Συμμετοχή στην Ευρωπαική Εβδομάδα Προγραμματισμού 2025- EU CodeWeek 2025
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες του σχολείου μας συμμετετείχαν στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2025- EU CodeWeek 2025 με δράσεις που σχεδίασε η εκπαιδευτικός  μας Αντωνία Κωνιού διοργανώτρια δράσεων που προάγουν την υπολογιστική σκέψη.
Τα παιδιά με την αξιοποίηση του επιδαπέδιου ρομποτ beebot αλλά και βιωματικά χρησιμοποιώντας το σώμα τους, (έγιναν ρομποτ) συμμετείχαν σε δράσεις που προήγαγαν τον προγραμματισμό και την υπολογιστική σκέψη και είναι αναρτημένες εδώ .
Σε όλους/ες τους /τις συμμετέχοντες/ουσες απονεμήθηκαν βεβαιώσεις συμμετοχής.
Ευχαριστήριο μήνυμα
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας εκφράζει τις θερμότερες ευχαριστίες του προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την ευγενική προσφορά και χρηματοδότηση του νέου παιχνιδιού στην αυλή, καθώς και για το βάψιμο των κάγκελων του Νηπιαγωγείου περιμετρικά της αυλής. Οι παρεμβάσεις αυτές εμπλουτίζουν και καλλωπίζουν το χώρο του σχολείου μας.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες να απευθύνουμε στον κ. Πάντουλα πατέρα μαθητή μας που συναρμολόγησε το παιχνίδι και στον πατέρα μαθήτριας του σχολείου μας, κ. Σεληνιωτάκη για την άμεση και πρόθυμη ανάληψη της επισκευής σε σημείο που έκανε κενό στα κάγκελα της αυλής και ήταν επικίνδυνο για τους μαθητές μας.
Η πρωτοβουλία και η προσωπική σας εργασία διασφάλισαν την ασφάλεια του χώρου και την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.
Η ενεργή παρουσία και η υποστήριξη όλων σας, αποτελούν πολύτιμο στήριγμα στο έργο μας.
Σας ευχαριστούμε θερμά!
10/10 Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας -Γνωρίζω τα συναισθήματά μου
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 10/10 υλοποιήθηκαν δράσεις, ώστε οι μαθητές/τριες να αναγνωρίσουν και να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και να αποκτήσουν μηχανισμούς διαχείρισης και αυτορρύθμισης της συμπεριφοράς τους. Οι μαθητές/τριες μας μέσα από τη συμμετοχή τους στο σύνολο των δράσεων έμαθαν να εκφράζονται, να διαχειρίζονται και να ‘’ακούν’’ τον εσωτερικό τους εαυτό. Τα έντονα συναισθήματα απενοχοποιήθηκαν και βρήκαν τρόπους εκτόνωσης τους με στόχο την αυτορρύθμιση και τον αυτοέλεγχο. Οι δράσεις λειτούργησαν ευεργετικά στην ψυχή των παιδιών βάζοντας τις βάσεις για μια ισορροπημένη με ενσυναίσθηση ζωή.
Τα συναισθήματα είναι η γλώσσα της ψυχής των παιδιών. Όταν αφήνουμε τα παιδιά να εκδηλώνουν ελεύθερα τη χαρά, τη λύπη, τον θυμό ή τον φόβο τους, τους δίνουμε το μήνυμα ότι τα συναισθήματα δεν είναι κάτι που πρέπει να κρύβεται, αλλά κάτι που αξίζει να ακουστεί και να γίνει κατανοητό. Έτσι χτίζουμε γερά θεμέλια για την ψυχική τους υγεία, την αυτοεκτίμηση και τις σχέσεις τους με τους άλλους.
Πατήστε τις εικόνες για να δείτε τις παρουσιάσεις των δράσεων…
Τμήματα 1&2 (πάνω κτίριο)
Τμήματα 3&4 (κάτω κτίριο)
Χαρούμενο Παιδί…συμμετοχή Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. για την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας
Τα τμήματα 3 & 4 του νηπιαγωγείου μας συμμετέχουν στη δράση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.), για την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας και συμμετέχουν με μια συλλογική δράση ένα τραγούδι το ”Χαρούμενο παιδί”.
Για το τραγούδι συνεργάστηκαν 34 μαθητές/τριες 2 τμημάτων του νηπιαγωγείου με την εμψύχωση και καθοδήγηση 3 εκπαιδευτικών. Τα παιδιά συμμετείχαν στη δημιουργία των στίχων, χορογράφησαν, ερμήνευσαν και οπτικοποίησαν το τραγούδι που μιλά για όλα εκείνα που κάνουν χαρούμενα τα παιδιά. Για τη μελωδία του τραγουδιού αξιοποιήθηκε εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης. Οι μαθητές/τριες συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη υλοποίηση του τραγουδιού και μέσα από τη δράση ενισχύθηκε η αυτοπεποίθηση, η αυτοεκτίμησή και βελτιώθηκε η επικοινωνία και η συνεργασία μεταξύ τους. Το τραγούδι αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου..εδώ
Χαρούμενο παιδί 47ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου
Μαθαίνω τις 5 αισθήσεις ανακαλύπτοντας το Φθινόπωρο
Τα παιδιά των τμημάτων 3 & 4 έμαθαν τις 5 αισθήσεις μέσα από δράσεις που σχετίζονταν με τα χαρακτηριστικά της εποχής του Φθινοπώρου.











