Ημέρα: 14 Ιουνίου 2019

Διαμόρφωση κήπου

Τη φετινή χρονιά είχαμε την μεγάλη χαρά να δούμε και να απολαύσουμε τον κήπο του σχολείου μας καλύτερο από ποτέ. Στον κήπο είχαμε τοποθετήσει σε παλαιότερη σχολική χρονιά με δωρεά της τότε ταμίας του Συλλόγου, κυρίας Αθανασοπούλου Βίκυς, μεγάλες ρόδες στις οποίες φυτεύαμε λουλούδια.
Φέτος, η εξαιρετική ταμίας του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κυρία Λαμπροπούλου Σοφία ανέλαβε να μεταμορφώσει τον κήπο σε μια μικρή όαση πρασίνου. Με προσωπικά έξοδα και προσωπική εργασία και με την πολύτιμη βοήθεια της κυρίας Βλαχάκη Μαρίας, γονέας που τα παιδιά της φοιτούσαν παλαιότερα στο σχολείο αλλά είναι πάντα κοντά μας με περισσή αγάπη και βοήθεια σε ότι χρειαστούμε, αγόρασαν και τοποθέτησαν καινούριες γλάστρες με καινούρια λουλούδια, χώμα, χαλίκια όπου χρειαζόταν. Τοποθέτησαν πλαστικό χλοοτάπητα, έβαψαν εκ νέου τις ρόδες, τοποθέτησαν πανί σκίασης περιμετρικά στα κάγκελα του σχολείου στο σημείο που βρίσκεται ο κήπος, καθώς και όμορφα μικρά διακοσμητικά στις γλάστρες.
Το αποτέλεσμα ενθουσίασε τα παιδιά και εμάς. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων είναι πάντα δίπλα μας, με την κυρία Λαμπροπούλου και την κυρία Βλαχάκη να βοηθούν σε ότι χρειαστούμε με προσωπικό χρόνο και είμαστε όλοι ευγνώμονες για όλα όσα κάνουνε.

Επί τω έργω

Οι καινούριες γλάστρες

  Είναι όλα καταπληκτικά!! Ευχαριστούμε και πάλι!!!!