Έργα για την Ειρήνη: Πρόγραμμα “Wind of Peace”
Το σχολείο μας, μέλος του Δικτύου ASPNET UNESCO επιδιώκει τη συμμετοχή του στις διεθνείς δράσεις ενημέρωσης, ενεργού δράσης και ευαισθητοποίησης.
Στο πλαίσιο αυτό συμμετείχε στο πρόγραμμα “Wind of Peace” το οποίο ξεκίνησε από την Εθνική Επιτροπή της Σλοβενίας για την UNESCO και το ASPnet Slovenia, με στόχο να δώσει φωνή στους μαθητές/τριες να εκφραστούν για την ειρήνη και να τα συνδέσει παγκοσμίως. Πρόκειται για ένα «βιβλίο/τετράδιο» στο οποίο μαθητές/τριες μπορούν να γράψουν η να ζωγραφίσουν το μήνυμά τους. Το έργο ξεκίνησε επίσημα στις 2 Ιουνίου 2025 όπου επτά βιβλία/τετράδια ξεκίνησαν το ταξίδι τους για διάφορες χώρες. Κάθε ένα από τα «επτά βιβλία» μεταφέρεται σχολείο σε σχολείο, μέσω Ευρώπης, Ασίας, Αμερικής και Αφρικής, συλλέγοντας μηνύματα μαθητών/τριών που απευθύνονται στους ενήλικες και ιδιαίτερα στους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων.
Μοιραζόμαστε μαζί σας τα μαθητικά έργα που καταθέσαμε για την συμμετοχή τους στα διεθνή τετράδια και ευχόμαστε καλό τους ταξίδι! (Μαντέλλου Ελένη – Σουρίδη Παναγιώτα)






































