ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Την Τρίτη 5/12/2017 λόγω Τακτικής Εκλογικής Συνέλευσης του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Καλλιθέας – Μοσχάτου
το Σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό
Από το Σύλλογο Διδασκόντων Από τη Διεύθυνση
Την Τρίτη 5/12/2017 λόγω Τακτικής Εκλογικής Συνέλευσης του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Καλλιθέας – Μοσχάτου
το Σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό
Από το Σύλλογο Διδασκόντων Από τη Διεύθυνση
Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε για την πραγματοποίηση Παιδαγωγικών Ημερίδων ( ΣΧΕΤ. :α) ν.1566/85 ,άρθ. 55,παρ.1 στ΄, β) ΦΕΚ 1340/τ.Β΄/16-10-2002, γ) Π.Δ 79/2017,άρθ.17,παρ.1 και 3) με θέματα : «Διαχείριση μαθητών με μαθησιακά προβλήματα στην τάξη /τα νέα προγράμματα σπουδών των Θρησκευτικών» που διοργανώνοντα
-για τους εκπαιδευτικούς των Β΄ τάξεων, τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου.
Μόνο οι μαθητές της Β΄ Τάξης δεν θα προσέλθουν στο Σχολείο κατά την ημέρα υλοποίησης της παιδαγωγικής ημερίδας
-για τους εκπαιδευτικούς των Α΄ τάξεων, την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου.
Μόνο οι μαθητές της Α΄ Τάξης δεν θα προσέλθουν στο Σχολείο κατά την ημέρα υλοποίησης της παιδαγωγικής ημερίδας
Ευχαριστούμε για την κατανόηση!
Από τον Σύλλογο Διδασκόντων Από τη Διεύθυνση
Τη Δευτέρα 20/11/2017 το Σχολείο μας θα λειτουργήσει κανονικά σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα, εκτός άλλης έκτακτης ειδοποίησης.
Η γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, στις 11:30 στο χώρο του Σχολείου, από τα παιδιά της Ε΄τάξης. Τη γιορτή θα παρακολουθήσουν όλοι οι μαθητές του Σχολείου μας και όσοι γονείς επιθυμούν.
Όλα τα παιδιά θα έρθουν κανονικά με τις τσάντες τους και τα μαθήματα της ημέρας.
Από τον Σύλλογο Διδασκόντων Από τη Διεύθυνση
Κλειστά θα παραμείνουν σήμερα 17 Νοεμβρίου 2017 όλα τα σχολεία της Αττικής,
σύμφωνα με απόφαση της Περιφερειάρχου Αττικής, Ρένας Δούρου,
που ελήφθη σε συνεννόηση με το υπουργείο Παιδείας.
ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
ΤΑΞΗ : Ε΄
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΟΡΤΗΣ:
Η επέτειος του Πολυτεχνείου θα γιορταστεί στο Σχολείο μας την Παρασκευή, στις 17 Νοεμβρίου και ώρα 8:30 π.μ. μέχρι 9:30 π.μ. περίπου.
Από τον Σύλλογο Διδασκόντων Από τη Διεύθυνση
Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε για την πραγματοποίηση Παιδαγωγικών Ημερίδων ( ΣΧΕΤ. :α) ν.1566/85 ,άρθ. 55,παρ.1 στ΄, β) ΦΕΚ 1340/τ.Β΄/16-10-2002, γ) Π.Δ 79/2017,άρθ.17,παρ.1 και 3) με θέματα : « Διαχείριση μαθητών με μαθησιακά προβλήματα στην τάξη /τα νέα προγράμματα σπουδών των Θρησκευτικών» που διοργανώνονται :
Μόνο οι μαθητές της Γ΄ Τάξης δεν θα προσέλθουν στο Σχολείο κατά την ημέρα υλοποίησης της παιδαγωγικής ημερίδας.
Μόνο οι μαθητές της Δ΄ Τάξης δεν θα προσέλθουν στο Σχολείο κατά την ημέρα υλοποίησης της παιδαγωγικής ημερίδας.
Μόνο οι μαθητές της Ε΄ Τάξης δεν θα προσέλθουν στο Σχολείο κατά την ημέρα υλοποίησης της παιδαγωγικής ημερίδας.
Μόνο οι μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης δεν θα προσέλθουν στο Σχολείο κατά την ημέρα υλοποίησης της παιδαγωγικής ημερίδας.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση!
Από τον Σύλλογο Διδασκόντων Από τη Διεύθυνση
Aνακοίνωση
Η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου θα γιορταστεί στο Σχολείο μας την Παρασκευή, στις 27/10/2017, και ώρα 9:00 π.μ. μέχρι 10:00 π.μ.(περίπου).
Από τον Σύλλογο Διδασκόντων Από τη Διεύθυνση
Στις 24/10/2017 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
«Ημερίδα Χειροσφαίρισης».
Την επιμέλεια αυτής στο θεωρητικό της μέρος, είχε ο Περιφερειακός Ομοσπονδιακός Προπονητής Ν. Ελλάδος κος Κότσιρας Κωνσταντίνος και στο πρακτικό μέρος, ο προπονητής και Υπεύθυνος Ανάπτυξης Δήμου Μοσχάτου- Ταύρου κος Σακελλαρίου Σπύρος.
Συμμετείχαν διαδραστικά και βιωματικά, οι μαθητές της
Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄τάξης.
Ευχαριστούμε θερμά την «Ομοσπονδία Χειροσφαίρισης Ελλάδος» για την έμπρακτη υποστήριξή της, στην καλλιέργεια του συγκεκριμένου αθλήματος στο σχολείο μας.
Σας ενημερώνουμε ότι με αφορμή την 4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2017-2018, θα πραγματοποιηθεί εκπαιδευτική επίσκεψη του Σχολείου μας (όλες οι τάξεις), στο “Star Football Club” (Αθλοπαιδειά) στη Βούλα, στις 05/10/2017 αντί στις 02/10/2017 λόγω της μη διαθεσιμότητας των αθλητικών εγκαταστάσεων εκείνη την ημέρα.
Ο αγιασμός του Σχολείου μας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11/09/2017 και ώρα 09:00.
Μετά τον αγιασμό οι μαθητές θα αποχωρήσουν με τους γονείς τους.
Την Τρίτη 12/09/2017 οι μαθητές θα προσέλθουν στο Σχολείο στις 08:00-08:15 και θα αποχωρήσουν σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα στις 13:15.
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ :
Παρακαλούνται μόνο οι γονείς των μαθητών της Α’ τάξης μετά τον αγιασμό να παραμείνουν στον αύλειο χώρο του Σχολείου μας προκειμένου να ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες.
Ευχόμαστε ολόψυχα στους μαθητές μας
Καλή Πρόοδο!
Από τον Σύλλογο Διδασκόντων Από τη Διεύθυνση