Διαχείριση θυμού

Η κοινωνική λειτουργός του σχολείου μας κ.Καλιακούδα ,πραγματοποίησε πρόγραμμα με θέμα το θυμό και τεχνικές διαχείρισής του. Ο θυμός είναι ένα φυσιολογικό συναίσθημα που εμφανίζεται συχνά στα παιδιά προσχολικής ηλικίας καθώς βρίσκονται σε μια περίοδο όπου μαθαίνουν να αναγνωρίζουν ,να εκφράζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους.Στην ηλικία αυτή τα παιδιά δεν έχουν ακόμα αναπτύξει πλήρως τον αυτοέλεγχο και υπάρχει δυσκολία στη διαχείριση του θυμού.Μέσα από συζήτησ , παραμύθια και δραστηριότητες ,τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν σωστά το θυμό τουςαναπτύσσοντας με τον τρόπο αυτό αυτοπεποίθηση , ενσυναίσθηση και καλύτερες σχέσεις με τους γύρω τους.

Με υποστήριξη και κατάλληλες τεχνικές ,τα παιδιά θα μάθουν να διαχειρίζονται το θυμό με υγιή τρόπο καθώς η διαχείρισή του αποτελεί μια σημαντική κοινωνική και συναισθηματική δεξιότητα.

IMG 07eb1d646f205ddb947e0955da94746e VIMG 5297d35b71ed7131a1cd937bf95b4eac V IMG b436b9e0f7bca7b5a6f0b44f95d58473 V IMG 3ba91e5546af13b8a7f5a3a4eea38209 V

Αυτή το άρθρο δημοσιεύτηκε στο αξονας 1.