Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014 δεν θα λειτουργήσουν οι τάξεις Α΄, Δ΄, Ε΄ και το Ολοήμερο
λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία της ΔΟΕ.
Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014 δεν θα λειτουργήσουν οι τάξεις Α΄, Δ΄, Ε΄ και το Ολοήμερο
λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία της ΔΟΕ.