Καλοκαιρινή γιορτή με γέλιο, συγκίνηση και… Καραγκιόζη στο 3ο Νηπιαγωγείο Αμπελώνα

Την Πέμπτη 12 Ιουνίου, το απόγευμα, ο προαύλιος χώρος του 3ου Νηπιαγωγείου πλημμύρισε από χαμόγελα, συγκίνηση και παιδικές φωνές. Γονείς, αδέρφια, παππούδες, γιαγιάδες και φίλοι βρέθηκαν κοντά μας για να απολαύσουν την καλοκαιρινή γιορτή λήξης, που αποτέλεσε την κορύφωση μιας γεμάτης και δημιουργικής σχολικής χρονιάς.

Η γιορτή άνοιξε με τον χαιρετισμό της προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου, κας Κουβέλα Σταυρούλας, η οποία έκανε έναν σύντομο απολογισμό της σχολικής χρονιάς, αναφέροντας τις σημαντικές εκπαιδευτικές δράσεις και προγράμματα που υλοποιήθηκαν. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο πρόγραμμα Erasmus+ «Μικρά Βήματα – Μεγάλη Ανθεκτικότητα», που στόχευσε στην ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας των μαθητών μέσα από δραστηριότητες σχετικές με την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών. Παράλληλα, αναφέρθηκε στη συμμετοχή του σχολείου σε δύο προγράμματα φιλαναγνωσίας («Βιβλία σε Ρόδες» και «Η Μικρή μας Βιβλιοθήκη»), σε πολιτιστικές και κοινωνικές δράσεις, καθώς και στο τοπικό δίκτυο” Τα παιδιά πρεσβευτές του τόπου τους” με το πρόγραμμα «Τα παραμύθια της γιαγιάς».2025

Η κα Κουβέλα δεν παρέλειψε να εκφράσει τις θερμές της ευχαριστίες στις συναδέλφους νηπιαγωγούς:

  • κα Ζωή Πλιάρη,

  • κα Γεωργία Κωτούλα,

  • κα Αγγελική Μανουσίου,

  • κα Ευαγγελία Θεολόγου (εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας),

  • και την κα Αναστασία Κουτσιμάνη (εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης),
    για την άψογη συνεργασία, την αφοσίωση και τη δημιουργικότητα που επέδειξαν όλη τη χρονιά.

Κατά τη διάρκεια της γιορτής, οι μικροί μαθητές παρουσίασαν τραγούδια στα ελληνικά και στα αγγλικά, χόρεψαν, απήγγειλαν ποιήματα και υποδέχτηκαν τον αγαπημένο Καραγκιόζη, ο οποίος χάρισε άφθονο γέλιο και ενθουσιασμό σε μικρούς και μεγάλους. Η παράσταση καθήλωσε το κοινό, ενώ κορυφαία στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η συγκινητική τελετή αποφοίτησης, όταν τα μικρά παιδιά παρέδωσαν καπέλα αποφοίτησης στους μεγαλύτερους συμμαθητές τους, συνοδεύοντας τους στην πρώτη τους μεγάλη “απογείωση”.

Και το γλέντι… δεν σταμάτησε εκεί!
Μετά την παράσταση του Καραγκιόζη, μεταφερθήκαμε στον χώρο του 3ου Δημοτικού Σχολείου, όπου τα παιδιά μας παρουσίασαν παραδοσιακούς χορούς, που διδάχθηκαν με αγάπη και μεράκι από την κα Ελένη Φλίκα, χοροδιδάσκαλο. Οι μικροί χορευτές μάς ταξίδεψαν με ρυθμούς από την παράδοσή μας, αποσπώντας το θερμότερο χειροκρότημα! 20250612 130400 20250612 130409 20250612 130440 20250612 201341 20250612 201343 20250612 201356 20250612 201412 20250612 201414 20250612 202756 20250612 202759 20250612 203324  20250612 210413 20250612 210415 20250612 210951

Στον χώρο υπήρχε επίσης μια υπέροχη έκθεση με ομαδικές εργασίες των παιδιών, μέσα από τις οποίες αποτυπώθηκε όλη η δημιουργικότητα, η φαντασία και η συνεργασία που χαρακτήρισαν τη φετινή χρονιά!

Και φυσικά, τα παγωτίνια δεν έλειψαν, ολοκληρώνοντας τη γιορτή με τον πιο γλυκό τρόπο!

Η φετινή χρονιά ήταν γεμάτη μάθηση, συνεργασίες, δημιουργία και αγάπη για το παιδί. Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους όσοι στάθηκαν στο πλευρό μας — γονείς, συνεργάτες, συλλόγους, φίλους — αλλά κυρίως τα παιδιά μας, που αποτελούν την κινητήρια δύναμη και την έμπνευση πίσω από κάθε μας προσπάθεια.

Τα παγωτίνια, τα νερά και η παράσταση του Καραγκιόζη ήταν ευγενική προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, τον οποίο το νηπιαγωγείο ευχαριστεί θερμά για τη συνεχή στήριξη.

Καλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι σε όλους!

Συμμετοχή του 3ου Νηπιαγωγείου Αμπελώνα στην επιμορφωτική περιήγηση εκπαιδευτικών σε πολιτιστικούς προορισμούς του Δήμου Τεμπών

Στο πλαίσιο του Διεθνούς Θεματικού Δικτύου Πολιτιστικής και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, με θέμα: «Τα παιδιά πρεσβευτές του τόπου τους», συντονιστικός φορέας του οποίου είναι η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, εκπαιδευτικοί από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας που συμμετέχουν ως μέλη στο ανωτέρω Δίκτυο, πραγματοποίησαν στις 6/6/2025, επιμορφωτική περιήγηση σε πολιτιστικούς προορισμούς του Δήμου Τεμπών.Η επιμόρφωση στόχευε στο να γνωρίσουν οι εκπαιδευτικοί όψεις της πλούσιας πολιτιστικής παράδοσης, σημαντικά μνημεία και το φυσικό περιβάλλον του τόπου, ώστε να ενσωματώσουν στο παιδαγωγικό τους έργο, ιδιαίτερα κατά την υλοποίηση πολιτιστικών και περιβαλλοντικών προγραμμάτων, θεματικές ενότητες από την περιοχή αυτή, καλές πρακτικές διαχείρισης και προβολής της τοπικής πολιτιστικής κληρονομίας, καθώς και στο να προγραμματίσουν εκπαιδευτικές επισκέψεις σχολικών μονάδων στην ευρύτερη περιοχή των Τεμπών.Την ανωτέρω επιμορφωτική δράση διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, σε συνεργασία με τον Δήμο Τεμπών, ενώ συμμετείχαν σε αυτή, Διευθυντές/ντριες και εκπαιδευτικοί από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Δυτικής Θεσσαλονίκης, Καρδίτσας, Λάρισας, Φθιώτιδας και Χαλκιδικής, καθώς και από το ΚΕΠΕΑ Ελασσόνας – Κισάβου – Μαυροβουνίου. Οι εκπαιδευτικοί έτυχαν θερμής υποδοχής και ξεναγήθηκαν καταλλήλως στο Λαογραφικό Μουσείο Γόννων, στον Αρχαιολογικό χώρο των Τεμπών – Χάνι Κοκκώνας, στον Τεκέ Χασάν Μπαμπά, στην Ιερά Μονή Αγίου Νικοδήμου Πυργετού, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ραψάνης και στο Αρχοντικό Γεωργίου Σβάρτς στα Αμπελάκια, ενώ κατά τη μετακίνηση είχαν τη δυνατότητα να ακούσουν πληροφορίες για το φυσικό περιβάλλον και την ιστορία της περιοχής.epimorfotikh hmerida1epimorfotikh hmerida

epimorfotikh hmerida 1

Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος-Τα παιδιά ενώνουν τις φωνές τους για τη Γη!

Τα παιδιά ενώνουν τις φωνές τους για τη Γη!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος στις 5 Ιουνίου, οι μικροί μαθητές και των δύο τμημάτων του 3ού Νηπιαγωγείου Αμπελώνα συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή δράση αφιερωμένη στην προστασία του πλανήτη μας.

 Μια αφίσα γεμάτη μηνύματα και χρώμα

Τα παιδιά, με την καθοδήγηση των νηπιαγωγών τους, δημιούργησαν μια εντυπωσιακή αφίσα που κοσμεί τον χώρο του σχολείου και αποτυπώνει τη σχέση τους με το περιβάλλον.

Στο κέντρο της δεσπόζει η Γη, ζωγραφισμένη με φροντίδα, ενώ γύρω της υπάρχουν:

  • Δέντρα, πουλιά, πεταλούδες και ψάρια, όλα δημιουργίες των παιδιών,

    Μηνύματα γραμμένα από τα ίδια τα παιδιά, όπως:

    • «Προστατέψτε τη φύση και μη καίτε τα δάση»

    • «Θάλασσα και ουρανό να τον κρατάς καθαρό»

      • «Φύλαξε τη Γη, μικρέ!»

      • «Μικρά χεράκια, μεγάλη αγάπη για το περιβάλλον»

      • «Η Γη είναι το σπίτι μας. Ας το κρατήσουμε καθαρό!»

      • «Πράσινη γη, καθαρή ζωή – Όλοι μαζί για το μέλλον!»

      • «Δεν πετάμε σκουπίδια – φυτεύουμε δέντρα!»

      • «Φύση είναι, φίλε μου!»Η αφίσα τους είναι ένα παράδειγμα του πώς οι μικρές ηλικίες μπορούν να εκφράσουν μεγάλα οικολογικά μηνύματα με δημιουργικότητα και ευαισθησία.

 Οι δράσεις της ημέρας περιλάμβαναν:

  • Καλλιτεχνικές δημιουργίες με φυσικά και ανακυκλώσιμα υλικά,

  • Εκπαιδευτικά παραμύθια και προβολές με οικολογικό περιεχόμενο,

  • Παιχνίδια και τραγούδια με θέμα τη Γη και τη φροντίδα της.Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά και τις εκπαιδευτικούς!
    Η συμμετοχή όλων ήταν συγκινητική και απέδειξε πως η ευαισθητοποίηση ξεκινά από το Νηπιαγωγείο. Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο:
    «Η Γη μάς χρειάζεται όλους – μικρούς και μεγάλους!»

pagkosmia hmera periballontospagkosmia hmera peiballontow

Συμμετοχή και ολοκλήρωση του Ευρωπαϊκού Πρόγραμματος «Η μικρή μας βιβλιοθήκη»

Το 3ο Νηπιαγωγείο Αμπελώνα συμμετείχε με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Η μικρή μας βιβλιοθήκη», το οποίο προωθεί τη φιλαναγνωσία, τη δημιουργική έκφραση και τη βιωματική μάθηση μέσω της παιδικής λογοτεχνίας.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι μικροί μας μαθητές ήρθαν σε επαφή με όμορφα, σύγχρονα ευρωπαϊκά παραμύθια, εμπνεύστηκαν, δημιούργησαν και ταξίδεψαν με τη φαντασία και την καρδιά τους.

Χρατς!»

Μια ιστορία που μέσα από το χιούμορ και τη φαντασία αναδεικνύει την έννοια της διαφορετικότητας και της δημιουργικής επίλυσης προβλημάτων.

Ο κύριος Φούσκας

Μέσα από την ανάγνωση και τις δραστηριότητες του βιβλίου δραστηριοτήτων, τα παιδιά εξερεύνησαν θέματα όπως η αυτοπεποίθηση και η αποδοχή. Δημιούργησαν ομαδικές εργασίες, ζωγράφισαν και δραματοποίησαν σκηνές του βιβλίου.

Η Χρυσαλλίδα

Συνεχίσαμε με το παραμύθι Η Χρυσαλλίδα, που άγγιξε τις ψυχές των παιδιών με τον συμβολισμό της μεταμόρφωσης. Φτιάξαμε ένα κολάζ με υλικά από τη φύση – φύλλα, λουλούδια, πέτρες – και παίξαμε το διασκεδαστικό παιχνίδι «Ο Ταχυδρόμος», καλλιεργώντας τη φαντασία και τις δεξιότητες συνεργασίας των παιδιών.

Το κορίτσι και η αρκούδα

Με αφορμή την τρυφερή ιστορία Το κορίτσι και η αρκούδα, τα παιδιά έφτιαξαν με πηλό τα δικά τους αρκουδάκια, τα ζωγράφισαν και τα παρουσίασαν στο πλαίσιο μιας δραστηριότητας επιβράβευσης. Ήταν μια υπέροχη ευκαιρία για ελεύθερη έκφραση, περηφάνια και δημιουργικότητα.

Πού το βρήκες;

Το παραμύθι Πού το βρήκες; έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να προβληματιστούν σχετικά με την προέλευση των πραγμάτων γύρω τους. Μέσα από ερωτήσεις, ανακαλύψεις και παιχνίδια παρατήρησης, ενισχύθηκαν η περιέργεια και η οικολογική τους ευαισθησία.

Η γωνιά φιλαναγνωσίας μας

Στην τάξη μας δημιουργήσαμε μια γωνιά φιλαναγνωσίας, όπου συγκεντρώσαμε όλα τα βιβλία του προγράμματος. Τα παιδιά στόλισαν τον χώρο με ζωγραφιές, χειροτεχνίες και εικαστικές συνθέσεις εμπνευσμένες από τις ιστορίες που διαβάσαμε. Η γωνιά αυτή έγινε αγαπημένο σημείο της τάξης και χώρος ανάπαυλας και ανακάλυψης.

 Το Ευρωπαϊκό Τρένο της Φιλαναγνωσίας

Στο κλείσιμο του προγράμματος, τα παιδιά κατασκεύασαν το Ευρωπαϊκό Τρένο της Φιλαναγνωσίας: ένα μεγάλο, πολύχρωμο τρένο, όπου κάθε βαγόνι αντιπροσώπευε ένα παραμύθι του προγράμματος. Με ζωγραφιές, φράσεις, κατασκευές και συμβολισμούς, το τρένο μας ταξιδεύει στη χαρά του βιβλίου και στην ενότητα των λαών της Ευρώπης.

 Συνάντηση με τη συγγραφέα Εύη Γεροκώστα

Η εμπειρία ολοκληρώθηκε με έναν ξεχωριστό τρόπο, καθώς είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στη σχολική μας μονάδα τη συγγραφέα Εύη Γεροκώστα. Η συνάντηση αυτή αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία για τα παιδιά να γνωρίσουν από κοντά μια δημιουργό, να της θέσουν ερωτήσεις, να ακούσουν ιστορίες από την ίδια και να εμπνευστούν. Ήταν μια ζωντανή, διαδραστική εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη σε όλους μας.

Το πρόγραμμα «Η μικρή μας βιβλιοθήκη» αποτέλεσε μια πολύτιμη εκπαιδευτική διαδρομή για τα παιδιά του 3ου Νηπιαγωγείου Αμπελώνα, συνδέοντας τη λογοτεχνία με τη χαρά, τη δημιουργία, τη φιλία και την αγάπη για το διάβασμα. Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση του προγράμματος και ιδιαίτερα  τις εκδόσεις καλειδοσκόπιο (Kaleidoscope Publications) για τη δωρέα των βιβλίων και για τα επιπλεον βιβλία των δραστηριοτήτων επιβράβευσης,την υπεύθυνη του προγράμαμτος  κα Μαργαρίτα ΑΚωτσίνη με την οποία πεικοινωνούσαμε για τις λεπτομέρεις του προγράμματος “Η μικρή μας Βιθλιοθήκη” τη συγγραφέα κ. Γεροκώστα Έυη για την  υπέροχη διαδικτυακή της παρουσία.

Δημιουργία γωνιάς φιλαναγνωσίας του 3ου Νηπιαγωγείου Αμπελώνα

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος «Η μικρή μας βιβλιοθήκη», οι μαθητές προχώρησαν και στη δημιουργία μιας ξεχωριστής γωνιάς φιλαναγνωσίας μέσα στην τάξη. Η γωνιά αυτή στήθηκε με μεράκι και φροντίδα από τα παιδιά, με στόχο να αποτελέσει έναν χώρο έμπνευσης, χαλάρωσης και αγάπης για τα βιβλία.

Στη γωνιά προστέθηκαν όλα τα βιβλία του προγράμματος, τα οποία είχαν ήδη διαβαστεί και επεξεργαστεί δημιουργικά μέσα από δραστηριότητες. Τα παιδιά διακόσμησαν τον χώρο με ζωγραφιές και χειροτεχνίες εμπνευσμένες από τις ιστορίες, καθώς και με τα προσωπικά τους αρκουδάκια από πηλό.

Η γωνιά φιλαναγνωσίας λειτουργεί πλέον ως σημείο αναφοράς στην καθημερινότητα της τάξης, δίνοντας στα παιδιά τη δυνατότητα να δανείζονται βιβλία, να διαβάζουν μόνα ή με φίλους και να καλλιεργούν τη σχέση τους με τη λογοτεχνία με έναν ευχάριστο και αυθόρμητο τρόπο.

gonia filanagnosias2Gonia filanagnosias 4chratsta biblia

Η ΧΡΥΣΑΛΛΙΔΑ

Συνέχεια του προγράμματος «Η μικρή μας βιβλιοθήκη» – Το παραμύθι Η Χρυσαλλίδα

Στο πλαίσιο της συνέχισης του Ευρωπαϊκού προγράμματος «Η μικρή μας βιβλιοθήκη», οι μαθητές της τάξης μας ήρθαν σε επαφή με το συγκινητικό και ευαίσθητο παραμύθι Η Χρυσαλλίδα.

Το βιβλίο αποτέλεσε αφορμή για συζήτηση σχετικά με την έννοια της αλλαγής, της υπομονής και της προσωπικής εξέλιξης. Τα παιδιά εμπνεύστηκαν από τη μεταμόρφωση της χρυσαλλίδας σε πεταλούδα και αποτύπωσαν τα συναισθήματα και τις σκέψεις τους μέσα από ένα δημιουργικό κολάζ, χρησιμοποιώντας υλικά από τη φύση — φύλλα, λουλούδια, κλαδάκια και πέτρες. Η δραστηριότητα αυτή συνέβαλε στην ενίσχυση της αισθητικής καλλιέργειας και της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των μαθητών.

Στη συνέχεια, οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό στο εκπαιδευτικό παιχνίδι «Ο Ταχυδρόμος», το οποίο προτείνεται στο βιβλίο δραστηριοτήτων και ενισχύει τις δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας και φαντασίας μέσα από έναν δημιουργικό ρόλο-παιχνίδι.

Η εμπειρία ήταν πλούσια σε συναισθήματα και εικόνες, ενώ οι δράσεις που συνόδευσαν το παραμύθι βοήθησαν τα παιδιά να κατανοήσουν βαθύτερα τα νοήματα της ιστορίας μέσα από βιωματική μάθηση.

Το πρόγραμμα «Η μικρή μας βιβλιοθήκη» συνεχίζει να αποτελεί έναν πολύτιμο πόρο για την προώθηση της φιλαναγνωσίας, της δημιουργικότητας και της ενεργού συμμετοχής των μαθητών μας.

Το περιεχόμενο του παραμυθιού:

Μόλις η μικρή Χρυσαλλίδα διαβάζει το γράμμα που έλαβε, αποχαιρετάει τις αδελφές της και ξεκινάει το ταξίδι της, ένα ταξίδι συναρπαστικό αλλά και δύσκολο.
Στον δρόμο ανακαλύπτει καινούργια πράγματα και πρωτόγνωρα συναισθήματα. Είναι γεμάτη περιέργεια για όλα όσα βλέπει, όμως πρέπει να νικήσει και τον φόβο και τις αμφιβολίες της.
Μέσα από τον εξαιρετικό λόγο και την παραμυθένια αφήγησή της, η Αντρέγια Πέκλαρ μας μεταφέρει συμβολικά τη θαυμαστή μεταμόρφωση της κάμπιας σε πεταλούδα, και κάνει το ταξίδι της χρυσαλλίδας μια ιστορία ενηλικίωσης κάθε ζωντανού πλάσματος.

CHRYSALIDA TMHMA 1CHRYSALIDA 3CHRYSALIDA 4O TACHYDROMOS PAICHNIDI 1O TACHYDROMOS PAICHNIDIH CHRYSALIDA TMHMA 2

Ο κύριος Φούσκας και το ιστιοφόρο του

Στο πλαίσιο της συνέχειας του Ευρωπαϊκού προγράμματος «Η μικρή μας βιβλιοθήκη», οι μαθητές της τάξης μας είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν το υπέροχο παιδικό βιβλίο Ο κύριος Φούσκας. Το βιβλίο, με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του και την ευφάνταστη εικονογράφηση, ενθουσίασε τα παιδιά και έδωσε την αφορμή για δημιουργικές δραστηριότητες και γόνιμο προβληματισμό.

Αφού ολοκληρώθηκε η ανάγνωση, οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες και πραγματοποίησαν τις ασκήσεις του συνοδευτικού βιβλίου δραστηριοτήτων, μέσα από τις οποίες ανέπτυξαν τη φαντασία τους, ενίσχυσαν τη γλωσσική τους έκφραση και εμβάθυναν στα μηνύματα της ιστορίας. Οι δραστηριότητες περιλάμβαναν ζωγραφική, δημιουργική γραφή, δραματοποίηση και παιχνίδια ρόλων.

Η συμμετοχή των παιδιών ήταν ενθουσιώδης και ενεργή καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, ενώ παράλληλα καλλιεργήθηκαν σημαντικές αξίες όπως η φιλία, η αποδοχή της διαφορετικότητας και η σημασία της αυτοπεποίθησης.

Το πρόγραμμα συνεχίζεται με την ανάγνωση και άλλων βιβλίων από τη συλλογή της «Μικρής μας Βιβλιοθήκης», δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές να αγαπήσουν το διάβασμα και να εκφραστούν δημιουργικά.

Το περιεχόμενο του παραμυθιού:

Ο κύριος Φούσκας είναι συλλέκτης που του αρέσει να μαζεύει ένα σωρό πράγματα στο τεράστιο σπίτι του.

Μια μέρα διαπιστώνει ότι δεν έχει άλλο χώρο, οπότε αποφασίζει να μεταφέρει μερικά πράγματα στο ιστιοφόρο που έχει στον κήπο του.

Ξαφνικά ξεσπάει καταιγίδα και το ιστιοφόρο αρχίζει να πλέει στο άγνωστο μαζί με τον κύριο Φούσκα. Τι θ’ απογίνει εκείνος και τα υπάρχοντά του;

o Foyskas biblio drasthriothton O Foyskas bilio drasthriothtonDRASTHRIOTHTA EPIBRABEYSHS 3 1o Foyskas anagnorizo ta potamia sto charth kai th roh toys

Προετοιμασίες για τη γιορτή Λήξης

Τη δεύτερη πρόβα για τους χορούς που θα παρουσίασουν στη τελετή λήξης με την καθοδήγηση της χοροδιδασκάλας κα Φλίκας Ελένης πραγματοποίησαν σήμερα Τρίτη 3 Ιουνίου 2025 οι μαθητέςτου 3ου Νηπιαγωγείου Αμπελώνα.

CHOROs CHOROS 1