Ευχαριστίες

Ευχαριστίες για την προσφορά των γονέων του σχολείου μας

    Ευχαριστούμε τον κ. Γαβαλά Γιάννη για την προσφορά του στο σχολείο μας: γραφεία, βιβλιοθήκες, Η/Υ, ψυγείο σίτισης και γραφική ύλη.


Ευχαριστούμε τον κ. Γαρμπή Γιώργο που ανταποκρίθηκε στο αίτημά μας για τις μακέτες-μηνύματα που τοποθετήθηκαν στις σκάλες του σχολείου μας.


Ευχαριστούμε τον κ. Καλαθά Αλέξανδρο για τη βοήθειά του σε εργασίες στο χώρο του σχολείου.


Ευχαριστούμε  τον κ. Θεοδωρόπουλο Μιχάλη που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά μας και μας χάρισε μια αξέχαστη και ξεκαρδιστική παράσταση του Καραγκιόζη με αποκριάτικο θέμα.


Τέλος ευχαριστούμε τον Πρόεδρο και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου Γονέων του σχολείου μας για την με κάθε τρόπο και μέσο προσφορά στο σχολείο μας και για την υλοποίηση της ημερίδας με θέμα σχετικό με τις Πρώτες Βοήθειες.

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων              Από τη Διεύθυνση

Ενημέρωση γονέων

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 Σας ενημερώνουμε ότι η τακτική συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας, με στόχο την ενημέρωσή σας για την πρόοδο των μαθητών μας, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 21/02/2018, στις 13:15-14:00

 

Α1΄  Τάξη κ. Κανάβας Δημήτρης αίθουσα   1  –     1ος όροφος 
Α2΄  Τάξη κ. Σταματίου Αργυρώ αίθουσα   5  –     1ος όροφος 
Β1΄  Τάξη κ. Καλαμάρα Χριστίνα αίθουσα   3  –     1ος όροφος 
Β2΄  Τάξη κ. Γιαγκιόζη  Μαρία αίθουσα   4  –      1ος όροφος 
Γ1΄  Τάξη κ. Παπαδάτου Μαρία αίθουσα   2   –     1ος όροφος 
Γ2΄  Τάξη κ. Καψάλη  Γιώτα  αίθουσα    6  –     1ος όροφος 
Δ1΄  Τάξη κ. Σταυρουλάκης Στέλιος αίθουσα  12    –   2ος όροφος 
Δ2΄  Τάξη κ. Λαμπρινίδου  Φένια αίθουσα  11    –   2ος όροφος 
Ε1΄Τάξη  κ. Φουντούλη Αργυρώ αίθουσα   9  –    2ος όροφος 
Ε2΄Τάξη  κ. Κουκουλέτα Βάσω αίθουσα  10 –    2ος όροφος 
ΣΤ1 Τάξη κ.Γερασιμόπουλος Γιώργος αίθουσα   7 –     2ος όροφος
ΣΤ2 Τάξη κ. Ράδοβιτς Μιχάλης  αίθουσα   8  –     2ος όροφος

   Οι εκπ/κοί των ειδικοτήτων θα δεχτούν τους γονείς στο Γραφείο του Σχολείου μας.

      Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία σας.

                Καλή πρόοδο στους μαθητές μας!

 

  Από τον Σύλλογο Διδασκόντων         Από τη  Διεύθυνση

Ανακοίνωση

     Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 15/02/2018  στις 10:00  ο Θίασος: «Σκιές και γέλια»του κ.Θεοδωρόπουλου Μιχάλη (γονέα μαθητή της Β1 τάξης του Σχολείου μας) θα παίξει Καραγκιόζη ΔΩΡΕΑΝ !

   Την παράσταση θα παρακολουθήσουν οι μαθητές όλων των τάξεων.

   Την  Πέμπτη 15/02/2018  και την  Παρασκευή 16/02/2018 οι μαθητές θα προσέλθουν το πρωί από τις 8:00-8:15 με τις τσάντες τους και θα σχολάσουν σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμά τους στις 13:15.

   Παρακαλούμε οι μαθητές να μη φορούν αποκριάτικες στολές και να      μην έχουν μαζί τους αποκριάτικα αξεσουάρ και αντικείμενα για την ασφάλειά τους : σερπαντίνες, χαρτοπόλεμο,  αφρούς, σπρέι, πιστόλια, σπαθιά, μάσκες κλπ.

   Παρακαλούμε πολύ κανένας μαθητής να μην αποχωρήσει από το Σχολείο πριν τη λήξη του προβλεπόμενου ωρολόγιου  προγράμματος.

    Τα τμήματα του Ολοήμερου θα λειτουργήσουν κανονικά.

    Την Καθαρή Δευτέρα 19/02/2018  το Σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό.

     Το Σχολείο θα λειτουργήσει την Τρίτη  20/02/2018.

 Σας ευχόμαστε  ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ 

      και ΚΑΛΗ ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ!

 

 Από τον  Σύλλογο Διδασκόντων                        Από τη Διεύθυνση

Ανακοίνωση (Επιμορφωτική Ημερίδα εκπαιδευτικών)

Αγαπητοί γονείς,

  Σας γνωστοποιούμε ότι θα πραγματοποιηθεί  Επιμορφωτική Ημερίδα  εκπαιδευτικών, που διοργάνωσε ο Σχολικός Σύμβουλος Γενικής Αγωγής Δ ΄Διεύθυνσης  Π.Ε. Αθήνας,  στο   «Εθνικό Ιστορικό Μουσείο»  την Πέμπτη  8 Φεβρουαρίου 2018.

   Κατά την ημέρα εκείνη  δε θα προσέλθουν στο Σχολείο μας μόνο οι μαθητές των  Γ1, ΣΤ1 και ΣΤ2 τμημάτων-τάξεων λόγω συμμετοχής των εκπαιδευτικών τους στην Επιμορφωτική Ημερίδα.

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων                        Από τη Διεύθυνση

Ανακοίνωση (Επιμορφωτική Ημερίδα εκπαιδευτικών)

Αγαπητοί γονείς,

  Σας γνωστοποιούμε ότι θα πραγματοποιηθεί  Επιμορφωτική Ημερίδα  εκπαιδευτικών, που διοργάνωσε ο Σχολικός Σύμβουλος Γενικής Αγωγής Δ ΄Διεύθυνσης  Π.Ε. Αθήνας,  στο   «Μουσείο της Ακρόπολης»  την Παρασκευή  2 Φεβρουαρίου 2018.

   Κατά την ημέρα εκείνη  δε θα προσέλθουν στο Σχολείο μας μόνο οι μαθητές των  Α2 και Β2 τμημάτων-τάξεων λόγω συμμετοχής των εκπαιδευτικών τους στην Επιμορφωτική Ημερίδα.

 

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων                        Από τη Διεύθυνση

Ανακοίνωση για τον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη 30 Ιανουαρίου  ημέρα γιορτής των Τριών Ιεραρχών οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης θα προσέλθουν στο Σχολείο στις 8:15 προκειμένου να μεταβούν με τους εκπαιδευτικούς τους στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος για να παρακολουθήσουν τη Θεία Λειτουργία.

Την ίδια μέρα θα γίνει η Αρτοκλασία για τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών.

Μετά το τέλος της Θείας Λειτουργίας οι μαθητές θα επιστρέψουν με τους εκπαιδευτικούς στο Σχολείο και θα αποχωρήσουν αμέσως για τα σπίτια τους.

 Τα μαθήματα δε θα πραγματοποιηθούν εκείνη την ημέρα.

 Ευχόμαστε οι Τρεις Ιεράρχες να φωτίζουν όλα τα παιδιά μας σε κάθε έργο τους.

 

                    Με εκτίμηση

 

 

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων                            Από τη Διεύθυνση

Ενημέρωση για Διατροφή

Την Παρασκευή 19/1/2018, θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο με θέμα τη “Διατροφή”

Την ενημέρωση θα παρακολουθήσουν οι μαθητές της Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης  ώς εξής:

Α΄δίωρο          8:15-9:40             Δ΄τάξη

Β΄δίωρο          10:10-11:30          Ε΄τάξη

   Γ΄δίωρο          11:45-13:15           ΣΤ΄τάξη

 

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων                        Από τη Διεύθυνση

Ανακοίνωση “Η τσάντα στο σχολείο”

Αγαπητοί γονείς

     Σας ενημερώνουμε ότι σχετικά με την Έγκριση υλοποίησης δράσης με τίτλο : « Η τσάντα στο Σχολείο», με την με αρ. πρωτ. 49/30-11-2017 Πράξη του ΔΣ του ΙΕΠ, η Υπηρεσία προβαίνει σε έγκριση της δράσης.

    Με τη συγκεκριμένη δράση καθιερώνεται η παραμονή της σχολικής τσάντας των μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου για ένα Σαββατοκύριακο τον μήνα, στο Σχολείο.

    H τσάντα των μαθητών/τριών παραμένει στο σχολείο την Παρασκευή, πριν από το Σαββατοκύριακο που έχει αποφασιστεί από τον Σύλλογο Διδασκόντων του Σχολείου, έως τη  Δευτέρα.

Το ΥΠΠΕΘ στο πλαίσιο αναβάθμισης της σχολικής ζωής και σύνδεσής της με την κοινωνική πραγματικότητα, εφαρμόζει τη δράση: «Η τσάντα στο σχολείο». Η δράση υλοποιείται με σεβασμό στις ανάγκες της παιδικής ηλικίας, με γνώμονα την πολύπλευρη ανάπτυξη των παιδιών της σχολικής ηλικίας (συναισθηματική, κοινωνική και ψυχοκινητική) και με σκοπό να υποστηρίξει ουσιαστικά τον μειωμένο χρόνο δημιουργικής επαφής και επικοινωνίας γονέων – παιδιών.

Σημειώνεται τέλος ότι η πρωτοβουλία αυτή δεν ισοδυναμεί με εγκατάλειψη της μελέτης ή άλλων δημιουργικών εργασιών, τις οποίες οι μαθητές και οι μαθήτριες δύνανται να υλοποιούν κατ’ οίκον σε ατομική ή και ομαδική βάση, συνδυάζοντας ενίοτε τη διασκέδαση και το συνεργατικό πνεύμα με τη μάθηση.

Η δράση απευθύνεται στους μαθητές όλων των Δημόσιων Δημοτικών Σχολείων της χώρας, και θα υλοποιηθεί έως τον Ιούνιο του 2018 και μετέπειτα από την έναρξη κάθε διδακτικού έτους έως τη  λήξη του.

     Ο Σύλλογος Διδασκόντων  του Σχολείου μας αποφασίζει και ορίζει το πρώτο Σαββατοκύριακο κάθε μήνα, για την  υλοποίηση  της  δράσης .  Οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου, πριν την έναρξη της δράσης, θα ενημερώνουν τους μαθητές και τις μαθήτριες της τάξης τους για την εν λόγω δράση και τις ενδεχόμενες μεταβολές και προσαρμογές που θα προκύψουν στη σχολική καθημερινότητα.

     Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου, αποφασίζει για πρακτικά ζητήματα και ιδιαιτερότητες που μπορεί να αναδυθούν όπως, η συνεννόηση μεταξύ των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας για το πρόγραμμα της Δευτέρας, ο έλεγχος εκ μέρους των μαθητριών και των μαθητών του περιεχομένου της σχολικής τσάντας που θα αφήσουν στο Σχολείο για το Σαββατοκύριακο, σύμφωνα πάντα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Σχολείου.

 Από τον Σύλλογο Διδασκόντων                        Από τη Διεύθυνση

Ανακοίνωση

Σας ενημερώνουμε ότι, την Τρίτη, 12/12/2017, θα επισκεφθεί το Σχολείο μας, ο κύριος Αντωνάκος Ανδρέας, (Διδάκτωρ υδρογεωλογίας-Γεωλόγος στο Τμήμα Σχεδιασμού Πρόληψης και Αντιμετώπισης Φυσικών Καταστροφών), για να ενημερώσει τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς σχετικά με τη
Διαχείριση Φυσικών Καταστροφών και μέτρων αυτοπροστασίας.

———————————————

Την Παρασκευή, 15/12/2017, θα γίνει ενημέρωση γονέων και θα επιδοθεί ο Έλεγχος Προόδου Α΄ Τριμήνου στις 13:15-14:00.

———————————————

    Τη Δευτέρα, 18/12/2017, οι  μαθητές  όλων των τάξεων του Σχολείου μας θα μεταβούν με τους εκπαιδευτικούς τους στο Θέατρο ΗΒΗ προκειμένου να παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση:
«Το χρυσό αρισμαρί»
με ζωντανή μουσική.

———————————————

  Την Τετάρτη, 20/12/2017, θα πραγματοποιηθεί  ο εκκλησιασμός των μαθητών του Σχολείου μας στον Ιερό Ναό της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, στις 8:15 μέχρι τις 9:30 περίπου.

  Όσοι γονείς επιθυμούν να μεταλάβουν τα παιδιά τους, παρακαλούνται να μας ενημερώσουν γραπτώς την προηγούμενη μέρα.

———————————————

   Τα μαθήματα για τις γιορτές των Χριστουγέννων θα διακοπούν την Παρασκευή, 22/12/2017.
Την ημέρα αυτή, με τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης θα επισκεφθούμε το «Γηροκομείο Μοσχάτου».

Το Ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.

———————————————

 Κατά τις προαναφερθείσες ημέρες οι μαθητές θα προσέλθουν στο Σχολείο και θα αποχωρήσουν σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμά τους.

 

  Τα μαθήματα θα ξαναρχίσουν τη Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018.

 

    Αγαπητοί μας γονείς,

     Ευχόμαστε να υπάρχει κάτι από Χριστούγεννα στη ζεστασιά, στη φροντίδα, στη στοργή που δείχνουμε στους άλλους.

Ευχόμαστε όλα αυτά να φέρνουν στα χείλη μας την ευχή για ΕΥΤΥΧΙΑ, που δε θα τελειώνει ποτέ!

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

              

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων                           Από τη Διεύθυνση

Ανακοίνωση Βαθμοί Α΄ Τριμήνου

Σας ενημερώνουμε ότι η τακτική συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας, με στόχο την ενημέρωσή σας για την πρόοδο των μαθητών μας, θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 15/12/2017, στις 13:15-14:00

Α1΄  Τάξη κ. Κανάβας Δημήτρης αίθουσα   1    –     1ος όροφος
Α2΄  Τάξη κ. Σταματίου Αργυρώ αίθουσα   5  –      1ος όροφος
Β1΄  Τάξη κ. Καλαμάρα Χριστίνα αίθουσα   3    –     1ος όροφος
Β2΄  Τάξη κ. Γιαγκιόζη  Μαρία αίθουσα    4    –      1ος όροφος
Γ1΄  Τάξη κ. Παπαδάτου Μαρία αίθουσα    2   –      1ος όροφος
Γ2΄  Τάξη κ. Καψάλη  Γιώτα αίθουσα    6  –      1ος όροφος
Δ1΄  Τάξη κ. Σταυρουλάκης Στέλιος αίθουσα  12    –      2ος όροφος
Δ2΄  Τάξη κ. Λαμπρινίδου  Φένια αίθουσα  11    –      2ος όροφος
Ε1΄Τάξη  κ. Φουντούλη Αργυρώ αίθουσα    9  –      2ος όροφος
Ε2΄Τάξη  κ. Κουκουλέτα Βάσω αίθουσα   10    –     2ος όροφος
ΣΤ1 Τάξη κ.Γερασιμόπουλος  Γιώργος αίθουσα    7 –     2ος όροφος
ΣΤ2 Τάξη κ. Ράδοβιτς Μιχάλης αίθουσα    8  –     2ος όροφος

 

   Οι εκπ/κοί των ειδικοτήτων θα δεχτούν τους γονείς στο Γραφείο του Σχολείου μας.

   Την  ημέρα αυτή θα επιδοθεί και ο Έλεγχος Προόδου Α΄Τριμήνου για τους μαθητές των Γ΄, Δ΄, Ε΄και ΣΤ΄τάξεων.

     Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία σας.

 

Καλή πρόοδο στους μαθητές μας!

 

 

 

  Από τον Σύλλογο Διδασκόντων                              Από τη  Διεύθυνση 

 

 

Εισήγηση: «Διαχείριση φυσικών καταστροφών και μέτρα αυτοπροστασίας»

Την Τρίτη  12/12/2017, θα επισκεφθεί  το σχολείο μας  ο
κος Ανδρέας Αντωνάκος
(Διδάκτωρ υδρογεωλογίας-Γεωλόγος)
από το Τμήμα “Σχεδιασμού Πρόληψης και αντιμετώπισης Φυσικών Καταστροφών”.

Θα γίνει εισήγηση με θέμα:

 «Διαχείριση φυσικών καταστροφών και μέτρα αυτοπροστασίας»

 Τμήματα και ώρες  :
8:30   οι μαθητές των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων
10:00  οι μαθητές των Δ΄, Ε΄και ΣΤ΄ τάξεων.

Ευχαριστούμε τον κο Ανδρέα Αντωνάκο που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά μας.
Είναι ιδιαίτερη τιμή και χαρά για όλους μας η παρουσία του και η παρουσίαση του προγράμματος  για το ΣΕΙΣΜΟ στο Σχολείο μας!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ!!!!

 

Παρουσίαση του Παραολυμπιακού Αθλήματος «Ιστιοπλοΐα»

Τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017, στα πλαίσια του εορτασμού της «Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία», οργανώθηκε από τη καθηγήτρια φυσικής αγωγής Γορανίτου Σταθούλα, παρουσίαση στο χώρο του  σχολείου μας,  του Παραολυμπιακού αθλήματος της Ιστιοπλοΐας.
Η ενημέρωση έγινε από τον Παραολυμπιονίκη μας στην Ιστιοπλοΐα
Νίκο Πατεράκη.

Την παρουσίαση παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον οι μαθητές της Γ΄, Δ΄, Ε΄και Στ΄τάξης.