Πρόγραμμα μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό!
Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Μαΐου στο σχολείο μας, πρόγραμμα δράσεων με στόχο την εξοικείωση των παιδιών με το νέο σχολικό περιβάλλον και την ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας και αυτοπεποίθησης.
Οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους χώρους του Δημοτικού Σχολείου, να επισκεφθούν αίθουσες διδασκαλίας και να συμμετάσχουν σε κοινές δραστηριότητες με τους μαθητές των μεγαλύτερων τάξεων. Μέσα από παιχνίδια, δημιουργικές εργασίες, συζητήσεις και βιωματικές δράσεις, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη νέα σχολική πραγματικότητα με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο.
Το πρόγραμμα μετάβασης αποτελεί μια σημαντική εμπειρία για τα παιδιά, καθώς συμβάλλει στην ομαλή προσαρμογή τους στη σχολική ζωή του Δημοτικού και δημιουργεί τις βάσεις για μια θετική και δημιουργική εκπαιδευτική πορεία.
