαδικασίες εισαγωγής σε άλλο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο.επιλογής για το σχολικό έτος 2015-2016

Στα Μουσικά Σχολεία (Γυμνάσια) εγγράφονται ως μαθητές απόφοιτοι Δημοτικού, ύστερα από επιλογή. Η  διαδικασία επιλογής για το σχολικό έτος 2015-2016 θα διενεργηθεί από τις αρμόδιες επιτροπές, οι οποίες θα οριστούν από τον Περιφερειακό Δ/ντή Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης και θα πραγματοποιηθούν από 17 έως 19 Ιουνίου 2015. Η διαδικασία επιλογής  θα ξεκινήσει ταυτόχρονα σε όλα τα Μουσικά Σχολεία της χώρας την Τετάρτη 17-6-2015 και θα διαρκέσει μία, δύο ή τρεις ημέρες, ανάλογα με τον αριθμό των υποψηφίων. Μη έναρξη της διαδικασίας επιλογής την 17η Ιουνίου 2015 επιτρέπεται κατ΄ εξαίρεση, εφόσον προκύψουν και τεκμηριωθούν σοβαροί λόγοι.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέχετε στις ιστοσελίδες των Μουσικών Σχολείων και να απευθύνεστε στο Διευθυντή του σχολείου.

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Γιορτή της Μητέρας

      “Όταν είσαι μητέρα, ποτέ δεν είσαι μόνη στις σκέψεις σου.

Πάντα σκέφτεσαι δυο φορές:

τη μια για τον εαυτό σου και την άλλη για το παιδί σου!”

         Με την καρδιά μας γεμάτη αγάπη και ευγνωμοσύνη

στις πιο γλυκιές μανούλες του κόσμου.

Αυτές του σχολείου μας!

          Μέσα από το μάθημα των ΤΠΕ, τα παιδιά του σχολείου μας, άλλα με περισσότερα λόγια, άλλα μόνο με δύο λέξεις, λένε:

Σ΄ΑΓΑΠΩ

και εύχονται σε όλες τις μανούλες…

Χρόνια Πολλά!!!

Μανούλες του Α1.  Ζωγραφίσαμε καρδούλες για τα πιο αγαπημένα μας πρόσωπα στον κόσμο!

Μανούλες του Α2. Βραβεία, ζωάκια, καρδούλες! Όλα για τις γλυκιές μανούλες!

Μανούλες του Α3. Ζωγραφίσαμε μαμάδες με τα μικρά τους και σας τις αφιερώνουμε με όλη μας την  αγάπη!

Μανούλες του Β1.  Διαβάστε και ανακαλύψτε ποια είστε, μέσα από τις περιγραφές των παιδιών σας…

Μανούλες του Β2.  Δείτε τις ευχές των παιδιών σας!

Μανούλες του Β3. Καρδούλες γεμάτες αγάπη από τα παιδιά σας!

Μανούλες του Γ1. Δείτε πως σας περιγράφουν τα παιδιά σας! Θα καταφέρετε να μαντέψετε ποιά μανούλα είστε εσείς;

Μανούλες του Γ2. Τα παιδιά σας περιέγραψαν. Μπορείτε να ανακαλύψετε ποιο είναι το δικό σας;

Μητέρες του Ε1 .   Δεν υπάρχουν λέξεις να περιγράψουν τη μητέρα. Τα παιδιά του Ε1 έφτιαξαν αφίσες με τις λέξεις που πιστεύουν ότι ορίζουν τη μητέρα.
Οι μητέρες στην Αρχαία Ελλάδα. Τα παιδιά του Ε1 έψαξαν στην ιστορία.
Παραμύθια για τη μητέρα από τα παιδιά του Ε1.
Ποιήματα για τη μητέρα από τα παιδιά του Ε1.
Μητέρες του Ε2.  Τι σημαίνει “μαμά”; Τα παιδιά του Ε2 έδωσαν τον δικό τους ορισμό στη λέξη.

 

Δημοσιεύθηκε στη ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ | Σχολιάστε

Πρόγραμμα προώθησης της ανακύκλωσης στο σχολείο μας!

Ανακύκλωση, η λύση…!

Πρόγραμμα της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης υλοποιείται αυτή τη βδομάδα στο σχολείο μας.

Η Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης, στο πλαίσιο της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων για την προώθηση της ανακύκλωσης στα σχολεία, υλοποιεί πρόγραμμα ενημέρωσης-ευαισθητοποίησης στα σχολεία. Η ανακύκλωση πάει σχολείο!
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει παρουσίαση οπτικοακουστικού υλικού από συνεργάτες της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης. Στην παρουσίαση συμμετέχουν ενεργά οι μαθητές απαντώντας και θέτοντας ερωτήσεις αλλά και εκφράζοντας τη γνώμη τους. Η παρουσίαση διαρκεί μια διδακτική ώρα και πραγματοποιείται στο χώρο του σχολείου, μετά από συνεννόηση με τη διεύθυνση του σχολείου.
Το περιεχόμενο της παρουσίασης, συνοπτικά, περιλαμβάνει την παρουσίαση των προβλημάτων, που προκύπτουν στο αστικό και φυσικό περιβάλλον από τη μη ορθή διαχείριση των απορριμμάτων. Στη συνέχεια παρουσιάζονται βασικές έννοιες όπως η πρόληψη, η επαναχρησιμοποίηση και η ανακύκλωση, καθώς και οι πρακτικές εφαρμογές αυτών. Επιπλέον, δίνεται έμφαση στη λειτουργία του συστήματος ανακύκλωσης συσκευασιών και παρουσιάζονται υλικά που μπορούν να τοποθετηθούν μέσα στους μπλε κάδους, αλλά και ο τρόπος που μπορούν οι μαθητές και οι οικογένειες τους να συμμετέχουν σωστά και ολοκληρωμένα στην ανακύκλωση συσκευασιών.
Στόχος αυτής της δράσης είναι οι μαθητές να αποκτήσουν ολοκληρωμένη εικόνα για τη διαχείριση των απορριμμάτων. Να αντιληφθούν το ρόλο τους στη διαχείριση των απορριμμάτων και να αναπτύξουν δεξιότητες, ώστε να συμμετέχουν σωστά και ολοκληρωμένα στα προγράμματα ανακύκλωσης, που υλοποιούνται από το σχολείο ή το δήμο τους.

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε