Μαθαίνουμε Αγγλικά, παίζοντας
Καλώς την Άνοιξή μας!
Καλωσορίσαμε το Μάρτη τον πρώτο μήνα της Άνοιξης αγαπημένης εποχής.
Ετοιμάσαμε τα μαρτάκια μας, τα φορέσαμε και είπαμε τα κάλαντα του Μάρτη σε όλα τα τμήματα του σχολείου.
“τον γνωρίζετε το Μάρτη τον τρελό και τον αντάρτη;
ξημερώνει και βραδιάζει, εκατό γνώμες αλλάζει!” εμείς είπαμε το ποίημα ,φυσικά το δραματοποιήσαμε και διασκεδάσαμε πολύ.
ζωγραφίσαμε τα χρυσάνθεμα του Βαν Γκογκ
φτιάξαμε τη δική μας φωλιά στο μπαλκόνι μήπως και έρθουν έτσι αληθινά χελιδόνια!!
Η Ελλάδα γιορτάζει !
Το DNA στο Νηπιαγωγείο
https://drive.google.com/file/d/18-bKf7hEjJUnswa5ycQOn6-IVNHSa8_R/view?usp=sharing
Πηγή Wikipedia
Zephyris at the English-language Wikipedia, the copyright holder of this work, hereby publishes it under the following license:
GNU head Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the GNU Free Documentation License, Version 1.2 or any later version published by the Free Software Foundation; with no Invariant Sections, no Front-Cover Texts, and no Back-Cover Texts. A copy of the license is included in the section entitled GNU Free Documentation License.
6 Μαρτίου- Ημέρας κατά της σχολικής βίας
Η σχολική βία και ο σχολικός εκφοβισμός είναι κοινωνικά φαινόμενα που δυσκολεύουν την ψυχολογική, συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών. Η κατανόηση του προβλήματος μέσα από κατάλληλες δραστηριότητες και παρεμβάσεις αποτελούν κρίσιμες προτεραιότητες για το Νηπιαγωγείο. Μέσα από συνεργατικές δραστηριότητες τα παιδιά αισθάνονται μέρος μιας ευρύτερης κοινότητας, όπου η αλληλοϋποστήριξη, η αλληλεγγύη και η αποδοχή ενισχύονται.
Όλοι μαζί μια αγκαλιά ενώνουμε τις φωνές μας και λέμε:
ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ- ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Μετάβαση Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο ” Ένας ουρανός …γεμάτος ….αξίες και συναισθήματα!”
” Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό” το οποίο υλοποιείται στο σχολείο μας κάθε χρόνο. Γιατί η μετάβαση; Ας πούμε λίγα λόγια για το πρόγραμμα για να απαντήσουμε στο ερώτημα αυτό…. Το Νηπιαγωγείο κατέχει σημαντικό ρόλο στην προετοιμασία των νηπίων για τη σχολική ζωή, αφού τους δίνει τα εφόδια ώστε να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται με ευελιξία σε ένα ευρύ φάσμα ικανοτήτων και δεξιοτήτων σχετικά. H μετάβαση, με τη σημασία του περάσματος από έναν «γνωστό» σε έναν «άγνωστο κόσμο», εμπεριέχει σύνθετες και διαδοχικές διαδικασίες αλλαγών που επηρεάζουν το συνολικό φάσμα της ατομικής και κοινωνικής ζωής. Έτσι, για παράδειγμα η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο σηματοδοτεί ένα νέο και σημαντικό στάδιο εξέλιξης τόσο του ίδιου του παιδιού όσο και της οικογένειάς του και για αυτό θεωρείται μια από τις κρισιμότερες περιόδους της παιδικής ηλικίας. Η περίοδος αυτή για τα μικρά μας παιδιά σηματοδοτεί ιδιαίτερα έντονες αλλαγές τόσο στην προσωπικότητα του παιδιού όσο και στο οικογενειακό και κοινωνικό του περιβάλλον . Είναι λοιπόν αναγκαίο η διαδικασία της μετάβασης να γίνεται έγκαιρα και να δίνει όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο συζήτησης, αποδοχής τόσο από τα παιδιά όσο και από τους γονείς. Βασικοί στόχοι του προγράμματος είναι: Η ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των γονέων για τις δυσκολίες που τυχόν αντιμετωπίζουν τα παιδιά κατά τη σχολική μετάβαση. Η συνεργασία των εκπαιδευτικών με το σχεδιασμό κοινών δράσεων και η ανταλλαγή εμπειριών. Η γνωριμία και εξοικείωση των παιδιών με τους χώρους, τα άτομα και την εκπαιδευτική διαδικασία , της Α΄ τάξης του δημοτικού σχολείου. Η συνεργασία εκπαιδευτικών και γονέων. Η καλλιέργεια και ενδυνάμωση της ασφάλειας, της αυτοεκτίμησης, της ενσυναίσθησης, της εμπιστοσύνης, της αυτοπεποίθησης που πρέπει να κατακτήσουν τα παιδιά ώστε να διαμορφώσουν θετική στάση απέναντι στο σχολείο ενισχύοντας τις δεξιότητες που θα τους χρειαστούν στη ζωή τους. Το πρόγραμμα διαμορφώνεται από τις εκπαιδευτικούς πάντα με βάση τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Σε κάθε συνάντηση που θα γίνεται θα υλοποιούνται δραστηριότητες σχετικές με τη θεματική με την οποία θα ασχοληθούμε φέτος και για τις οποίες θα ενημερώνεστε μέσω της ιστοσελίδας του Νηπιαγωγείου, με αφίσες, κατασκευές κλπ. “Ένας ουρανός…..γεμάτος αξίες και συναισθήματα” ο τίτλος του προγράμματος μας. Στο τέλος της σχολικής χρονιάς θα γίνει η παρουσίαση του προγράμματος σε γονείς, κηδεμόνες , συναδέλφους. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία και χαιρόμαστε γνωρίζοντας ότι είστε πάντα δίπλα μας και δίπλα στα παιδιά μας.
Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος δεχτήκαμε πρόσκληση των παιδιών του Α1 Δ.Σχ. να πάμε στην τάξη τους να γνωριστούμε, φυσικά και απαντήσαμε ναι, και ετοιμάσαμε το δώρο μας , το δεντράκι των ευχών!
Φτάσαμε στο σχολείο με μεγάλη χαρά, αγωνία και λίγο άγχος. Εκεί γνωριστήκαμε με τους νέους φίλους μας και διαβάσαμε το βιβλίο ” Τα χέρια δε χτυπάνε τα χέρια αγαπάνε τα Χριστούγεννα!” της Μ. Κουτσανοπούλου
και στη συνέχεια ζωγράφισαν τα παιδιά που θα χάριζαν λίγη από τη λάμψη τους! Οι ζωγραφιές τους υπέροχες.
Περάσαμε τέλεια και είπαμε πως θα βρεθούμε σύντομα για την επόμενη δράση μας!
Έφτασε η μέρα της δεύτερης συνάντησής μας, τώρα νιώθαμε καλύτερα με λιγότερη αγωνία..
Παίξαμε ένα παιχνίδι για να ξαναθυμηθούμε ποιοι είμαστε και διαβάσαμε παρέα το βιβλίο ” Το ξενοδοχείο των συναισθημάτων” της Lidia Brankovic και στη συνέχεια χωρισμένοι σε μικρές μεικτές ομάδες κάναμε τα δικά ξενοδοχεία γράφοντας τα συναισθήματα θετικά και αρνητικά ! Μια πολύ όμορφη δραστηριότητα που έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά μας να εκφράσουν τα συναισθήματά τους με ποικίλους τρόπους..
Φύγαμε από το Δημοτικό σχολείο πολύ χαρούμενοι και περιμένουμε με αγωνία τη δική τους επίσκεψη στο Νηπιαγωγείο για μια νέα δράση!!
ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Οι νέοι φίλοι μας ήρθαν στο Νηπιαγωγείο, η χαρά τους μεγάλη γιατί γύρισαν όπως είπαν στο παλιό τους σχολείο! Η δράση μας σήμερα ήταν κατά της σχολικής βίας. Μιλήσαμε για τα συναισθήματά μας, παίξαμε ένα παιχνίδι με το μήλο -φίλο ( πως μπορεί να πληγωθεί κάποιος με τα λόγια που θα ακούσει). Είδαμε το βίντεο ” Η Μόνα η χελώνα πρώτη μέρα στο σχολείο” και ετοιμάσαμε τις αφίσες με το δικό μας μήνυμα” ΟΧΙ ΒΙΑ” ΜΟΝΟ ” ΑΓΑΠΗ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΦΙΛΙΑ”.
Περιμένουμε τώρα με αγωνία την επόμενη συνάντησή μας.
” Το νησί των Συναισθημάτων”
Λίγο πριν το τέλος , συναντηθήκαμε με τους νέους φίλους μας, είδαμε την ιστορία του Μ. Χατζηδάκη ” Το νησί των συναισθημάτων”, ζωγραφίσαμε το δικό μας νησί και συζητήσαμε την παρουσίαση αυτού στους γονείς μας. Άρχισαν οι ετοιμασίες για την παρουσίαση με πολύ ενθουσιασμό από μικρούς και μεγάλους!
Αγωνία, προσμονή για την παρουσίαση του προγράμματος τώρα!
Έφτασε η μέρα παρουσίασης του προγράμματος 28-5-2025 στο Πολιτιστικό Κέντρο Ευόσμου… αγωνία, χαρά, άγχος…. όλα τα συναισθήματα ήταν εκεί!! Τελικά έμεινε η χαρά, η συγκίνηση, ο ενθουσιασμός, η αγάπη… όλα πήγαν πολύ καλά ! Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την .προσπάθεια που κατέβαλαν και για τα ωραία μηνύματα που έστειλαν στους παρευρισκόμενους γονείς, παππούδες , φίλους ,συναδέλφους! Ευχαριστούμε πολύ όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους!
Μπράβο παιδιά.. καλό Καλοκαίρι!!!
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2025-26
Οι χαρταετοί έφεραν τη Σαρακοστή και την Άνοιξη
Etwinning “I’m looking for safety when I’m moving around”
Ποιοι είμαστε: https://youtu.be/OsJdQ3dZrmQ και https://youtube.com/shorts/JOeqg0B11xw
Μια καλημέρα στην πρώτη μας διαδικτυακή συνάντηση γνωριμίας με Νηπιαγωγείο της Πολωνίας με το οποίο συνεργαζόμαστε.
Ετοιμάσαμε μέσα μεταφοράς και δημιουργήσαμε διαδρομές με σήματα οδικής κυκλοφορίας ….
Δύο τροχονόμοι έμαθαν ότι ασχολούμαστε με την κυκλοφοριακή αγωγή και ήρθαν στο σχολείο για να μας μιλήσουν για τη δουλειά τους και να μας μάθουν πώς να κυκλοφορούμε με ασφάλεια.
Όπως θα καταλάβατε…. ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΜΕ!!!
Πολλές δράσεις πραγματοποιήθηκαν στη διάρκεια του προγράμματος…… συναντήσεις και γνωριμία μεταξύ των εκπαιδευτικών των σχολείων που συνεργαζόμαστε, Ρουμανία, Βουλγαρία, Πολωνία, Τουρκία και φυσικά Ελλάδα και το 28ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου. Ακολούθησαν διαδικτυακές συναντήσεις με τα παιδιά από Βουλγαρία και Ρουμανία.
Φτιάξαμε το δικό μας λογότυπο για το έργο
και μετά από ψηφοφορία όλων των γονέων των συμμετεχόντων σχολείων βγήκε νικητής το νηπιαγωγείο από τη Ρουμανία, μπράβο παιδιά!!!
Βγήκαμε στη γειτονιά να δούμε σήματα κλπ ,κάναμε τη δική μακέτα ,το κάθε σχολείο έκανε το τραγούδι του. Φτιάξαμε τα δικά μας αυτοκίνητα….
https://suno.com/song/b4bab56b-593e-4b8c-a681-0797e3cbfdc7
Καλέσαμε την τροχαία για να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε κάποια πράγματα.

Το αρχικό του ονόματός μας έγινε αυτοκινητόδρομος, τα χεράκια μας δίνουν οδηγίες για το πώς πρέπει να περπατάμε στο δρόμο. Περπατήσαμε στη διάβαση σαν τυφλοί αλλά παρέα με το κατοικίδιό μας.
. Διαδικτυακά παιχνίδια, ρομπότ στο δρόμο, μια πολύ ωραία ψηφιακή ιστορία δημιουργία όλων των παιδιών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Αφίσα με οδηγίες για σωστή οδική συμπεριφορά.
Είναι ένα πολύ ωραίο πρόγραμμα , μια μοναδική εμπειρία που πρέπει να πούμε πως κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον παιδιών και εκπαιδευτικών.
























































































