ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ, ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ……..
Στις 28 Ιανουαρίου 2018 άνοιξε το Τριώδιο. Μαζί με τα παιδιά επεξεργαστήκαμε το θέμα της αποκριάς, παίξαμε, συζητήσαμε, φτιάξαμε μάσκες και φυσικά μεταμφιεστήκαμε όλοι μικροί και μεγάλοι σε ένα πάρτυ μασκέ που άφησε εποχή!!!
Αφου εξηγήσαμε στα παιδιά τι σημαίνει Τριώδιο και αναφέραμε τί κάνουμε τηνπερίοδο των Αποκρεών παίξαμε ένα παιχνίδι αντιστοίχισης αποκριάτικων αντικειμένων με το ονομά τους.
Φυσικά φτιάξαμε και μια μάσκα αρκουδάκι για να μασκαρευτούμε με την έναρξη του Τριωδίου.
Η επόμενη μεταμφίεση μας ήταν πρίγκιπας -βάτραχος τα αγόρια μας και τα κορίτσια φυσικά πριγκίπισσες.
Διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου από το Σύγχρονο νηπιαγωγείο και χορέψαμε το χορό της μαριονέτας και της ταραντέλας. Μάθαμε το τραγούδι “Καλώς το καρναβάλι”.
Γνωρίσαμε το έθιμο του χαρταετού και διαβάσαμε μια ιστορία από περιοδικό “Παράθυρο στην Εκπαίδευση” για το χαρταετό που φοβόταν να πετάξει. Τα παιδιά διάλεξαν το τέλος της ιστορίας. Φτιάξαμε ένα χαρταετό για να υποδεχτούμε τη Καθαρή Δευτέρα και τραγουδήσαμε το τραγούδι του χαρταετού.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας διοργάνωσε ένα αποκριάτικο πάρτυ στο χώρο του νηπιαγωγείου για να διασκεδάσουν τα παιδιά και οι γονείς τους. Οι μανούλες μαγείρεψαν γλυκά και αλμυρά εδέσματα για το μπουφέ, ο Σύλλογος πρόσφερε διασκέδαση στα παιδιά προσκαλώντας και ένα ταχυδακτυλουργό που ενθουσίασε μικρούς και μεγάλους. Και επειδή πρέπει να συνδυάζουμε το τερπνόν μετά του ωφέλιμου , όλοι κέρδισαν δώρα από τη λαχειοφόρο αγορά που διοργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων. Και του χρόνου!!!






