Γιορτή της Μητέρας

Χρόνια Πολλά, Μαμά!

Η Γιορτή της Μητέρας είναι μια ξεχωριστή μέρα για να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στις μαμάδες μας. Τις μαμάδες που μας αγαπούν, μας φροντίζουν, μας αγκαλιάζουν και είναι πάντα δίπλα μας.

Μια αγκαλιά και μια ζωγραφιά από το παιδί, είναι το πιο όμορφο δώρο στον κόσμο!

0 02 05 49ee344178051086d5cd9e91662b8889dd9da3e1f38baeea2c45fbd393c8e6bc cd81deb1f7c9d400 0 02 05 488bd8d593818d1f7258c9375c37c6d4a2ee286cb4d038881505006eaeed580d d44efe5dca78114a

0 02 05 53b6e56e29ae44f209d49b0aa2270195e216304841e5bee5a4cb15e96cc9c36e 6f6fb0582dd5a3f8  0 02 05 691c10e852aaad3c30cbec47b294759b16db5197edeaf42b80847a4a1389dee3 694a229a5d857599 0 02 05 d0bec9f68865af3d3f45a293b84b03d0bca6df220fc6b6231f8edc6167716013 9f13ce40cfc6f446 0 02 05 d49171880bc447614ff6ed7051112b368c2d28a9420f173dbf7ba6482e2b32d5 fc19d00f778da852

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!
Σας αγαπάμε πολύ!

Αποτελέσματα Κλήρωσης Εισαγωγής για το 3ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Χίου.

Αγαπητοί γονείς,

Στον παρακάτω πίνακα σας παραθέτουμε τα αποτελέσματα της κλήρωσης της 2ης Μαϊου 2025 για την εισαγωγή 18 μαθητών και μαθητριών στο 3ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Χίου.

Κληρ Εισαγ για 3ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Χίου



Λήψη αρχείου

Γιορτάζοντας την Ημέρα eTwinning

Γιορτάζοντας την Ημέρα eTwinning με Δημιουργικές Δραστηριότητες στο Πλαίσιο του Προγράμματος The Extraordinary Existence of Values: Education and Well-being at School”

Lets Celebrate 9 May e Twinning Day

Στις 9 Μαΐου γιορτάσαμε την Ημέρα eTwinning μέσα από το ευρωπαϊκό μας πρόγραμμα με τίτλο The Extraordinary Existence of Values: Education and Well-being at School”.

Τα παιδιά συμμετείχαν σε διασκεδαστικές δραστηριότητες στην πλατφόρμα Code Week. Παίξαμε, δημιουργήσαμε και μάθαμε με τη βοήθεια της τεχνολογίας!

Σκοπός μας ήταν να γνωρίσουμε καλύτερα τους υπολογιστές και να δουλέψουμε όλοι μαζί σαν ομάδα. Μέσα από το παιχνίδι και τη συνεργασία, τα παιδιά ανέπτυξαν βασικές δεξιότητες, όπως η σκέψη, η φαντασία και η συνεργασία με τους φίλους τους.

Επίσκεψη του 3ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου στο ραδιοφωνικό σταθμό “Αλήθεια” στην εκπομπή του Μανώλη Βερβεράκη.

Μια ξεχωριστή εμπειρία έζησαν τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας κατά την επίσκεψή τους σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό “Αλήθεια”, στην εκπομπή του κ. Μανώλη Βερβεράκη τον οποίο και ευχαριστούμε θερμά για την ζεστή φιλοξενία.. Για πρώτη φορά ήρθαν σε άμεση επαφή με τον μαγικό κόσμο του ραδιοφώνου, παρακολουθώντας από κοντά τη διαδικασία δημιουργίας μιας ραδιοφωνικής εκπομπής. Με ενθουσιασμό και χαρά, οι μικροί μας μαθητές, μίλησαν στον αέρα για τα δικαιώματα των παιδιών και παρουσίασαν τους δημιουργικούς ομίλους που υλοποιούνται στο σχολείο τους. Ήταν μια μοναδική ευκαιρία να εκφραστούν ως ενεργοί μικροί πολίτες και να μοιραστούν τις σκέψεις και τις εμπειρίες τους με το ευρύτερο κοινό.

IMG 20250502 092103 IMG 20250502 091357 IMG 20250502 091138 IMG 20250502 090930 IMG 20250502 090547 IMG 20250502 090543 IMG 20250502 090505 IMG 20250502 093033 IMG 20250502 093042 IMG 20250502 094153 IMG 20250502 094224

Αύριο, Παρασκευή 2 Μαΐου και ώρα 16.30 ζωντανά η κλήρωση για την εισαγωγή στα Πειραματικά σχολεία

Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί στις 16:30, στα Ράλλεια Πειραματικά Δημοτικά Σχολεία (Αλεξάνδρου 3 & Τζαβέλα, Πειραιάς) και θα μεταδοθεί ζωντανά από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας (https://minedu.gov.gr) και της ΕΡΤ (https://www.ertnews.gr/).

Συμμετοχή του 3ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Χίου στο 14ο Μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας!!

Αγαπητοί γονείς,

Τα παιδιά του 3ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Χίου συμμετέχουν στο 14ο Μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας παρουσιάζοντας την Παρασκευή 9 Μαϊου 2025 και ώρα 6:00 μ.μ στο Ομήρειο Πνευματικό Κέντρο της Χίου το βίντεο που έχουν δημιουργήσει μιλώντας για τα δικαιώματα των παιδιών. Σας περιμένουμε όλους με χαρά!!

Screenshot 20250429 231332

Screenshot 20250429 233949

 

 

Όμιλος: Μουσικοπονηριές και Χορομπερδέματα – Πασχαλινές αυγοδρομίες

Σε αυτή τη συνάντηση ασχοληθήκαμε με το Πάσχα και την εξέλιξή μας στην αδρή και λεπτή κινητικότητα μέσα από ευχάριστες παιγνιώδεις δραστηριότητες.

ln΄p

Παίξαμε παιχνίδια ταχύτητας και δεξιοτεχνίας, όπου τρέξαμε, σκαρφαλώσαμε και ξεπεράσαμε εμπόδια, βελτιώνοντας τον συντονισμό και την ταχύτητά μας.

o pio grhgoros


Δοκιμάσαμε την ισορροπία μας μεταφέροντας αυγά πάνω σε πιάτα, ενώ ταυτόχρονα προσπερνούσαμε μικρά εμπόδια, απαιτώντας από εμάς μεγάλη προσοχή και αυτοσυγκέντρωση.


Φυσικά, δεν παραλείψαμε τις αγαπημένες μας αυγοδρομίες! Συνεργαστήκαμε σε ομάδες, γελάσαμε, προσπαθήσαμε ξανά και ξανά και αναπτύξαμε την αίσθηση της ευγενούς άμιλλας, ενθαρρύνοντας ο ένας τον άλλον.

Στο τέλος, ως επιβράβευση για τις προσπάθειές μας και με μεγάλη χαρά, μεταμορφωθήκαμε σε πασχαλινά λαγουδάκια, ολοκληρώνοντας τις δράσεις μας με γέλια, χορούς και πολλά χαμόγελα!
kp΄xp
lnln nhlon nkblo ΄bkk khobo
Με ενθουσιασμό, δημιουργικότητα και ομαδικό πνεύμα, κάναμε ένα ακόμη σημαντικό βήμα στην ψυχοκινητική μας εξέλιξη!

Όμιλος Steam – Ρομποτικής “Κλόουν , Σχήματα και εκτόξευση χαράς”

Κλόουν, Σχήματα και Εκτόξευση χαράς!

Τα παιδιά ταξίδεψαν στον πολύχρωμο κόσμο των κλόουν, μέσα από δραστηριότητες που ενώνουν την φαντασία με τα μαθηματικά, την τεχνολογία, την τέχνη και τις φυσικές επιστήμες! Με όχημα τα γεωμετρικά σχήματα, τα παιδιά σχεδίασαν και κατασκεύασαν, χαρούμενους και συμμετρικούς κλόουν, ανακαλύπτοντας την μαγεία της συμμετρίας. Συνεργάστηκαν σε ομάδες για να δημιουργήσουν σχηματοκλόουν, χρησιμοποιώντας κύκλους, τρίγωνα, τετράγωνα και ορθογώνια, αναπτύσσοντας έτσι δεξιότητες επικοινωνίας και ομαδικότητας. Το παιχνίδι μηχανικής , πως θα βάλουμε το καπέλο στον Κλόουν έφερε χαρά στα παιδιά . Επίσης η χαρά τους κορυφώθηκε με τον εκτοξευτή κομφετί. Τα παιδιά εφαρμόζοντας απλές αρχές μηχανικής και φυσικής, κατασκεύασαν τους δικούς τους εκτοξευτές και γέμισαν την αυλή του σχολείου με πολύχρωμες εκρήξεις χαράς και γέλιου. Έτσι, μέσα από το παιχνίδι, την δημιουργία και την συνεργασία τα παιδιά ανακάλυψαν την μάθηση με διασκεδαστικό τρόπο.

ΟΜΙΛΟΣ STEAM – ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ – ΜΑΓΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ

Μέσα από πειράματα και ανακαλύψεις τα παιδιά έμαθαν για τους μαγνήτες , για τα μαγνητιζόμενα και μη μαγνητιζόμενα αντικείμενα, τις δυνάμεις μεταξύ των μαγνητών (ελκτική- απωστική) και το μαγνητικό πεδίο. Παίζοντας με τους μαγνήτες τα παιδιά άρχισαν να ψάχνουν ποια αντικείμενα έλκονται από τους μαγνήτες. Παρατηρήσαμε πόσο δυνατοί ήταν οι μαγνήτες και μάθαμε για τους δύο πόλους που έχουν. Τον βόρειο και τον νότιο μαγνητικό πόλο. Βόρειος μαγνητικός πόλος είναι εκείνος που στρέφεται κάθε φορά προς τον βόρειο γεωγραφικό πόλο της Γης (σημειώνεται με το σύμβολο Ν, από την λέξης Nord) και νότιος μαγνητικός πόλο είναι εκείνος που στρέφεται προς το νότιο γεωγραφικό πόλο της Γης (σημειώνεται με το σύμβολο S από την λέξη Sud).Προσπαθήσαμε να ενώσουμε ομώνυμους πόλους αλλά δεν τα καταφέραμε,  μια και οι ομώνυμοι πόλοι απωθούνται και οι ετερώνυμοι πόλοι έλκονται. Ασχοληθήκαμε με πειράματα βαρύτητας και μαγνητισμού , όπου με ένα μαγνήτη προσπαθήσαμε να κάνουμε τους συνδετήρες να έρθουν πάνω στο χέρι μας. Συνεργαστήκαμε για να βγάλουμε μέσα από μπουκάλια νερού, κουδουνάκια με την βοήθεια του μαγνήτη. Τα παιδιά λάτρεψαν την ενασχόληση με τους μαγνήτες και την μαγεία που κρύβουν η μαγνητική έλξη των αντικειμένων.

 

 

ΟΜΙΛΟΣ STEAM ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ- ” Παίζοντας με τα φώτα και τις σκιές”

00c916ba 3365 4c64 bcbf da4582d7dba5 1

Οι μικροί επι steam ονες του ομίλου είναι πάντα πρόθυμοι να ανακαλύψουν και να εξερευνήσουν νέα πράγματα. Και τι πιο συναρπαστικό από το ανακαλύψουν τον μυστηριώδη κόσμο των σκιών;Μέσα από τον πειραματισμό και την πράξη και χρησιμοποιώντας  φακούς , ανακαλύψαμε τις πρώτες σκιές μέσα στην τάξη μας.

 

235448e3 71bb 4294 9918 d8e26ca62bdf

 

95361526 f5bc 46cb 9ef9 c34c35e633f6

149dd107 e6a1 410c aef4 0f6cbba934c9

073df027 3167 4cb0 a063 221aaf00f5b9

 

3c68025a 9983 47ca b75f 1afd27dbdd62

Τα παιδιά κατανόησαν ότι οι σκιές δημιουργούνται όταν ένα αντικείμενο – εμπόδιο παρεμποδίζει την διέλευση του φωτός.

cd9f4fc3 ee66 46a3 aca7 ffb66600ece3

 

b7a28a15 ccef 4f48 a8d1 388b00d24b8a

9859fcc0 ad2a 432d 848f 1247ab25a7ea

Ανακαλύψαμε ότι αυτά που δημιουργούν τις σκιές είναι τα συμπαγή – αδιαφανή αντικείμενα , ενώ τα διαφανή αντικείμενα επιτρέπουν την διέλευση του φωτός.

a04bfdc5 e93b 447f bba6 169102920d5e

f0bd0822 31a1 4964 8abd becce86f77fa

752fd6e8 d380 4ed7 9084 624d1c594c91

94f15885 524c 4c02 97b9 aa58dde849d5

Μέσα από πειραματισμούς ανακαλύψαμε ότι όσες φωτεινές πηγές χρησιμοποιούσαμε είχαμε και τον αντίστοιχο αριθμό σκιών.

6bad5cda 12f0 4e37 88f1 74fdf8583b0c

3a53587d 22f2 42d1 bb53 9170d3efaaad

Κατανοήσαμε ποιες πηγές παράγουν φως.

17ceb068 20c3 4e7e 83fd 5b993edfe0fb

e0aeadee 1687 46a9 9adf eb83c1b16cb7

Διακρίναμε τις φυσικές πηγές φωτός από τις τεχνητές .

a8662ca1 1605 453a 876a ad2afd81f35e

b2c7686a c98e 430d bf5f 657d2112f67d

Επιπλέον μέσα  σε ένα κουτί τοποθετήσαμε ένα φακό και με την βοήθεια των γεωμετρικών σχημάτων δημιουργήσαμε τις σκιές τους.

e62814d5 7360 4f63 940f dc33d50fbc2a 1

d6e632b5 f2c2 4175 af3d 5c10b0d46ecc

3b10be29 5fc4 442d 83c7 ffd370140dbe

0e39be58 003f 44f6 8929 616235557952

Παίξαμε με τις σκιές μέσα στην τάξη μας και τα παιδιά έπρεπε να μαντέψουν ποιοι είναι και τι κάνουν.

eee5fda1 8bb0 4048 b93b e0ad1f3b1bfa 1

22574dea 644d 4bfb 9ad0 9ccc794648cb

Συνεργάστηκαν μεταξύ τους και πειραματίστηκαν έτσι ώστε να σχεδιάσουν τις σκιές των αντικειμένων που δημιούργησαν.

fe5faa49 c64e 4e05 88ab e7c0cedb1c06 1

Με την χρήση ενός φακού προβάλαμε ένα αντικείμενο και τα παιδιά έπρεπε να οδηγήσουν το beebot στην αντίστοιχη σκιά του.

c0a1b51b 3007 4040 b083 4f87ac66de83 1

56f6b6c1 d191 4f2c 9a80 c584231bc00c

Στην συνέχεια σε ομάδες αντιστοίχησαν τα αντικείμενα με τις σκιές τους.

f40e95a7 f56e 4b00 b6a4 2254799f835b 1

226f899d 24fd 48f5 8194 1dad453d04bc

Δημιουργήσαμε mini κουκλοθέατρο σκιών και παρουσιάσαμε σε ζευγάρια μία παράσταση.

4be1ffcb 80bd 4de1 a20b 3733fa4afece

bcb8d98b a50a 42f4 a70c 0e2c01865d2e

ce1206da ee3f 4b70 b3ab 28be943aef5d

1994c467 74b6 4ad7 b83f 8bfb288ebcba

01108c4c 8d15 4604 8678 2dbd2886d8d3

e0d344ac e6f4 43a4 ae70 4e5a965ce019

07a81c5f dc05 4d6c 9a43 ae8bd6c3166c

Μια καλλιτεχνική δημιουργία των παιδιών η οποία συνδέεται και αντικατοπτρίζει τις σκιές.

3ca60942 a64d 41eb b1e9 bbbebb5c4bf8

e254a9a0 b99e 4dc8 99a6 5bca9dce6796

aba95c10 a669 4f82 9ae0 914c78c7c453 1

Στο τέλος αξιολογήσαμε τις  αποκτηθείσες γνώσεις των παιδιών μέσα από ένα φύλλο εργασίας.

1f324fe3 5ea3 488f 836e 4db4dd733967

bf644a09 5184 4203 854d c09b02397d86