Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη 30 Ιανουαρίου ημέρα γιορτής των Τριών Ιεραρχών οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης θα προσέλθουν στο Σχολείο στις 8:15 προκειμένου να μεταβούν με τους εκπαιδευτικούς τους στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος για να παρακολουθήσουν τη Θεία Λειτουργία.
Την ίδια μέρα θα γίνει η Αρτοκλασία για τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών.
Μετά το τέλος της Θείας Λειτουργίας οι μαθητές θα επιστρέψουν με τους εκπαιδευτικούς στο Σχολείο και θα αποχωρήσουν αμέσως για τα σπίτια τους.
Τα μαθήματα δε θα πραγματοποιηθούν εκείνη την ημέρα.
Ευχόμαστε οι Τρεις Ιεράρχες να φωτίζουν όλα τα παιδιά μας σε κάθε έργο τους.
Με εκτίμηση
Από τον Σύλλογο Διδασκόντων Από τη Διεύθυνση
