Πραγματοποίηση διαδικτυακής εσπερίδας με θέμα «Η χρήση των ψηφιακών συσκευών και η
επίδρασή τους στη γνωστική και κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών», η οποία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11 Μαΐου 2026, στις 18:00.- 20:00 με σκοπό την ενημέρωση – επιμόρφωση για τις επιπτώσεις που έχουν οι ψηφιακές συσκευές στην ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Επιμορφώτρια θα είναι η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Π.Ε. 60 ΔΙ.ΠΕ. Δυτικής Θεσσαλονίκης, κα Αικατερίνη Νιζάμη.
Η είσοδος στην διαδικτυακή αίθουσα θα ξεκινήσει 17:45.
H διαδικτυακή συνάντηση θα γίνει στην αίθουσα Webex πατήστε το ακόλουθο link
Διοργάνωση: Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών ΠΕ 60 Μαρία Μ. Περάκη Μακρή M. Ed., M. Sc.
