Ανακύκλωση στο σχολείο μας!!!
Σήμερα το σχολείο μας υποδέχθηκε με μεγάλη χαρά, την εκπρόσωπο του Δήμου Ρήγα Φεραίου κα Σπυριδούλα Κομπογιάννη από το Τμήμα Πράσινου Περιβάλλοντος και Καθαριότητας , με σκοπό να μας ενημερώσει για τη σημασία της ανακύκλωσης και της προστασίας του Περιβάλλοντος.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης μάθαμε χρήσιμες πληροφορίες για τα υλικά που μπορούν να ανακυκλωθούν, όπως το χαρτί, το πλαστικό, το γυαλί και το αλουμίνιο, αλλά και για τον σωστό τρόπο διαχωρισμού των απορριμμάτων. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σημασία της καθημερινής συμμετοχής όλων μας στην ανακύκλωση, ώστε να μειωθεί η ρύπανση και να προστατευτεί ο πλανήτης μας.
Οι μαθητές/τριες συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση, έκαναν ερωτήσεις και μοιράστηκαν δικές τους εμπειρίες και ιδέες σχετικά με την ανακύκλωση στο σπίτι και στο σχολείο. Τέλος, έκαναν πράξη τα όσα έμαθαν, ενώ η κα Σπυριδούλα μας επιφύλασσε μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς μοίρασε στους μαθητές μας επαναχρησιμοποιούμενες πλαστικές σακούλες ανακύκλωσης και τον αγαπημένο μας πλέον…μπλε κάδο.
Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Ρήγα Φεραίου και τη κα.Σπυριδούλα για την επίσκεψη και την ενημέρωση στο σχολείο μας.



