Εορτασμός των Τριών Ιεραρχών στο σχολείο μας!
Το σχολείο μας τίμησε τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών, τους προστάτες των Γραμμάτων και της Παιδείας. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στον εκκλησιασμό που πραγματοποιήθηκε.
Μετά τον εκκλησιασμό, οι μαθητές συμμετείχαν σε δημιουργικές δραστηριότητες και κατασκευές αφιερωμένες στους Τρεις Ιεράρχες. Η ημέρα αυτή αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για γνώση, δημιουργία και πνευματική καλλιέργεια, θυμίζοντάς μας τη σπουδαιότητα της παιδείας και των αξιών που συνοδεύουν τον άνθρωπο σε όλη του τη ζωή.
Οι Μέγας Βασίλειος, ο Γρηγόριος ο Θεολόγος και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος αποτελούν φωτεινά παραδείγματα προσφοράς, αγάπης και πνευματικής καλλιέργειας. Μέσα από τη ζωή και το έργο τους αναδεικνύεται η αξία της μόρφωσης και της καλλιέργειας του ανθρώπου.










