Ανιχνεύσαμε τις γνώσεις των παιδιών για το φθινόπωρο δίνοντάς τους εικόνες και βιβλία με θέμα το φθινόπωρο προκειμένου να τα επεξεργαστούν.
Στη συνέχεια με την μέθοδο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας αναπαράστησαν στο χαρτί ανά ομάδες τις εντυπώσεις τους.



Η επεξεργασία του θέματος << ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ >> συνεχίστηκε με πολλές δραστηριότητες.
Με την συνοδεία της μουσικής του Βιβάλντι << Το φθινόπωρο >> πήγαμε περίπατο στο φθινοπωρινό δάσος, ακούσαμε τους ήχους, μυρίσαμε τις μυρωδιές, παρατηρήσαμε τα φθινοπωρινά χρώματα των φύλλων και αναζητήσαμε το μαγικό φθινοπωρινό φύλλο που ικανοποιεί τις ευχές μας. Όταν το βρήκαμε κάναμε όλοι μια ευχή!!!


Το δέντρο της τάξης μας φόρεσε την φθινοπωρινή του φορεσιά!

Ο πράσινος χλωροφυλλούλης, ο κίτρινος ξανθοφυλλούλης και πορτοκαλί καροτένιος μας έμαθαν γιατί τα φύλλα αλλάζουν χρώμα το φθινόπωρο.

Ομαδική εργασία <<Το δέντρο του φθινοπώρου >>.


Επίσης φτιάξαμε φθινοπωρινά δεντράκια με τα χέρια μας.


Μάθαμε τους μήνες του φθινοπώρου και ζήσαμε τα πρωτοβρόχια!

Φυσικά μετά την φθινοπωρινή βροχή είδαμε και το ουράνιο τόξο ( εργασία στο μάθημα των αγγλικών ).


Βρήκαμε φύλλα και τα παρουσιάσαμε στους φίλους μας!!!
Παιχνίδια με τα φύλλα ( ομαδοποιήσεις, ταξινομήσεις, σειροθετήσεις με βάση το μέγεθος, το χρώμα, το σχήμα )



Ακολουθήσαμε με τον μαρκαδόρο την διαδρομή των φύλλων που τα φυσάει ο αέρας,

χρωματίσαμε φύλλα και φτιάξαμε το αποτύπωμά τους,

παίξαμε με τα φύλλα ( χρησιμοποιώντας μανταλάκι παίρνω από τον διπλανό μου το φύλλο και το δίνω στον επόμενο, χωρίς να μου πέσει ).

Φτιάξαμε σκαντζοχοιράκια που ετοιμάζουν τη φωλιά τους για τον χειμώνα,

αλλά και βάλαμε στον σκαντζόχοιρο τόσα αγκάθια όσα λέει ο αριθμός.

Μάθαμε τα φθινοπωρινά φρούτα,


και διαβάσαμε το παραμύθι << Το δέντρο που έδινε >>. Τι θα δίναμε και σε ποιον αν ήμασταν μηλιές;

Συνθέσαμε ένα μήλο,



ακολουθήσαμε με το δάχτυλό μας το νούμερο 1 και τοποθετήσαμε 1 μήλο πάνω στα κυκλάκια με τον αριθμό 1

Μάθαμε και το Φ του φθινοπώρου!
