ΑΓΙΑΣΜΟΣ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στο σχολείο στις 8.15 για τον αγιασμό και θα σχολάσουν στις 9.30. Θα πρέπει να έχουν κάνει το σελφ τεστ και να έχουν μαζί τους συμπληρωμένη τη δήλωση αρνητικού αποτελέσματος COVID-19. Σε περίπτωση αδυναμίας εκτύπωσης της δήλωσης, μπορούν να αντιγραφούν τα στοιχεία της σε απλό χαρτί και να υπογραφεί. Μαθητές/τριες που έχουν νοσήσει από κορωνοϊό θα πρέπει να έχουν αποδεικτικό στοιχείο νόσησης και απαλλάσσονται από τη διαδικασία του σελφ τεστ για έξι μήνες.
Πρέπει να τηρούνται όλα τα μέτρα πρόληψης, κυρίως η μάσκα, που είναι υποχρεωτική όλες τις ώρες στο σχολείο, εκτός της Γυμναστικής. Είναι απαραίτητο τα παιδιά να έχουν μαζί τους περισσότερες μάσκες από μία.
Τη Δευτέρα τα παιδιά θα παραλάβουν τα βιβλία τους, οπότε πρέπει να έχουν μαζί τους την τσάντα τους.
Ο αγιασμός θα τελεστεί μόνο με αντιπροσωπεία μαθητών/τριών, χωρίς τους γονείς.
Από την Τρίτη το σχολείο θα λειτουργεί από 8.15 ως 13.15, προσωρινά χωρίς Ολοήμερο.

Δήλωση σελφ τεστ
Οδηγίες 1
Οδηγίες 2
Οδηγίες 3
Οδηγίες 4

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΓΙΑΣΜΟΣ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΑΥΤΟΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ (SELF) ΤΕΣΤ

Αγαπητοί γονείς, καλή χρονιά!
Σας ενημερώνουμε ότι από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου, οι μαθητές/τριες θα προμηθευτούν έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13/9 – 3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου.
Το self-test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Ειδικότερα, την πρώτη εβδομάδα του διδακτικού έτους, το πρώτο τεστ πρέπει να πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο τη Δευτέρα 13/9. Οι μαθητές/τριες προσέρχονται στο σχολείο με βεβαίωση αρνητικού αποτελέσματος (θα σας αποσταλεί υπόδειγμα τις επόμενες ημέρες).
Ο διαγνωστικός έλεγχος για τον κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self-test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες. Εξαιρούνται οι μαθητές/τριες που έχουν νοσήσει από κορωνοϊό το τελευταίο εξάμηνο και πρέπει να προσκομίσουν βεβαίωση νόσησης.
Περισσότερες οδηγίες και πληροφορίες (για τα τεστ, τον αγιασμό κτλ.) θα δοθούν τις επόμενες ημέρες.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΥΤΟΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ (SELF) ΤΕΣΤ

Οι συμμετοχές του σχολείου μας στον διαγωνισμό “1821 μέτρα σε 200 δευτερόλεπτα”

Το σχολείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό “1821 μέτρα σε 200 δευτερόλεπτα” με δύο βίντεο παιδιών της ΣΤ΄ τάξης:

Συνέχεια

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι συμμετοχές του σχολείου μας στον διαγωνισμό “1821 μέτρα σε 200 δευτερόλεπτα”

Α΄ τάξη: Η ιστορία της Γιάννας της κολοκύθας!

Οι μαθητές της Α’ τάξης έφτιαξαν τη δική τους ιστορία για την κούκλα – κολοκύθα που τους συντρόφευε στην τάξη.
Ο σύνδεσμος της ραδιοφωνικής εκπομπής:
http://europeanschoolradio.eu/el/archives/production/5121

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Α΄ τάξη: Η ιστορία της Γιάννας της κολοκύθας!

Πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα” για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού

 Σύντομη περιγραφή του προγράμματος: Tο πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα»
εξασφαλίζει επιταγή (voucher) αξίας 200 ευρώ για κάθε μαθητή, σπουδαστή και
φοιτητή, που εμπίπτει σε συγκεκριμένα εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, για την
αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop). Το πρόγραμμα εντάσσεται
στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και στοχεύει στον περαιτέρω ψηφιακό μετασχηματισμό
της εκπαίδευσης, την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων της εκπαιδευτικής
κοινότητας και την επίτευξη ενός συμπεριληπτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου.
Κριτήρια επιλεξιμότητας: Δικαιούχοι του προγράμματος είναι οι οικογένειες με
ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα έως 6.000 ευρώ, οι οποίες δικαιούνται να λάβουν
επιταγή 200 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο ηλικίας από 4 έως 24 ετών, το οποίο
φοιτά σε επιλέξιμη δημόσια εκπαιδευτική δομή στην Ελλάδα. Διευκρινίζεται ότι το
ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα ορίζεται με βάση το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα,
τον αριθμό των παιδιών ανά οικογένεια και το αν μια οικογένεια είναι μονογονεϊκή ή
όχι. Για παράδειγμα, για μια οικογένεια με δύο γονείς και δύο παιδιά, το ισοδύναμο
οικογενειακό εισόδημα των 6.000 ευρώ αντιστοιχεί σε μεικτό οικογενειακό εισόδημα
12.000 ευρώ. Κατά τη διάρκεια του Α’ κύκλου του προγράμματος, μπορούν να
καταθέσουν αίτηση οι εγκεκριμένοι δικαιούχοι του επιδόματος παιδιού του ΟΠΕΚΑ για
το έτος 2020, οι οποίοι εντάσσονται στην πρώτη εισοδηματική κατηγορία. Κατά τη
διάρκεια του Β’ κύκλου, θα μπορούν να καταθέσουν αίτηση και οι υπόλοιποι
δικαιούχοι που πληρούν τα εισοδηματικά και τα υπόλοιπα κριτήρια του προγράμματος,
ανεξαρτήτως του αν είναι εγκεκριμένοι δικαιούχοι του ΟΠΕΚΑ. Στις περισσότερες
περιπτώσεις, οι οικογένειες μπορούν να διερευνήσουν την επιλεξιμότητά τους και
αυτόματα μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή που αναφέρεται στο επόμενο σημείο.
Τρόπος υποβολής αιτήσεων: Οι αιτήσεις κατατίθενται ηλεκτρονικά στην εφαρμογή
https://beneficiary.digital-access.gov.gr/. Οι αιτούντες καλούνται αρχικά να μπουν στην
ιστοσελίδα του προγράμματος https://www.digital-access.gov.gr ώστε να ενημερωθούν
για το πρόγραμμα, τα κριτήρια επιλεξιμότητας και την αναλυτική διαδικασία για την
υποβολή της αίτησης επιχορήγησης. Μετά, εισέρχονται στην εφαρμογή
χρησιμοποιώντας u964 τους προσωπικούς κωδικούς τους στο Taxisnet και ολοκληρώνουν
την καταχώρηση των στοιχείων τους δηλώνοντας επιπλέον το προσωπικό τους ΑΜΚΑ.
Καταχωρούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου ώστε να λαμβάνουν έγκαιρη και
εμπιστευτική πληροφορία από το Πρόγραμμα μέσω SMS. Δηλώνουν το σύνολο των
εξαρτώμενων τέκνων για τα οποία επιθυμούν να κάνουν αίτηση και συμπληρώνουν τα
στοιχεία φοίτησής τους. Επισημαίνεται ότι κάθε δικαιούχος μπορεί να καταθέσει μόνο
μία αίτηση στο σύστημα, η οποία θα πρέπει να αφορά το σύνολο των εξαρτώμενων
τέκνων τα οποία είναι επιλέξιμα να λάβουν επιταγή.
Ηλεκτρονικές διασταυρώσεις: Οι διασταυρώσεις των στοιχείων που επιβεβαιώνουν την
επιλεξιμότητα των εξαρτώμενων τέκνων να ωφεληθούν από το πρόγραμμα γίνονται
κυρίως ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, στον Α’ κύκλο του προγράμματος, η
επιβεβαίωση της σύνθεσης της οικογένειας, της εισοδηματικής κατηγορίας, και της
φοίτησης των τέκνων σε δημόσιες δομές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης, σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και σε Δημόσια Ινστιτούτα
Επαγγελματικής Κατάρτισης αρμοδιότητας του Υ.ΠΑΙ.Θ., πραγματοποιείται μέσω
ηλεκτρονικών διασταυρώσεων. Εφόσον υπάρχουν προβλήματα στις ηλεκτρονικές
διασταυρώσεις, θα πρέπει να γίνονται διορθώσεις στα αντίστοιχα μητρώα του
δημοσίου, σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του
προγράμματος. Επισημαίνεται ότι η επιτυχής ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων
επιλεξιμότητας για τους μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
απαιτεί συμφωνία των στοιχείων τους στο Μητρώο ΑΜΚΑ και το Μητρώο MySchool. Σε
περίπτωση μη δυνατότητας ηλεκτρονικής διασταύρωσης των στοιχείων κάποιας
μαθήτριας ή κάποιου μαθητή, παρότι έχουν ακολουθηθεί όλες οι σχετικές οδηγίες, οι
Διευθυντές των Σχολείων καλούνται να επικοινωνούν με το Υ.ΠΑΙ.Θ. μέσω των
Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.
Ημερομηνία λήξης του προγράμματος: Η ημερομηνία γενικής λήξης του Προγράμματος
είναι η Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021. Μετά από αυτή την καταληκτική ημερομηνία δεν
θα είναι δυνατή η υποβολή νέων αιτήσεων, η έκδοση νέων επιταγών για αιτήσεις που
βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς και η πραγματοποίηση αγορών με τις εκδοθείσες
επιταγές (εκτός από κάποιες εξαιρέσεις που αφορούν ακυρώσεις και
επανεξαργυρώσεις επιταγών και αναφέρονται αναλυτικά στην Προκήρυξη του
Προγράμματος).



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα” για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του 3ου Δημοτικού Σχολείου Μεγαλόπολης

Σχολικό έτος 2020-21

ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Με τον όρο «Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας του Σχολείου» εννοούμε τους κοινά αποδεκτούς κανόνες λειτουργίας που ορίζουν το πλαίσιο δημιουργίας προϋποθέσεων για την απρόσκοπτη λειτουργία του Σχολείου ως «Κοινότητας αγωγής» και προβλέπονται από τους νόμους του Κράτους, υπαγορεύονται από τις παιδαγωγικές αρχές και συμβάλλουν στην επίτευξη των πάγιων παιδαγωγικών και κοινωνικών στόχων της σχολικής αγωγής και εκπαίδευσης: την πρόοδο και κοινωνικοποίηση των μαθητών/τριών και την υιοθέτηση πανανθρώπινων αξιών (δημοκρατική συνείδηση, αλληλεγγύη, συνεργασία, αμοιβαίος σεβασμός, αλληλοκατανόηση, αποδοχή της ιδιαιτερότητας του άλλου, τήρηση των συμφωνημένων κανόνων, περιβαλλοντική προστασία, προστασία της υγείας κ. ά.) και στη δημιουργία κατάλληλου παιδαγωγικού κλίματος, με αμοιβαίο σεβασμό ανάμεσα σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας (μαθητές/τριες – γονείς- εκπαιδευτικούς) χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις.

Ο κανονισμός λειτουργίας συντάσσεται από τον/τη Δ/ντή/ντρια του Σχολείου σε συνεργασία με τους εκπ/κούς, τους εκπροσώπους του Συλλόγου Γονέων και εκπρόσωπο του Δήμου.

 

1. ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ

Η φοίτηση των μαθητών/τριών σύμφωνα με τον Νόμο είναι υποχρεωτική. Η παρεμπόδιση μαθητή/τριας για φοίτηση στο Σχολείο ή η στέρηση αυτής διώκεται ποινικά.

Για την τακτική φοίτηση των μαθητών/τριών είναι υπεύθυνοι οι γονείς ή οι κηδεμόνες τους. Με την ελλιπή φοίτηση ή τις χωρίς σοβαρό λόγο απουσίες των μαθητών/τριών αναστέλλεται η πρόοδός τους και δυσχεραίνεται το σχολικό έργο. Το Σχολείο είναι υποχρεωμένο σε τέτοιες περιπτώσεις να ελέγχει την αιτία της μη τακτικής φοίτησης, με τον ενδεδειγμένο και νόμιμο τρόπο.

Οι μαθητές/τριες γνωρίζουν ότι:

  • Προσέρχονται έγκαιρα στο Σχολείο (08.00-08.15) και κατευθύνονται όπου έχει οριστεί, αναλόγως των καιρικών συνθηκών.
  • Μεταβαίνουν στις αίθουσές τους με τάξη και ηρεμία μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους και ετοιμάζονται για το μάθημά τους χωρίς να ενοχλούν και να περιφέρονται.
  • Αποδίδουν τον πρέποντα σεβασμό και τιμή προς τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου, τους/τις συμμαθητές/τριές τους και τους/τις εργαζόμενους/ες μέσα και έξω από την τάξη ή το Σχολείο. Οι απρεπείς χαρακτηρισμοί και χειρονομίες, οι βίαιες κινήσεις (κλωτσιές, χτυπήματα, φτυσίματα), οι ύβρεις και οι χυδαιολογίες, οι απαξιωτικές εκφράσεις δεν ταιριάζουν με την ιδιότητα του μαθητή, προσβάλλουν τον ίδιο και την οικογένειά του και δημιουργούν ανεπιθύμητες εντάσεις στις σχέσεις του με τους εκπαιδευτικούς και τους/τις συμμαθητές/τριές του. Σε κάθε περίπτωση τέτοιας συμπεριφοράς, το θέμα τίθεται στον Σύλλογο Διδασκόντων για συζήτηση και λήψη μέτρων, ενημερώνεται η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου και καλείται άμεσα ο γονέας για ενημέρωση και συνεργασία.
  • Δεν παρενοχλούν κατά την ώρα του μαθήματος τον εκπαιδευτικό ή τους/τις συμμαθητές/τριές τους με κανέναν τρόπο και για κανένα λόγο. Δε σηκώνονται όρθιοι, δε συνομιλούν, δεν προκαλούν άσκοπα φασαρία. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να ανέχεται την απαράδεκτη συμπεριφορά οποιουδήποτε και να παρεμποδίζεται η πρόοδος στη μάθηση και η ομαλή διεξαγωγή της διδασκαλίας.
  • Οφείλουν να έχουν τα απαραίτητα για το πρόγραμμά τους και να μην τα ξεχνούν συχνά.
  • Τηρούν τα σχολικά εγχειρίδια (διδακτικά βιβλία) – τα οποία χορηγούνται με δαπάνες του Κράτους – και τα λοιπά ατομικά σχολικά είδη, τα οποία προμηθεύονται με δαπάνη των γονέων, σε καλή κατάσταση. Κάθε φθορά ή απώλεια βαρύνει αποκλειστικά τον/τη μαθητή/τρια και δεν αντικαθίσταται το είδος από το Σχολείο, διότι δεν υπάρχει κανένα πλεόνασμα. Δεν επιτρέπεται η άσκοπη χρήση υλικών του Σχολείου (μαρκαδόρων, χαρτιού κτλ) παρά μόνο για τις ανάγκες της διδασκαλίας.
  • Δε φεύγουν από την αίθουσα χωρίς την άδεια του Εκπαιδευτικού όταν χτυπήσει το κουδούνι για διάλειμμα. Το διάλειμμα είναι ώρα ξεκούρασης και χαλάρωσης. Ωστόσο, το χτύπημα του κουδουνιού είναι προειδοποιητικό του διαλείμματος. Ο εκπαιδευτικός είναι αυτός που δίνει την άδεια για έξοδο από την αίθουσα. Η έξοδος πρέπει να πραγματοποιείται με απόλυτη τάξη και ηρεμία, για αποφυγή ατυχημάτων. Κανένας/καμία μαθητής/τρια δε μένει στο διάλειμμα στην αίθουσα, εκτός αν το επιβάλλουν οι καιρικές συνθήκες.
  • Δεν εισέρχονται σε άλλα τμήματα.
  • Η χρήση ή η αφαίρεση οποιουδήποτε αντικειμένου άλλου/ης μαθητή/τριας είναι σοβαρό παράπτωμα και θα αντιμετωπίζεται με τον ενδεδειγμένο τρόπο.
  • Πράξεις βίας, επικίνδυνα παιχνίδια, κινήσεις πολεμικών τεχνών που μπορούν να βάλουν σε κίνδυνο την ακεραιότητα και την ασφάλεια των μαθητών/τριών και προκαλούν φόβο, δεν επιτρέπονται. Επίσης δεν επιτρέπονται παιχνίδια με επικίνδυνα αντικείμενα (μεταλλικά αντικείμενα, παγούρια), επιβλαβή χημικά υλικά (σπρέι κ.ά), υλικά που προκαλούν φόβο (μάσκες, ψεύτικα όπλα κ.ά.), που μπορούν να προκαλέσουν τραυματισμό ή άλλα προβλήματα. Τα επικίνδυνα αντικείμενα θα αφαιρούνται αμέσως από τους κατόχους τους.
  • Η ρίψη αντικειμένων και άχρηστων υλικών (μπουκαλιών, κουτιών, χαρτιών) ή τροφών στις τουαλέτες του Σχολείου (λεκάνες, νιπτήρες) καθώς και στο προαύλιο ή εκτός του Σχολείου απαγορεύεται αυστηρά. Οι παραβάτες μαθητές/τριες είναι υποχρεωμένοι να αποκαθιστούν το αποτέλεσμα της πράξης τους.
  • Διατηρούν κάθε χώρο του Σχολείου καθαρό, συμβάλλοντας στην ευπρεπή εμφάνισή του. Γράψιμο στους τοίχους της αυλής, στο εσωτερικό των αιθουσών αλλά και στα θρανία και τα έπιπλα του απαγορεύεται αυστηρά. Εκτός του ότι υποβαθμίζουν την αισθητική του σχολικού χώρου και καταστρέφουν τη δημόσια περιουσία, αναδεικνύουν τις συνήθειες απολίτιστων προσώπων, χωρίς όρια και συνείδηση. Οι μεγαλύτεροι μαθητές θα πρέπει με τον σωστό τρόπο να νουθετούν τους μικρότερους και να δίνουν το καλό παράδειγμα.
  • Η κατοχή και χρήση κινητών τηλεφώνων και κάθε είδους ηλεκτρονικής συσκευής που διαθέτει πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας και ήχου δεν επιτρέπεται. Οι μαθητές/τριες έχουν πρόσβαση στα εποπτικά μέσα και στα μέσα Πληροφορικής υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών τους στα πλαίσια της διδασκαλίας και αρκούνται σ’ αυτά.
  • Για λόγους υγείας και πρόληψης, δεν επιτρέπεται η προσφορά ή ανταλλαγή φαγώσιμων ειδών μεταξύ των μαθητών/τριών (για παράδειγμα σε εορτές ή γενέθλια).
  • Συμμετέχουν με προθυμία σε όλες τις εκδηλώσεις και δράσεις του Σχολείου ή του Τμήματος, που προγραμματίζονται για την βελτίωση του μορφωτικού και κοινωνικού επιπέδου τους.
  • Η γενική εμφάνιση, ως προς την ατομική καθαριότητα και την ενδυμασία του μαθητή, πρέπει να είναι ανάλογη προς την ιδιότητά του και αποτελεί ευθύνη και υποχρέωση των γονέων. Το Σχολείο ενημερώνει τους/τις μαθητές/τριες και συζητά μαζί τους για τη σημασία της αξιοπρεπούς εμφάνισης των προσώπων σε κάθε δημόσιο χώρο. Το Σχολείο είναι υποχρεωμένο να επισημαίνει εξεζητημένες επιλογές ενδυμασίας και «στυλ», που προκαλούν και σχολιάζονται και τελικά δεν εξυπηρετούν κανέναν σκοπό στο Σχολείο, γι’ αυτό πρέπει να αποφεύγονται.
  • Δε φεύγουν σε καμία περίπτωση πριν από τη λήξη των μαθημάτων (13.15) χωρίς άδεια. Αν παρουσιαστεί ανάγκη αναχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), γίνεται πάντοτε με τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα.
  • Κάθε μαθητής/τρια δικαιούται να απολαμβάνει τον σεβασμό των εκπαιδευτικών και των συμμαθητών/τριών του/της, να ζητά διευκρινίσεις για το μάθημα, να διατυπώνει σκέψεις και κρίσεις, να εκφράζει απορίες και γενικότερα να επιδιώκει την πληρέστερη κατανόηση του μαθήματος, να παίρνει μέρος σε όλες τις σχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες του σχολείου, να παίζει και να ψυχαγωγείται κατά την ώρα των διαλειμμάτων, να του/της παρέχεται περιβάλλον ψυχολογικής και σωματικής ασφάλειας.

 

2. ΓΟΝΕΙΣ

  • Φυσικοί κηδεμόνες του/της μαθητή/τριας είναι ο πατέρας και η μητέρα του/της. Σε περίπτωση που κάποιος από τους γονείς του/της μαθητή/τριας δεν έχει την κηδεμονία του/της λόγω διαζυγίου ή υπάρχει κατάσταση διάστασης των γονέων, πρέπει να ενημερώνεται άμεσα το Σχολείο. Οι γονείς παρακολουθούν με ενδιαφέρον τη φοίτηση, το ήθος και τη σχολική επίδοση και ενημερώνουν υπεύθυνα το σχολείο για όλα τα ζητήματα τα οποία σχετίζονται με τον/τη μαθητή/τρια και επηρεάζουν τη συμπεριφορά του/της στο σχολείο.
  • Το Σχολείο πρέπει να διαθέτει όλα τα τηλέφωνα επικοινωνίας με τους γονείς. Με κάθε αλλαγή τηλεφωνικού αριθμού, πρέπει να ενημερώνεται άμεσα το Σχολείο.
  • Για οποιοδήποτε θέμα κρίνουν απαραίτητο, επικοινωνούν με το Σχολείο στο τηλέφωνο 2791022446 ή στο e-mail 3dimmeg@sch.gr. Σημαντικές ανακοινώσεις του Σχολείου αναρτώνται στον ιστότοπο https://blogs.sch.gr/3dimmeg.
  • Στην πρωινή προσέλευση των μαθητών, οι γονείς αφήνουν τα παιδιά τους στην εξώπορτα και αποχωρούν. Δεν εισέρχονται στο Σχολείο, δεν εισέρχονται στις αίθουσες διδασκαλίας για «τακτοποίηση» των πραγμάτων των παιδιών τους, δεν κυκλοφορούν στους χώρους του Σχολείου. Τα παιδιά πρέπει να απεξαρτητοποιούνται από τη γονεϊκή παρουσία κατά τις ώρες παραμονής τους στο Σχολείο και να εντάσσονται απρόσκοπτα στο γενικό σχολικό περιβάλλον ισότιμα και ισόνομα προς κάθε συμμαθητή/τριά τους.
  • Οι ενήλικοι που συνοδεύουν τους μαθητές κατά την αποχώρησή τους, θα πρέπει να προσέρχονται έγκαιρα για την παραλαβή τους, ενώ τους περιμένουν έξω από την είσοδο του σχολείου. Κάθε καθυστέρηση δημιουργεί κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών που ολοκληρώνουν το πρόγραμμά τους, αλλά και για όσους συνεχίζουν το μάθημα.
  • Δεν παρεμποδίζουν με στάθμευση των αυτοκινήτων τους τη διέλευση άλλων οχημάτων ή των μέσων που μεταφέρουν μαθητές/τριες.
  • Κάθε φορά που δημιουργείται ένα θέμα το οποίο σχετίζεται με έναν/μία συγκεκριμένο/η μαθητή/τρια και πρόκειται να απασχολήσει το σχολείο, ο πρώτος που πρέπει να ενημερωθεί σχετικά είναι ο Γονέας – Κηδεμόνας, ο οποίος με τη σειρά του θα πρέπει να συνεργαστεί με το Σχολείο.
  • Οφείλουν να γνωστοποιούν στον δάσκαλο της τάξης και στον Διευθυντή κάθε ιδιαιτερότητα που αφορά τη σωματική και ψυχική υγεία του/της μαθητή/τριας.
  • Σε περιπτώσεις που είναι απαραίτητη η λήψη φαρμάκων οποιασδήποτε μορφής από κάποιον μαθητή/τρια, αυτά δεν μπορούν να παρασχεθούν από τους εκπαιδευτικούς αλλά από τους γονείς ή άλλο κατάλληλο πρόσωπο, το οποίο αυτοί θα υποδείξουν και που πρέπει να έρθει στο σχολείο. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να παρέχουν τις στοιχειώδεις πρώτες βοήθειες σε περιπτώσεις μικροτραυματισμών.
  • Κανένας ενήλικος δεν έχει δικαίωμα να επιπλήττει ή να τιμωρεί ή να νουθετεί άλλο παιδί εκτός της οικογένειάς του στον χώρο του σχολείου.Για οποιοδήποτε θέμα προκύψει πρέπει να ενημερώνεται το Σχολείο για να διευθετηθεί.

 

3. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

  • Εκπαιδεύουν τους/τις μαθητές/τριες, σύμφωνα με τους σκοπούς και τους στόχους της εκπαίδευσης και μέσα στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πολιτικής, με την καθοδήγηση των Στελεχών της εκπαίδευσης.
  • Συνεργάζονται με τον Διευθυντή και τους υπόλοιπους συναδέλφους τους, τους γονείς και τα αρμόδια Στελέχη για την καλύτερη δυνατή παιδαγωγική αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς, σεβόμενοι την προσωπικότητα και τα δικαιώματα των μαθητών/τριών.
  • Συνεργάζονται με τους/τις μαθητές/τριες, σέβονται την προσωπικότητά τους, καλλιεργούν και εμπνέουν σ’ αυτούς, κυρίως με το παράδειγμά τους, δημοκρατική συμπεριφορά.
  • Φροντίζουν για την πρόοδο όλων των μαθητών/τριών τους χωρίς διακρίσεις και με δικαιοσύνη και τους προσφέρουν παιδεία διανοητική, ηθική και κοινωνική.
  • Συμβάλλουν στην εμπέδωση ενός ήρεμου, θετικού, συνεργατικού, συμπεριληπτικού, εποικοδομητικού σχολικού κλίματος.
  • Ενδιαφέρονται για τις συνθήκες ζωής των μαθητών/τριών τους στην οικογένεια και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, λαμβάνουν υπόψη τους παράγοντες που επηρεάζουν την πρόοδο και συμπεριφορά των μαθητών/τριών τους και υιοθετούν κατάλληλες παιδαγωγικές ενέργειες, ώστε να αντιμετωπιστούν πιθανά προβλήματα.
  • Ενθαρρύνουν τους/τις μαθητές/τριες να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση και λήψη αποφάσεων για θέματα που αφορούν τους ίδιους και το Σχολείο και καλλιεργούν τις αρχές και το πνεύμα αλληλεγγύης και συλλογικότητας.
  • Η μορφή και το ύφος της γλώσσας των εκπαιδευτικών, οι τρόποι τους, η κοινωνική τους ζωή και η γενικότερη παρουσία τους δημιουργούν πρότυπα αναφοράς για τους μαθητές. Είναι, επομένως, ανάγκη να δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα σε θέματα που διαμορφώνουν την εικόνα του εκπαιδευτικού.

————–

Ο κοινά συμφωνημένος Κανονισμός βασίζεται στην ισχύουσα νομοθεσία και στις σύγχρονες παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές. Η τήρησή του από όλους τους παράγοντες του Σχολείου (μαθητές/μαθήτριες,    εκπαιδευτικούς,    άλλο    επιστημονικό    προσωπικό,    γονείς/κηδεμόνες, βοηθητικό  προσωπικό)  με  αμοιβαίο  σεβασμό  στον  διακριτό  θεσμικό  ρόλο  τους  αποτελεί προϋπόθεση της εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου και είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορεί το Σχολείο να οικοδομήσει για να πετύχει τους στόχους και το όραμά του.

Θέματα που ανακύπτουν και δεν προβλέπονται από τον Κανονισμό, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από τον/τη Διευθυντή/ντρια και τον Σύλλογο Διδασκόντων, σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και την κείμενη εκπαιδευτική νομοθεσία, σε πνεύμα συνεργασίας με όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών ενημερώνονται ηλεκτρονικά σχετικά με τον κανονισμό του σχολείου.

Μεγαλόπολη, 24 Μαΐου 2021
Ο Διευθυντής
Ηλίας Μασούρας

Εγκρίνεται

Η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου
Αικατερίνη Κ. Γκίνη
Τρίπολη, 1 Ιουνίου 2021
Ο Διευθυντής της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Αρκαδίας
Φώτιος Σοφ. Γκέσουρας (Μ.Ρ.Α.)
Τρίπολη, 4 Ιουνίου 2021

 

Μπορείτε να κατεβάσετε τον Κανονισμό από εδώ:

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 3ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του 3ου Δημοτικού Σχολείου Μεγαλόπολης

Εισαγωγή σε Πρότυπο Σχολείο της Αρκαδίας (2ο Γυμνάσιο Τρίπολης)

Οι μαθητές/τριες της Στ΄ τάξης έχουν τη δυνατότητα να φοιτήσουν το σχολικό έτος 2021-2022, εφόσον το επιθυμούν και κατόπιν διαδικασίας επιλογής με εξετάσεις, στην Α΄ τάξη του 2ου Γυμνασίου Τρίπολης, το οποίο έχει οριστεί ως Πρότυπο Σχολείο για την Αρκαδία.
Ειδικότερα για να συμμετάσχει ένας μαθητής/τρια στις εξετάσεις για το Πρότυπο Σχολείο θα πρέπει οι γονείς/κηδεμόνες του/της να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στην πλατφόρμα:
https://www.iep.edu.gr/pps/deppsform.php έως και την Πέμπτη, 17 Ιουνίου 2021.
Σύμφωνα με σχετική Υ.Α. οι εξετάσεις έχουν ορισθεί για τη Δευτέρα, 28 Ιουνίου 2021. Η εξέταση πραγματοποιείται με τεστ δεξιοτήτων πολλαπλής επιλογής για τα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εισαγωγή σε Πρότυπο Σχολείο της Αρκαδίας (2ο Γυμνάσιο Τρίπολης)

Αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) μία φορά την εβδομάδα

Στο εξής είναι υποχρεωτική για τους μαθητές/τριες η διενέργεια ενός (1) self test κάθε εβδομάδα. Το test θα γίνεται κάθε Κυριακή ή Δευτέρα πρωί και θα δηλώνεται στην πλατφόρμα https://self-testing.gov.gr. Οι μαθητές/τριες πρέπει να φέρνουν κάθε Δευτέρα μαζί τους τη νέα Δήλωση με το αποτέλεσμα.
Από την Τετάρτη 19-05-2021 θα διατίθενται στα φαρμακεία μαζί δύο (2) self tests ανά μαθητή/τρια για τις δύο επόμενες εβδομάδες.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) μία φορά την εβδομάδα

Επαναλειτουργία των σχολείων – Αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self-test)

Από τη Δευτέρα 10 Μαΐου επιστρέφουμε στη δια ζώσης διδασκαλία. Πέρα από τα μέτρα που ήδη ίσχυαν, θα έχουμε και την υποχρεωτική διενέργεια ατομικού διαγνωστικού ελέγχου (self-test) των μαθητών/τριών και όλου του προσωπικού του σχολείου, σύμφωνα με την ΚΥΑ Δ1α/ΓΠ.οικ27707/4-5-2021, ΦΕΚ 1825/5-5-2021.
Το πρώτο διαγνωστικό τεστ πρέπει να γίνει Κυριακή ή Δευτέρα πρωί (για πρακτικούς λόγους συνιστάται να γίνει το βράδυ της Κυριακής). Η προμήθεια του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου των μαθητών/τριών γίνεται από τους γονείς/κηδεμόνες δωρεάν από το φαρμακείο με την επίδειξη του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.), του προσωρινού Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Π.Α.Μ.Κ.Α.) ή του Προσωρινού Αριθμού Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (Π.Α.Α.Υ.Π.Α.) και της αστυνομικής ταυτότητας ή οποιουδήποτε άλλου εγγράφου ταυτοποίησης.
Οι γονείς/κηδεμόνες των ανηλίκων μαθητών/τριών επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr και, αφού επιλέξουν την κατηγορία «Σχολική Κάρτα για COVID-19», στη συνέχεια αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet) και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος.
Εάν το αποτέλεσμα του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου είναι αρνητικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα σχολική κάρτα αρνητικού αποτελέσματος, την οποία εκτυπώνουν τα ανωτέρω πρόσωπα. Ο/Η μαθητής/τρια έχει κάθε μέρα μαζί του την κάρτα και την επιδεικνύει στους/στις εκπ/κούς, όταν του/της ζητηθεί.
Εάν το αποτέλεσμα του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου είναι θετικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος, την οποία τα ανωτέρω πρόσωπα εκτυπώνουν. Σε αυτή την περίπτωση, τα ανωτέρω πρόσωπα ενημερώνουν το σχολείο και μεταβαίνουν εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών σε δημόσια δομή, όπως αυτές είναι αναρτημένες στην πλατφόρμα selftesting.gov.gr, για δωρεάν επαναληπτικό έλεγχο. Μέχρι να μεταβούν στη δημόσια δομή, οι διαγνωσθέντες/είσες θετικοί/ες μαθητές/τριες και οι οικείοι τους, παραμένουν σε κατ’ οίκον περιορισμό ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.). Εάν το αποτέλεσμα του δωρεάν επαναληπτικού ελέγχου είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του Ε.Ο.Δ.Υ.. Εάν το αποτέλεσμα του δωρεάν επαναληπτικού ελέγχου είναι αρνητικό, τότε εκδίδεται σχετική βεβαίωση από τη δημόσια δομή, με την οποία βεβαιώνεται το αρνητικό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή, ο/η μαθητής/τρια επιστρέφει στον χώρο της σχολικής μονάδας, επιδεικνύοντας την ως άνω βεβαίωση.
Αντί του δωρεάν επαναληπτικού ελέγχου οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών δύνανται να επιλέξουν τη διεξαγωγή διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR test) από επαγγελματία υγείας σε ιδιωτική δομή, η οποία γίνεται με επιβάρυνση του πολίτη. Κατόπιν ακολουθείται η ίδια διαδικασία δήλωσης.
Σε περίπτωση αδυναμίας εκτύπωσης της σχολικής κάρτας, αυτές μπορούν να συμπληρωθούν και να υπογραφούν και χειρόγραφα από τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών, σύμφωνα με το υπόδειγμα.
Στην περίπτωση που μαθητής/τρια δε διαθέτει τη σχολική κάρτα κατά την είσοδό του/της στην τάξη, τότε δεν γίνεται δεκτός/ή, λαμβάνει απουσία και οι γονείς/κηδεμόνες του/της υποχρεούνται να τον/την παραλάβουν άμεσα από το σχολείο.

Χρειάζεται η προσοχή και η συνεργασία όλων μας, ώστε το υπόλοιπο της σχολικής χρονιάς να κυλήσει ομαλά!
Καλή αρχή!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επαναλειτουργία των σχολείων – Αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self-test)

Διαγωνισμός “1821 μέτρα σε 200 δευτερόλεπτα”

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Δ.Ε.) Πελοποννήσου, το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Πελοποννήσου και οι Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού (Φ.Α.ΣΧ.Α) των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Π.Δ.Ε. Πελοποννήσου διοργανώνουν, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, εκπαιδευτικό διαγωνισμό με τίτλο «1821 μέτρα σε 200 δευτερόλεπτα», με σκοπό να συμμετέχουν στον εορτασμό για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση.
Η δράση απευθύνεται σε μαθητές/τριες των τάξεων Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού, καθώς και όλων των τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου.
Οι οδηγίες συμμετοχής βρίσκονται στο παρακάτω έγγραφο:

Προκήρυξη διαγωνισμού 1821 μέτρα σε 200 δευτερόλεπτα ΤΕΛΙΚΟ_signed

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαγωνισμός “1821 μέτρα σε 200 δευτερόλεπτα”

Παράταση προθεσμίας εγγραφών στην Α΄ Δημοτικού και στο Νηπιαγωγείο

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, οι εγγραφές μαθητών/τριών στην Α΄ Δημοτικού και στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2021-22 θα πραγματοποιούνται μέχρι και την Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παράταση προθεσμίας εγγραφών στην Α΄ Δημοτικού και στο Νηπιαγωγείο

Αναστολή λειτουργίας των σχολείων ως τις 29 Μαρτίου

Για άλλες δύο εβδομάδες θα έχουμε κλειστά σχολεία. Έτσι, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση θα συνεχιστεί τουλάχιστο μέχρι και Παρασκευή 26 Μαρτίου (από 14.10 ως 17.20).

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αναστολή λειτουργίας των σχολείων ως τις 29 Μαρτίου

Παράταση αναστολής λειτουργίας των σχολείων ως τις 16 Μαρτίου

Η αναστολή λειτουργίας όλων των σχολείων της Αρκαδίας παρατείνεται για μια ακόμα εβδομάδα. Έτσι, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση θα συνεχιστεί τουλάχιστο μέχρι  και Παρασκευή 12 Μαρτίου (από 14.10 ως 17.20).

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παράταση αναστολής λειτουργίας των σχολείων ως τις 16 Μαρτίου

Ενημερωτική δράση: «Κοντά στους γονείς: ενδοσχολική βία και εκφοβισμός»

Το «Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Πελοποννήσου» σε συνεργασία με το «Χαμόγελο του Παιδιού» διοργανώνει ενημερωτική δράση για γονείς – κηδεμόνες, με θέμα «Κοντά στους γονείς: ενδοσχολική βία και εκφοβισμός», την Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021.

Οδηγίες για τη συμμετοχή υπάρχουν στα συνημμένα έντυπα.

Οδηγίες προς γονείς

Οδηγίες σύνδεσης

Συχνές ερωτήσεις

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημερωτική δράση: «Κοντά στους γονείς: ενδοσχολική βία και εκφοβισμός»

Παράταση αναστολής λειτουργίας των σχολείων

Η αναστολή λειτουργίας όλων των σχολείων της Αρκαδίας παρατείνεται για μια εβδομάδα. Έτσι, από Δευτέρα 1 Μαρτίου ως και Παρασκευή 5 Μαρτίου θα συνεχιστεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (από 14.10 ως 17.20).

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παράταση αναστολής λειτουργίας των σχολείων

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-2022

Για το σχολικό έτος 2021-2022 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν  από 1 έως 20 Μαρτίου 2021. Εγγραφές μετά την 20 Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-22, εγγράφονται μαθητές/τριες  γεννημένοι/ες το 2016 (νήπια) και το 2017 (προνήπια). Συνέχεια

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο

Εγγραφές στην Α΄ τάξη

Oι εγγραφές των μαθητών της Α΄ τάξης για το σχολικό έτος 2021-2022 θα πραγματοποιούνται από 01 ως 19 Μαρτίου 2021.

Για το σχολικό έτος 2021-2022 εγγράφονται στην Α΄ τάξη του Δημοτικού τα παιδιά που έχουν γεννηθεί το έτος 2015.

Απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή:

  1. Ατομικό Βιβλιάριο Υγείας του παιδιού, στο οποίο φαίνεται ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  2. Αποδεικτικό στοιχείο στο οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του παιδιού.
  3. Για παιδιά που δεν έχουν ελληνική ιθαγένεια, Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης.
  4. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου (παρέχεται από το Νηπιαγωγείο).
  5. Ατομικό Δελτίο Υγείας (το έντυπο παρέχεται από το Δημοτικό Σχολείο).
  6. Αίτηση – Υπεύθυνη δήλωση γονέων (το έντυπο παρέχεται από το Δημοτικό Σχολείο).

Λόγω των μέτρων αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού και επειδή δε γνωρίζουμε πότε θα ξανανοίξουν τα σχολεία, παρακαλούνται οι γονείς – κηδεμόνες να επικοινωνούν με τον Διευθυντή στο τηλέφωνο 2791022446 (11.30 π.μ. – 5.00 μ.μ.)  ή στο e-mail 3dimmeg@sch.gr, για προγραμματισμό της επίσκεψης.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές στην Α΄ τάξη

Αναστολή λειτουργίας των σχολείων λόγω covid-19 από 25/02/2021

Με απόφαση της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, αναστέλλεται η λειτουργία όλων των σχολείων της Π.Ε. Αρκαδίας από την Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2021.
Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται με τηλεκπαίδευση με το ισχύον πρόγραμμα, από 14:10 ως 17:20.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αναστολή λειτουργίας των σχολείων λόγω covid-19 από 25/02/2021

Κλειστά τα σχολεία και την Τρίτη 16 Φεβρουαρίου

Την Τρίτη 16-02-2021, τα σχολεία της Μεγαλόπολης δε θα λειτουργήσουν λόγω του ψύχους. Το μεσημέρι (14:10-17:20) θα πραγματοποιηθεί τηλεκπαίδευση μέσω webex.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κλειστά τα σχολεία και την Τρίτη 16 Φεβρουαρίου

Κλειστά τα σχολεία λόγω κακοκαιρίας

Τη Δευτέρα 15-02-2021, τα σχολεία της Μεγαλόπολης δε θα λειτουργήσουν λόγω της κακοκαιρίας. Το μεσημέρι (14:10-17:20) θα πραγματοποιηθεί τηλεκπαίδευση μέσω webex.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κλειστά τα σχολεία λόγω κακοκαιρίας