Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φυσικής Οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας, θα συμμετέχουν φέτος στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φυσικής “Αριστοτέλης”