Εισήγηση: «Διαχείριση φυσικών καταστροφών και μέτρα αυτοπροστασίας»

Την Τρίτη  12/12/2017, θα επισκεφθεί  το σχολείο μας  ο
κος Ανδρέας Αντωνάκος
(Διδάκτωρ υδρογεωλογίας-Γεωλόγος)
από το Τμήμα “Σχεδιασμού Πρόληψης και αντιμετώπισης Φυσικών Καταστροφών”.

Θα γίνει εισήγηση με θέμα:

 «Διαχείριση φυσικών καταστροφών και μέτρα αυτοπροστασίας»

 Τμήματα και ώρες  :
8:30   οι μαθητές των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων
10:00  οι μαθητές των Δ΄, Ε΄και ΣΤ΄ τάξεων.

Ευχαριστούμε τον κο Ανδρέα Αντωνάκο που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά μας.
Είναι ιδιαίτερη τιμή και χαρά για όλους μας η παρουσία του και η παρουσίαση του προγράμματος  για το ΣΕΙΣΜΟ στο Σχολείο μας!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ!!!!

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *