ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΠΑΙΔΙΑ-ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΖΩΩΝ( Εργαστήριο Δεξιοτήτων-Δράσεις Ενεργού Πολίτη )
Χρησιμοποιώντας την τεχνική του καταιγισμού ιδεών καταγράψαμε τις γνώσεις των παιδιών σχετικά με τι προσφέρουν τα ζώα στον άνθρωπο και αυτά που προσφέρει ο άνθρωπος σε αυτά.
Μιλήσαμε για τα ζώα εκτροφής και αυτά που προσφέρουν στον άνθρωπο.
Αλλά και για αυτά που προσφέρει ο άνθρωπος στα ζώα.
Άνθρωποι και ζώα σε μια σχέση αλληλεξάρτησης! Άνθρωποι και ζώα είναι δεμένοι σαν μια αλυσίδα όπου ο κάθε κρίκος είναι απαραίτητος!!!
Παρουσιάσαμε εικόνες με ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον και με ζώα σε συνθήκες εκτροφής και τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες επέλεξαν ζεύγη εικόνων τις παρατήρησαν και ανακοίνωσαν στην ολομέλεια τα συμπεράσματά τους .
Παρατήρησαν, έκαναν συγκρίσεις για τις συνθήκες διαβίωσης της κάθε ομάδας και συζητήσαν για το πως θα ένιωθαν σε κάθε περίπτωση τα ζώα.
Τι θα μας έλεγαν τα ζώα αν είχαν φωνή;
Τα παιδιά ζωγράφισαν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο το μήνυμα του πίνακα ζωγραφικής του ζωγράφου Μαρκ Σαγκαλ, << Εγώ και το χωριό >>, δηλαδή τη σχέση αλληλεξάρτησης ανθρώπου-ζώου.
Μέσα από συζήτηση και έκφραση απόψεων τα παιδιά απεικόνησαν στο χαρτί αυτά που πρέπει τελικά να προσφέρει ο άνθρωπος στα ζώα!
Γιατί φυσικά τα ζώα έχουν δικαιώματα!!! Αν αυτά ζουν σε συνθήκες που μοιάζουν με το φυσικό τους περιβάλλον τότε και τα προϊόντα τους θα είναι πιο ποιοτικά!
Οι αφίσες μας για τα δικαιώματα των ζώων!!!
Επίσης δημιούργησαν μια μακέτα όπου τα ζώα εκτρέφονται με φυσικές συνθήκες προσπαθώντας να μεταδώσουν το μήνυμα της σωστής εκτροφής των ζώων!!!
Σημαντικός στόχος είναι και η μείωση κατανάλωσης ζωϊκών προϊόντων και η αύξηση κατανάλωσης φυτικών για μια βιώσιμη κτηνοτροφία!!!
Τέλος τα ζώα εκτροφής μας στέλνουν το δικό τους μήνυμα με την βοήθεια του ηλεκτονικού βοηθού και μας παρακαλάνε να τα βοηθήσουμε!!! Τους υποσχόμαστε πως θα τα βοηθήσουμε και θα φωνάξουμε παντού το μήνυμά τους προκειμένου να διαβιώνουν σε συνθήκες που τους αξίζουν!!!




































