Διαμαρτυρία ΚΑΙ από το σχολείο μας για την κακοποίηση και τη δολοφονία ζώων!

Γενοκτονία στο Ποικίλο Όρος!

Σειρά επώνυμων καταγγελιών για δηλητηριάσεις αδέσποτων, δεσποζόμενων αλλά και άγριων ζώων στο Ποικίλο Όρος φτάνει στην Αστυνομία το τελευταίο διάστημα.

Μαζικές δηλητηριάσεις ζώων σε πολλές περιοχές καταγγέλλονται καθημερινά στις αρμόδιες Αρχές, με ισχυρά δηλητήρια που προκαλούν βασανιστικό θάνατο σε άγρια ζώα (αλεπούδες, νυφίτσες, δεκάδες αδέσποτα σκυλιά) αλλά και δεσποζόμενα ζώα, θέτοντας επίσης σε κίνδυνο τη ζωή παιδιών και ανύποπτων πολιτών που βγαίνουν να περπατήσουν στη φύση.

Μια από τις επώνυμες καταγγελίες αφορά μαζική δηλητηρίαση ζώων, άγριων, αδέσποτων σκύλων αλλά και δεσποζόμενων που έχει λάβει εφιαλτικές διαστάσεις στο Ποικίλο Όρος στο Δήμο Πετρούπολης με θύματα εκατοντάδες ζώα.
Από την πρώτη Απριλίου το Ποικίλο Όρος γέμισε με δηλητηριασμένα δολώματα που περιείχαν πολύ ισχυρό εντομοκτόνο ή φυτοφάρμακο (μιλούν για το Λανέιτ), το οποίο αποδεκάτισε κυριολεκτικά (ή ίσως εξαφάνισε) τον πληθυσμό των αλεπούδων και άλλων άγριων πουλιών όπως γεράκια και κουκουβάγιες. Θύματα υπήρξαν επίσης οι νυφίτσες, τα αγριοκούνελα και αμέτρητα αδέσποτα σκυλιά αλλά και δεσποζόμενα.

Ο Δήμος Πετρούπολης εξέδωσε την ακόλουθη οδηγία με μορφή ανακοινώσεων για το Άλσος του Αγίου Δημητρίου, ενώ στο Ποικίλο Όρος υπάρχουν δεκάδες περιστατικά με την εξολόθρευση ακόμη και αλεπούδων που περνούν από το βουνό.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
Κίνδυνος για τα κατοικίδια!!!
Σας ενημερώνουμε πως κάποιοι Ασυνείδητοι  έριξαν «φόλες»  περιμετρικά του  ΠΟΙΚΙΛΟΥ και του ΑΛΣΟΥΣ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Πάρτε τα απαραίτητα μέτρα για να

ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΤΕ ΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΣΑΣ!

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

 

Έχει ξεκινήσει διαδικασία συλλογής υπογραφών διαμαρτυρίας για το συγκεκριμένο θέμα. Ακολουθεί το σχετικό ψήφισμα που πέρα απ’ το ότι ενημερώνει τους πολίτες για τους σχετικούς κινδύνους αναδεικνύει το θέμα με σκοπό την ευαισθητοποίηση των αρμόδιων αρχών.

«Εδώ και ένα μήνα περίπου έχουμε αλλεπάλληλα κρούσματα αιφνίδιων θανάτων σκύλων συντροφιάς ή αδέσποτων στο δήμο μας απο ασυνείδητο που έχει σκορπίσει σε όλη την περιοχή φόλες με τοξικό εντομοκτόνο,άκρως επικίνδυνο και για την υγεία των πολιτών αλλά και της χλωρίδας/πανίδα της περιοχής.

Σε καθημερινή βάση πεθαίνουν σκυλιά και αλεπούδες μέσα σε ελάχιστα λεπτά με φρικτό θάνατο.Το εντομοκτόνο αυτό εκτός απο τη δράση tου σαν φόλα ,μολύνει όπου τοποθετηθεί μεγάλο κομμάτι γης που χρειάζεται χρόνια για να εξυγειανθεί.

Ζητάμε τη βοήθεια όλων σας να παρθούν δραστικά μέτρα και να συλληφθεί αν είναι δυνατό ο υπεύθυνος.

Εκτός απο την ηλεκτρονική υπογραφή σας είναι σημαντική κάθε πληροφορία για τον ένοχο και όποιος γνωρίζει κάτι παρακαλείται να το δηλώσει στο τοπικό αστυνομικό τμήμα.

Η δύναμη είναι στα χέρια όλων μας .Μαζί μπορούμε να το σταματήσουμε! Οι υπογραφές μας θα πάνε στο δήμο Πετρούπολης και θα ζητήσουμε να ληφθούν μέτρα».

Από τη θέση μου του Δημοτικού  συμβούλου  ενημερώνω ότι το θέμα τέθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο πού πήρε ΟΜΟΦΩΝΗ υποστηρικτική απόφαση για το συγκεκριμένο θέμα.

Ήδη ανάλογες υπογραφές έχουν συγκεντρωθεί με πρωτοβουλία μαθητών του σχολείου μας ενώ τα οποιαδήποτε κατακριτικά σχόλια σας στο παρόν άρθρο θα αποτελέσουν αποδοκιμασία και καταδίκη αυτής της στυγερής πρακτικής …

 

Δημοσιεύθηκε στη ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

“Υιοθεσία” μικρού ζώου από το σχολείο μας!

AMPER ALERT: “ορφανό” κουνελάκι!

Ένας ξεχωριστός επισκέπτης προέκυψε απροσδόκητα στο σχολείο μας την Τρίτη 28 Απριλίου.

Το σχολείο μας περιτριγυρίζεται από κιγκλιδώματα τα οποία δυσκολεύουν την είσοδο λοιπών παρείσακτων, δεν εμπόδισε όμως την είσοδο ενός … κουνελιού!

Επρόκειτο λοιπόν για ένα λευκό κουνελάκι, με ροδαλή μυτούλα, παχύ τρίχωμα, «συγκρατημένο» στην αρχή, ναζιάρικο όμως στη συνέχεια, όταν ξεθάρρεψε κατά την παραμονή του στο χώρο του γραφείου δασκάλων.

Συνελήφθη πλησίον του  χώρου των τουαλετών από το γυμναστή του σχολείου μας, ο οποίος, καθότι ιδιοκτήτης τετράποδου (σκύλου), διακατέχεται από φιλοζωικά αισθήματα κι έχει την εμπειρία μεταχείρισης με τον απολύτως πρέποντα τρόπο κάθε είδους ζώου…!

Δεν άργησαν να βρεθούν φροντιστές για το συμπαθητικό τετράποδο. Μάλιστα σύντομα κατέφθασε στο σχολείο σχετικό καλάθι φύλαξης και μεταφοράς του καθώς και η ανάλογη τροφή.

Αυτή τη στιγμή το κουνελάκι φιλοξενείται στο σπίτι μαθήτριας του σχολείου μας, η οποία μέχρι πρότινος είχε το δικό της κουνελάκι, θα το φροντίζει μέχρι να βρεθεί ο ιδιοκτήτης της και θα κάνει ό,τι πρέπει γι’  αυτό με τη στήριξη και συνδρομή, υλική και ηθική, του σχολείου μας. Την ευχαριστούμε θερμά γι’  αυτό!

Όποιος έχει απωλέσει  το μικρό αυτό ζώο για να του επιστραφεί μπορεί να απευθυνθεί στο Διευθυντή του σχολείου μας (τηλέφωνο σχολείου 2105015408)

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Οδηγίες για τα νέα Ατομικά Δελτία Υγείας

Το νέο Α.Δ.Υ.Μ.

Σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία οι εγγραφές  των μαθητών για κάθε σχολικό έτος  πραγματοποιούνται από 1 έως 21 Ιουνίου του προηγούμενου σχολικού έτους. Επίσης, μεταξύ των απαιτούμενων δικαιολογητικών για την εγγραφή στην Α’ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι και τα εξής:

  • Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) ή προσκόμιση άλλου
    στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  •  Το Ατομικό Δελτίο Υγείας του Μαθητή

Αυτό (το Α.Δ.Υ.Μ.) καταρτίζεται μετά από τη λήψη ιατρικού ιστορικού και τη διενέργεια φυσικής εξέτασης ή, εφόσον απαιτείται, και παρακλινικής εξέτασης. Την ευθύνη
συμπλήρωσης του Α.Δ.Υ.Μ. έχουν οι παιδίατροι ή οι γενικοί γιατροί ή, σε ειδικές περιπτώσεις, οι παθολόγοι, ανεξαρτήτως μονάδας ή φορέα που υπηρετούν ή συνεργάζονται, καθώς και ανεξάρτητοι ιδιώτες ιατροί των ανωτέρω ειδικοτήτων.

Το ΑΔΥΜ:
i. έχει προληπτικό χαρακτήρα, αποσκοπεί στην προστασία και την προάσπιση της υγείας και της ζωής
των μαθητών και των μαθητριών καθώς και τη στήριξη αυτών, με τη λήψη μέτρων.
ii.  αποτελεί μέσο επικοινωνίας του ιατρού με τη σχολική μονάδα και περιέχει τα πορίσματα της
ιατρικής εξέτασης του μαθητή/τριας που αφορούν στο σχολείο.
iii. έχει χαρακτήρα ιατρικού πιστοποιητικού σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις
iv.πληροφορεί το διδακτικό προσωπικό της σχολικής μονάδας φοίτησης των μαθητών/τριών για
θέματα που σχετίζονται με τη διευκόλυνσή των εκπαιδευτικών διαδικασιών και συνδέονται με την κατάσταση υγείας και τη συμμετοχή τους στη μαθησιακή διαδικασία. Το γεγονός αυτό επιτρέπει την αξιοποίηση των σχετικών με την υγεία πληροφοριών από τον εκπαιδευτικό ώστε να προβεί στη λήψη κατάλληλων κατά περίπτωση παιδαγωγικών και εκπαιδευτικών μέτρων, μεθόδων, εργαλείων κ.λ.π. που διευκολύνουν τη συμμετοχή του μαθητή /τριας στην εκπαίδευση και στη βελτίωση
της αντιμετώπισης των όποιων θεμάτων προκύπτουν.

Παραπέρα, το Α.Δ.Υ.Μ. συμπληρώνεται μετά από προληπτική ιατρική εξέταση που περιλαμβάνει ιστορικό και φυσική εξέταση, σύμφωνα με το «Φύλλο Ιατρικής Εξέτασης για το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή». Το εν λόγω Φύλλο Ιατρικής Εξέτασης (Φ.Ι.Ε.) αποτελεί ένα ενδεικτικό υπόδειγμα λήψης ιστορικού και φυσικής εξέτασης του παιδιού το οποίο περιλαμβάνει δύο ενότητες με ερωτήσεις και
παραμέτρους που διευκολύνουν την εκτίμηση της κατάστασης υγείας του παιδιού καθώς και ειδικότερα πεδία όπου συμπληρώνονται πρόσθετα στοιχεία και συμπεράσματα από το ιστορικό και τη φυσική εξέταση, καθώς και η εμβολιαστική κάλυψη.
Στο (Φ.Ι.Ε.) τίθεται η ημερομηνία της εξέτασης, η υπογραφή και η σφραγίδα του ιατρού ενώ σε διακριτό πεδίο υπογραφεί ο γονέας/ κηδεμόνας για την ακρίβεια των στοιχείων του ιατρικού ιστορικού που παρέχονται.

Είναι χρήσιμο λοιπόν οι γονείς να ζητάτε από τους ιατρούς που συμπληρώνουν το Α.Δ.Υ.Μ. του παιδιού σας να συμπληρώνουν ταυτόχρονα και το Φ.Ι.Ε.!

Καθίσταται τέλος σαφές ότι πέραν της Βεβαίωσης από παιδίατρο ή γενικό ιατρό δεν απαιτείται Βεβαίωση από γιατρό άλλης ειδικότητας εκτός αν υπάρχει ιδιάζουσα ανάγκη για κάτι τέτοιο.

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ, ΥΓΕΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ | Σχολιάστε

Επιτυχής η εξόρμηση της Περιβαλλοντικής μας Ομάδας μας στην Πάρνηθα

Εξόρμηση της Περιβαλλοντικής μας Ομάδας στον Εθνικό Δρυμό Πάρνηθας!

Ιδιαίτερα επιτυχής ήταν η εξόρμηση της Περιβαλλοντικής μας Ομάδας στην Πάρνηθα.

80 μαθητές μας με συνοδούς εκπαιδευτικούς και γονείς ξεκινήσαμε το πρωί της Κυριακής 26/4/2015 από την Πετρούπολη κάνοντας την πρώτη στάση μας στο Τελεφερίκ της Πάρνηθας.

Εκεί περιηγηθήκαμε αρχικά στο χώρο του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας της Πάρνηθας το οποίο βρίσκεται στο κτίριο υποδοχής του Καζίνο.

Ακολούθως μεταβήκαμε με το τελεφερίκ στον Εθνικό Δρυμό παρατηρώντας ταυτόχρονα από ψηλά κατά την υπέργεια διαδρομή μας το λεκανοπέδιο της Αθήνας αλλά και τις πλαγιές της Πάρνηθας.

Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το “Πάρκο των Ψυχών”, απέναντι από το εγκαταλειμμένο κτίριο του τέως Σανατόριου/μεταγενέστερου Ξενοδοχείου ΞΕΝΙΑ.

Κοντοσταθήκαμε στο μνημείο πεσόντων Σαρακατσαναίων βοσκών της Πάρνηθας, φονευθέντων κατά την Κατοχή από τους Γερμανούς.

Εποπτεύσαμε το χώρο του φυτωρίου κεφαλληνιακής ελάτης και πεύκου Αγίας Τριάδας.

Καταλήξαμε στο καταφύγιο ΜΠΑΦΙ, όπου κολατσίσαμε κι απ’  όπου στη συνέχεια βαδίσαμε σε μονοπάτια αλλά και σε δύσβατο έδαφος απόσταση περίπου 5 χλμ (απόσταση διανύθηκε με μάτια σφραγισμένα με μαντίλια).

Η κούραση στο τέλος της εξόρμησής μας σε καμία περίπτωση δεν υπέστειλε τη διάθεση των μαθητών μας και τις προσδοκίες του ερχομού της στιγμής που θα αναχωρήσουμε για να επισκεφτούμε ΚΠΕ στα πλαίσια υλοποίησης Περιβαλλοντικών Προγραμμάτων της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης!

Οφείλω κλείνοντας να ευχαριστήσω τους συνοδούς εκπαιδευτικούς Θεοδωρακόπουλο Σπύρο, Κρικέλη Ιφιγένεια και Σερέπετση Μιχάλη αλλά και τους γονείς Σαχίνη Ελένη, Συλλιγνάκη Μανόλη και Φραγκιά Αναστασία που συνέδραμαν στην πραγματοποίηση της εξόρμησής μας με αποδοτικό γνωστικά τρόπο αλλά και διασφάλιση όλων των προϋποθέσεων για τις μετακινήσεις σε δύσκολα πεδία…

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Μεγάλη η επιτυχία της μικρής μας Ολυμπιάδας!

ΑΓΩΝΑΣ-ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ-ΔΙΑΚΡΙΣΗ!!!

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα  27 Απριλίου η σημαντικότερη αθλητική δραστηριότητα του σχολείου μας, η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΙΒΟΥ 2015 του

4ΟΥ ΔΗΜ. ΣΧ. ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ «ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» στο ΛΑΪΚΟ ΣΤΙΒΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (ΧΩΡΑΦΑ).

Σ΄ αυτή συμμετείχαν ΟΛΟΙ οι μαθητές του σχολείου μας λαμβάνοντας μέρος στις ακόλουθες δραστηριότητες:

 

Δρόμος 400 μ αντοχής Αγοριών και Κοριτσιών  Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄
Άλμα εις μήκος Αγοριών και Κοριτσιών  Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄
Ρίψη ελαστικής σφαίρας Αγοριών και Κοριτσιών  Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄
Δρόμος 400 μ βάδην Αγοριών και Κοριτσιών Α΄, Β΄
Δρόμος 50 μ Αγοριών και Κοριτσιών  Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄
Σκυταλοδρομίες Αγοριών και Κοριτσιών  Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄

 

Πριν από την έναρξη κάθε αγωνίσματος έγινε η ανάλογη προθέρμανση.

Όλες οι δραστηριότητες πραγματοποιήθηκαν κανονικά. Όλοι οι μαθητές τερμάτισαν σε όλους τους δρόμους αντοχής νιώθοντας την ικανοποίηση της συμμετοχής ενώ αυτοί που έλαβαν μέρος στους αγώνες ταχύτητας προσέφεραν και θέαμα! Αντίστοιχα όλοι οι μαθητές έλαβαν θέση και προσπάθησαν στις βαλβίδες της ρίψης σφαίρας και του άλματος σε μήκος.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσαν οι προσπάθειες κάποιων παιδιών που επιδίωξαν να διακριθούν. Κάποια απ΄ αυτά άγγιξαν τα όρια της αντοχής των, εννοείται όμως ότι ελέγχονταν από το υποστηρικτικό διασωστικό προσωπικό ενώ δεν τους επέτρεψαν να τα ξεπεράσουν οι υπεύθυνοι των δραστηριοτήτων.

Για την επιτυχία της μικρής μας Ολυμπιάδας οφείλω να ευχαριστήσω:

  • ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς του σχολείου που διασφάλισαν τις μετακινήσεις και τη συμμετοχή των παιδιών με προσήλωση στις υποχρεώσεις αυτές που είχαν αναλάβει.
  • Τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας (κατά αλφαβητική σειρά)

Ακριβό Κώστα

Θεοδωρακόπουλο Σπύρο

Κρικέλη Ιφιγένεια

Μάλαμα Χρήστο

Σερέπετση Μιχάλη

Ταξείδη Ευαγγελία

  • Τους γονείς του σχολείου μας (κατά αλφαβητική σειρά)

Αγγελοπούλου Σταυρούλα

Γκέλη Εύη

Κατάκαλου Μαρία

Κατσανό Γεώργιο

Κιοβρέκη Δημήτρη

Ρώιμπα Βάσω

Σαχίνη Ελένη

Συλλιγνάκη Μανόλη

Τριανταφύλλου Ρούλα

  • Τους πιστοποιημένους διασώστες (κατά αλφαβητική σειρά)

Βεντούρη Δημήτρη

Θεοφανίδου Χριστίνα

  • Τον Αθλητικό Οργανισμό Δήμου Περιστερίου και τον Αντιπρόεδρό του κ. Χιώτη που υποδέχτηκε το αίτημά μας για την παραχώρηση του Σταδίου.

(Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη αν εκ παραδρομής δεν αναφέρθηκε η συνεισφορά και κάποιου άλλου γονέα ή φορέα).

Ευελπιστούμε ότι η κάθε είδους υποστήριξη των γονέων του σχολείου μας θα επαναληφθεί και όποτε άλλοτε χρειαστεί να κοπιάσουμε από κοινού στην προσπάθειά μας να προσφέρουμε ακόμα περισσότερα στα παιδιά μας!

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε

Το Ε2 σας παρουσιάζει το “Αλμανάκ” του Απριλίου

Στα πλαίσια των ΤΠΕ βρήκαμε τα σημαντικότερα γεγονότα του Απριλίου και σας τα παρουσιάζουμε :

Αλμανάκ Απριλίου από το Ε2

Δημοσιεύθηκε στη ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ | Σχολιάστε

Αντιμετώπιση σεισμού κατά την ώρα λειτουργίας του σχολείου.

Άσκηση σεισμού στο σχολείο μας!

Η απόκτηση γνώσεων για τη σωστή αντιμετώπιση του φαινομένου του σεισμού, σε μία χώρα με συνεχή σεισμική δραστηριότητα όπως η Ελλάδα, πρέπει να ξεκινά από τα πρώτα σχολικά χρόνια.

Ταυτόχρονα τα σχολεία, όπως κι η κοινωνία στο σύνολό της, θα πρέπει να είναι πάντα έτοιμα να αντιμετωπίσουν μια απρόβλεπτη σεισμική δόνηση ελαχιστοποιώντας τις οποιεσδήποτε συνέπειές της.

Για το λόγο αυτό τα σχολεία συντάσσουν Σχέδια Αντισεισμικής Προστασίας πάνω στα οποία πραγματοποιούν ασκήσεις κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τους τουλάχιστον 3 φορές το χρόνο.

Για το σκοπό αυτό θα πραγματοποιηθεί ξανά αντίστοιχη άσκηση σεισμού την Παρασκευή 24/4/2015 στις 9.30 με βάση το Σχέδιο Ετοιμότητας Αντιμετώπισης Σεισμού 2015 του οποίου περίληψη παραθέτουμε παρακάτω.

ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟΣ  ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ 2014-2015

 

Σε περίπτωση εκδήλωσης σεισμού, οι μαθητές μπαίνουν κάτω από τα θρανία και οι εκπαιδευτικοί κάτω από την έδρα.

Όταν τελειώσει η σεισμική δόνηση και μετά από τρία (03) χτυπήματα του κουδουνιού το σχολικό μας κτίριο εκκενώνεται ως εξής:

  • Από το κλιμακοστάσιο που βρίσκεται δίπλα από τα γραφεία των δασκάλων, εξέρχονται κατά σειρά οι μαθητές των αιθουσών  Γ1, Α1,  ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, Ε1, Δ1, Ε2,  ΣΤ2
  • Από το άλλο κλιμακοστάσιο εξέρχονται κατά σειρά οι μαθητές των αιθουσών Α2, Β1, Β2, Γ2, Δ3, ΣΤ3.
  • Οι μαθητές των αιθουσών Α3, Β3, Δ2, ΣΤ1, ΣΤ4 και Τμήματος Ένταξης εξέρχονται απευθείας στην αυλή από τις αίθουσες διδασκαλίας των στο ισόγειο.
  • Οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στο Γραφείο Εκπαιδευτικών κατέρχονται στο προαύλιο μετά την κάθοδο όλων μαθητών.
  • Οι μαθητές που βρίσκονται στο προαύλιο για το μάθημα της Γυμναστικής παραμένουν σ’ αυτό.
  • Ο Υπεύθυνος του κυλικείου και η καθαρίστρια του σχολείου εξέρχεται ταυτόχρονα στο χώρο του προαυλίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Η κάθοδος από τις  αίθουσες του Β΄  ορόφου θα αρχίσει αφού πρώτα ολοκληρωθεί η κάθοδος στο προαύλιο των μαθητών του Α΄ ορόφου.

Οι μαθητές και οι δάσκαλοι των ανωτέρω αιθουσών θα συγκεντρώνονται στο αριστερό μέρος του προαυλίου (δίπλα στη χαρουπιά) με ταξιθέτηση ανάλογη με αυτή της πρωινής προσευχής.

Για την υλοποίηση του αντισεισμικού σχεδιασμού του Σχολείου ορίζονται ως:

  1. Γενικός υπεύθυνος εφαρμογής του σχεδίου ο Δντής του Σχολείου.
  2. Υπεύθυνοι για την  οργανωμένη και ασφαλή εκκένωση του Σχολείου ο Δντής και οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων.
  3. Υπεύθυνος παρουσιών και καταγραφής μαθητών η εκπαιδευτικός Μουτσανίδου .
  4. Υπεύθυνος διάσωσης αυτών που κινδυνεύουν ο εκπαιδευτικός  ….
  5. Υπεύθυνες πρώτων βοηθειών οι εκπαιδευτικοί …και ….
  6. Υπεύθυνος πυρόσβεσης ο εκπαιδευτικός ….
  7. Υπεύθυνος ελέγχου ηλεκτρολογικών δικτύων ο δάσκαλος ….
  8. Υπεύθυνος ελέγχου δικτύου ύδρευσης ο δάσκαλος ….
  9. Υπεύθυνοι για την απαγόρευση προσέγγισης του κτιρίου του Σχολείου ο Διευθυντής του σχολείου και οι εκπαιδευτικοί των αιθουσών.

Ασκήσεις ετοιμότητας θα πραγματοποιεί το Σχολείο μας ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

 

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Δ/ΝΤΗ | Σχολιάστε