Την Τρίτη 12/12/2017, θα επισκεφθεί το σχολείο μας ο
κος Ανδρέας Αντωνάκος
(Διδάκτωρ υδρογεωλογίας-Γεωλόγος)
από το Τμήμα “Σχεδιασμού Πρόληψης και αντιμετώπισης Φυσικών Καταστροφών”.
Θα γίνει εισήγηση με θέμα:
«Διαχείριση φυσικών καταστροφών και μέτρα αυτοπροστασίας»
Τμήματα και ώρες :
8:30 οι μαθητές των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων
10:00 οι μαθητές των Δ΄, Ε΄και ΣΤ΄ τάξεων.
Ευχαριστούμε τον κο Ανδρέα Αντωνάκο που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά μας.
Είναι ιδιαίτερη τιμή και χαρά για όλους μας η παρουσία του και η παρουσίαση του προγράμματος για το ΣΕΙΣΜΟ στο Σχολείο μας!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ!!!!
