ΑΝΟΙΞΗ
Τα έντομα ζουζουνίζουν και τα λουλούδια ανθίζουν!!!
Ασχοληθήκαμε με τους πρωταγωνιστές της άνοιξης, τα έντομα και τα λουλούδια!
Αρχικά μιλήσαμε γενικά για τα έντομα και στην συνέχεια ασχοληθήκαμε με την πεταλούδα.
Στο μάθημα των αγγλικών τα παιδιά γνώρισαν τον κύκλο ζωής της πεταλούδας!
Επίσης γνώρισαν και την μέλισσα!
Και έπαιξαν το παιχνίδι << Περνά, περνά η μέλισσα >>!
Επίσης πραγματοποιήθηκε επίσκεψη μελισσοκόμου στο σχολείο μας ( ο οποίος ήταν μπαμπάς μαθητή μας και τον ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την ευγενική του προσφορά !!!). Με βιωματικό τρόπο τα παιδιά γνώρισαν τη ζωή της μέλισσας, τον ρόλο της στη φύση και τα προϊόντα της.
Στην συνέχεια μετά από μια εξερεύνηση στην αυλή μας κοιτάξαμε στο μικροσκόπιο διάφορα έντομα, αράχνες και σαλιγκάρια . Τα παρατηρήσαμε και περιγράψαμε όσα είδαμε!
Μετά από όλα αυτά κατασκευάσαμε και υπέροχα μυρμηγκάκια με αυγοθήκες!!!
Η γνωριμία μας με τα έντομα μας ήταν συναρπαστική!
Έπειτα ασχοληθήκαμε με τον κόσμο των λουλουδιών!
Γνωρίσαμε τα μέρη του φυτού και τί χρειάζεται ένα φυτό για να αναπτυχθεί.
Φυτέψαμε ένα φυτό για να παρακολουθήσουμε την ανάπτυξή του.
Παρατηρήσαμε με το τηλεσκόπιο διάφορα λουλούδια και ρίζες φυτών. Οι εικόνες ήταν εντυπωσιακές !!! Το τηλεσκόπιο μάς δίνει την δυνατότητα να δούμε έναν κόσμο φανταστικό που δεν τον βλέπουμε με γυμνό μάτι!!!
Συνεχίζοντας ζωγραφίσαμε την άνοιξη με τα λουλούδια της, κατασκευάσαμε στεφάνια λουλουδένια και ενώσαμε τους αριθμούς με την σωστή σειρά για να εμφανιστεί ένα λουλούδι.
Επίσης ζωγραφίσαμε λουλούδια με την ξεχωριστή τεχνική ( ζωγραφίζοντας κυρίως με τελείες ) της γιαπωνέζας ζωγράφου Γιαγιόι Κουσάμα!!!
Και με τα υπέροχα λουλούδια που μας πρόσφεραν οι γονείς φτιάξαμε το μαγιάτικο στεφάνι μας για να υποδεχτούμε την άνοιξη και τον Μάη στο σχολείο μας, να υποδεχτούμε την ζωή που ανθίζει αλλά και ό,τι ανθίζει μέσα από αγώνες, όπως αυτός ο αγώνας της εργατικής Πρωτομαγιάς!!!
Καλό μήνα !!!












































