Η κοινωνική λειτουργός του σχολείου μας κ.Καλιακούδα ,πραγματοποίησε πρόγραμμα με θέμα το θυμό και τεχνικές διαχείρισής του. Ο θυμός είναι ένα φυσιολογικό συναίσθημα που εμφανίζεται συχνά στα παιδιά προσχολικής ηλικίας καθώς βρίσκονται σε μια περίοδο όπου μαθαίνουν να αναγνωρίζουν ,να εκφράζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους.Στην ηλικία αυτή τα παιδιά δεν έχουν ακόμα αναπτύξει πλήρως τον αυτοέλεγχο και υπάρχει δυσκολία στη διαχείριση του θυμού.Μέσα από συζήτησ , παραμύθια και δραστηριότητες ,τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν σωστά το θυμό τουςαναπτύσσοντας με τον τρόπο αυτό αυτοπεποίθηση , ενσυναίσθηση και καλύτερες σχέσεις με τους γύρω τους.
Με υποστήριξη και κατάλληλες τεχνικές ,τα παιδιά θα μάθουν να διαχειρίζονται το θυμό με υγιή τρόπο καθώς η διαχείρισή του αποτελεί μια σημαντική κοινωνική και συναισθηματική δεξιότητα.



