Σημαντική ενημέρωση:΄Ωρες αποχώρησης από το Ολοήμερο Πρόγραμμα

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

για το νέο σχολικό έτος 2022-2023 το σχολείο μας θα λειτουργήσει με το αναβαθμισμένο πρόγραμμα Ολοήμερου.
 
Σύμφωνα με τις οδηγίες του Υ.ΠΑΙ.Θ, οι μαθητές/τριες που παρακολουθούν το πρόγραμμα του ολοήμερου Δημοτικού σχολείου αποχωρούν ή στις 14.55 ή στις 15.50 ή στις 17.30 με τη λήξη του προγράμματος. Επομένως, οι μαθητές/τριες που έχουν δηλώσει ώρα αποχώρησης 15.00, θα αποχωρούν στις 14.55,οι μαθητές/τριες  που έχουν δηλώσει 16.00 ,θα αποχωρούν στις 15.50.

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε την ώρα αποχώρησης του παιδιού σας από το ολοήμερο πρόγραμμα, παρακαλούμε να το δηλώσετε άμεσα  στην ηλεκτρονική διεύθυνση:  alexiounikos04@gmail.com αναγράφοντας  οπωσδήποτε ονοματεπώνυμο και 
τάξη του παιδιού σας.
Σας τονίζουμε ότι ισχύουν μόνο οι ώρες αποχώρησης που αναγράφονται παραπάνω.

 

Αγιασμός για τη σχολική χρονιά 2022-23

Αγαπητοί Γονείς,agiasmos 666x392

σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος  Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2022-2023, θα πραγματοποιηθεί  τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 8.30 π.μ. , στο προαύλιο του σχολείου μας!

Η είσοδος στο Σχολείο θα γίνεται ως εξής:

Μαθητές/τριες  των Α΄ και Β΄ τάξεων από την πόρτα της οδού Δραγατσανίου

Μαθητές/τριες των Γ΄ Δ΄ Ε΄ Στ΄ τάξεων από την πόρτα της οδού Τσιμισκή.

Η είσοδος επιτρέπεται μόνο στους γονείς μαθητών/τριών της Α΄τάξης.

Τα παιδιά θα προσέλθουν με τις σχολικές τους τσάντες, προκειμένου να παραλάβουν σχολικά βιβλία.

Η χρήση της μάσκας είναι προαιρετική!

Οι μαθητές/τριες θα αποχωρήσουν  στις 10.00 π.μ.  με ευθύνη των γονέων τους.

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 4ου ΔΣ Αγίας Παρασκευής, εύχονται σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες καθώς και σε όλους τους Γονείς & Κηδεμόνες

 

Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!

 

Υλικά Τάξεων

ΥΛΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ 

Λίστα Α1

Λίστα Α2

Λίστα Β1-Β2

Λίστα Γ1-Γ2

Λίστα Δ1

Λίστα Δ2

Λίστα Ε1-Ε2

Λίστα Στ1- Στ2

ΥΛΙΚΑ ΣΤ3 ΣΒΟΛΙΑΝΙΤΗ 2022-23

Υλικά για το μάθημα των Αγγλικών

Σχολικό έτος 2022-23 Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί ανά τμήμα

ΤΜΗΜΑ Α1:  ΜΑΡΕΝΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗυκός άσκα ος στο μάθημα στον πίνακα κιμω ίας 65696751

ΤΜΗΜΑ Α2: ΕΛΕΝΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ

ΤΜΗΜΑ Β1: ΝΤΟΡΑ ΣΙΑΚΑΡΑ

ΤΜΗΜΑ Β2: ΜΑΡΙΑ ΤΣΑΚΙΡΗ

ΤΜΗΜΑ Γ1: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΖΙΑΧΡΗΣΤΑ

ΤΜΗΜΑ Γ2: ΜΑΙΡΗ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ

ΤΜΗΜΑ Δ1: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΚΡΗ

ΤΜΗΜΑ Δ2: ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΥΛΩΝΑ

ΤΜΗΜΑ Ε1: ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΗΤΣΑΚΟΥ

ΤΜΗΜΑ Ε2: ΓΙΟΥΛΗ ΝΕΛΛΟΥ

ΤΜΗΜΑ ΣΤ1: ΝΑΝΤΙΑ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ

ΤΜΗΜΑ ΣΤ2: ΓΕΩΡΓΙΑ ΦΥΡΙΠΠΗ

ΤΜΗΜΑ ΣΤ3: ΕΛΕΝΑ ΣΒΟΛΙΑΝΙΤΗ

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ :ΤΣΑΚΗΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ :ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ:ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ:

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΙΟΥΡΙΚΗ

ΝΙΚΟΣ ΑΛΕΞΙΟΥ

ΠΑΝΩΡΑΙΑ ΚΟΜΠΟΓΙΑΝΝΗ

ΛΥΚΟΤΡΑΦΙΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ

ΑΓΓΛΙΚΑ :ΜΑΝΔΑΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ-ΚΑΡΑΚΙΤΣΙΟΥ ΕΥΔΟΞΙΑ

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ :ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ  ΧΡΙΣΤΙΝΑ

ΜΟΥΣΙΚΗ:ΑΛΕΥΡΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ:ΛΥΚΟΤΡΑΦΙΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ:ΤΑΡΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ:ΜΠΟΥΜΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ:ΜΠΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

 

 

Αποφοίτηση Στ΄τάξης σχ. έτους 2021-22

Οι μαθητές και μαθήτριες της Στ΄τάξης μάς αποχαιρέτησαν με θεατρικά έργα, χορούς, τραγούδια και … μπαλόνια. Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στη μαθητική τους πορεία με ευχάριστες εμπειρίες και καλή  πρόοδο!

320220614 185505 1IMG 20220616 1749431655406427281μπαλονια αεραμπισκοτα

Το Γ1 ζωγράφισε “Το Καλοκαίρι” του Κ. Παλαμά

Οι μαθητές και μαθήτριες του Γ1 σας εύχονται Καλό Καλοκαίρι εικονογραφώντας το ποίημα “Το Καλοκαίρι” του Κωστή Παλαμά.

2022 06 21

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να “ξεφυλλίσετε” το ψηφιακό βιβλίο με τις ζωγραφιές των παιδιών.

https://read.bookcreator.com/R3mOZjCBOTWkaGlMfZk6AqrllNc2/JkwMpPvHSoKC3x4P3yw1dg

 

«Η ζωή γύρω από την Ακρόπολη Αθηνών άλλοτε και σήμερα»

Στα πλαίσια του προγράμματος «Η ζωή γύρω από την Ακρόπολη Αθηνών άλλοτε και σήμερα» οι μαθητές του Δ1 και του Δ2 έφτιαξαν πήλινα αγγεία υπό την καθοδήγηση του δασκάλου Εικαστικών Βασίλη Διαμαντή και έπαιξαν δρώμενα από την « Οδύσσεια» υπό την καθοδήγηση της Θεατρολόγου Πόπης Ταράση.IMG 40b938fb545f2bd84668d6d54860fcfd V thumbnail thumbnail 1 thumbnail 3 thumbnail 4 thumbnail 5 thumbnail 6 thumbnail 7 1 IMG 12a9ac1f0482c484bdaf8da91e3731d1 V 1

Παράσταση της Στ’3 τάξης «Το μεγάλο μας Τσίρκο»

Οι μαθητές της Στ’3 τάξης, θα παρουσιάσουν την παράσταση του Ιάκωβου Καμπανέλλη, «Το μεγάλο μας τσίρκο», την Τρίτη, στις 14-06-22, ώρα 17:30’μμ, στο θεατράκι του σχολείου.

Την αφίσα της παράστασης φιλοτέχνησαν η μαθήτρια Δήμητρα Σάκου και ο μαθητής Μανώλης Ζαχαριάκης.

Σας περιμένουμε!!!

IMG 20220614 003752 IMG 20220614 003715 IMG 20220609 085533 IMG 20220609 082241 IMG 20220609 082244