Άρθρα ανά μήνα: Ιούνιος 2026
Πιστοποιητικό Υιοθεσίας Ευχής Αστέρι της Ευχής 2025 – 2026
ΤΙΜΗΤΙΚΟΣ ΕΠΑΙΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Γιορτή Λήξης Σχολικής Χρονιάς με θέμα τον Ελληνικό Κινηματογράφο….
Με μεγάλη επιτυχία και σε κλίμα χαράς και συγκίνησης πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς του σχολείου μας, αφιερωμένη στον αγαπημένο Ελληνικό Κινηματογράφο.
Οι μαθητές ταξίδεψαν το κοινό σε αξέχαστες στιγμές της χρυσής εποχής του ελληνικού σινεμά, παρουσιάζοντας θεατρικά δρώμενα, χορευτικά και μουσικά αφιερώματα εμπνευσμένα από γνωστές ελληνικές ταινίες. Με ζωντάνια, χιούμορ και δημιουργικότητα, τα παιδιά αναβίωσαν αγαπημένους χαρακτήρες και σκηνές που έχουν αφήσει το δικό τους αποτύπωμα στην ελληνική κινηματογραφική ιστορία.
Η σκηνή γέμισε χρώματα, μουσική, γέλια και συγκίνηση, ενώ το θερμό χειροκρότημα των γονέων και φίλων του σχολείου επιβράβευσε την εξαιρετική δουλειά όλων των συμμετεχόντων.
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή του αποχαιρετισμού του μαθητή της ΣΤ΄ τάξης Γεώργιο Μπλέτσα ο οποίος ολοκλήρωσε το ταξίδι του στο Δημοτικό Σχολείο και ετοιμάζεται να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στη μαθητική του πορεία. Του ευχόμαστε καλή πρόοδο, όνειρα, δημιουργία και πολλές επιτυχίες στη συνέχεια των σπουδών του.
Ευχαριστούμε θερμά τον Αντιδήμαρχο Παιδείας κ.Σπαθή, τον Πρόεδρο κ. Λευτέρη Ρήγα, τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και όλους όσους παρευρέθηκαν και μας τίμησαν με τη παρουσία τους.
Ημερήσια Εκδρομή στη Φάρμα «Φιλόνεικος» στην Καρδίτσα
Μια όμορφη και γεμάτη εμπειρίες ημέρα πέρασαν οι μαθητές του σχολείου μας κατά τη διάρκεια της ημερήσιας εκπαιδευτικής εκδρομής στη φάρμα «Φιλόνεικος» στην Καρδίτσα.
Το ταξίδι μας ξεκίνησε νωρίς το πρωί με ενδιάμεση στάση στα Φάρσαλα, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ξεκουραστούν και να απολαύσουν το κολατσιό τους.
Φτάνοντας στη φάρμα «Φιλόνεικος», τα παιδιά ήρθαν σε άμεση επαφή με τη φύση και την αγροτική ζωή. Γνώρισαν τα ζώα της φάρμας και ανακάλυψαν τη σημασία της αρμονικής συνύπαρξης ανθρώπου και περιβάλλοντος. Οι μαθητές μας συμμετείχαν σε παιχνίδια, δραστηριότητες ιππασίας και go cart, ενώ παράλληλα είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον χώρο και να απολαύσουν στιγμές χαράς και ξεγνοιασιάς στο φυσικό περιβάλλον.
Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με τις καλύτερες εντυπώσεις, προσφέροντας στους μαθητές πολύτιμες γνώσεις, όμορφες εικόνες και ευκαιρίες για κοινωνικοποίηση, συνεργασία και ψυχαγωγία. Τέτοιες δράσεις ενισχύουν τη βιωματική μάθηση και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του σεβασμού προς τη φύση και το περιβάλλον.
Επιστρέψαμε στο σχολείο γεμάτοι χαμόγελα, νέες εμπειρίες και όμορφες αναμνήσεις από μια ημέρα που θα θυμόμαστε για πολύ καιρό.










