Στο τελευταίο μάθημα των Γαλλικών τα παιδιά ζωγράφισαν, έκαναν κολάζ και ετοίμασαν ομαδικά μία αφίσα με θέμα το καλοκαίρι. Διασκέδασαν και έμαθαν στα Γαλλικά καινούργιες λέξεις με θέμα τη θάλασσα και τις διακοπές.
Οι μαθητές των Γαλλικών της Ε’ Δημοτικού και η δασκάλα τους κυρία Ξένια Περγαντή εύχονται σε όλους καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές.