Οι πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο είναι ημέρες προσαρμογής τόσο για τους μαθητές/τριες, όσο και για τους εκπαιδευτικούς και γονείς!
Οι εκπαιδευτικοί μέσα από παραμύθια και ιστορίες υποστηρίζουν και ενθαρρύνουν την προσαρμογή των μαθητών/τριών. Αξιοποιήθηκαν “Το φιλάκι στο χέρι”, “Ας πούμε αυτή τη λέξη”, “Τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε”, “Ένα ψάρι που δεν ήξερε να κολυμπάει”…
Οι μαθητές/τριες με τις εκπαιδευτικούς μέσα από ποικίλα παιχνίδια γνωριμίας γνωρίζουν τους/τις συμμαθητές/τριές τους και μέσα από παραμύθια και κούκλες (πχ. ο σκύλος, ο Αρίστος) συνδιαμορφώνουν τις “συμφωνίες της ομάδας τους”, το “συμβόλαιο της ομάδας τους”. Επίσης γνωρίζουν τους χώρους του σχολείου (εσωτερικούς και εξωτερικούς).
Εξοικειώνονται και πειραματίζονται με τα υλικά του Νηπιαγωγείου (πλαστελίνη-εργαλεία πλαστελίνης, φελλοί, χρώματα, χαρτιά, παιχνίδια, κέντρα μάθησης – γωνιές της τάξης κλπ.).
Ενδεικτικές φωτογραφίες από τις πρώτες ημέρες.