Με χαμόγελα, τραγούδια, χορούς και έντονα συναισθήματα ολοκληρώθηκε η φετινή σχολική χρονιά 2025–2026. Η γιορτή λήξης του σχολείου μας αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία να γιορτάσουμε τις προσπάθειες, τις επιτυχίες και τις εμπειρίες που μοιραστήκαμε όλοι μαζί κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας παρουσίασαν με ενθουσιασμό τα δρώμενα που είχαν ετοιμάσει με την επιμέλεια της γυμνάστριάς μας, κας Βούζα Ελένης, χαρίζοντας σε γονείς, εκπαιδευτικούς και φίλους του σχολείου στιγμές χαράς, γέλιου και περηφάνιας. Ήταν μια βραδιά που ανέδειξε τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και το ομαδικό πνεύμα που χαρακτηρίζουν τη σχολική μας κοινότητα.
Η φετινή γιορτή, όμως, είχε και έναν ιδιαίτερα συγκινητικό χαρακτήρα, καθώς αποχαιρετήσαμε δύο αγαπημένα μέλη της εκπαιδευτικής μας οικογένειας που ολοκληρώνουν την πολυετή τους πορεία στην εκπαίδευση και συνταξιοδοτούνται: τη γυμνάστρια του σχολείου μας, κ. Βούζα Ελένη και τη διευθύντριά μας, κ. Καραλιάτου Δήμητρα.
Με αγάπη, σεβασμό και ευγνωμοσύνη, αναγνωρίσαμε την πολύτιμη προσφορά τους στους μαθητές, στους συναδέλφους και στο σχολείο συνολικά. Με το ήθος, την αφοσίωση και το αληθινό ενδιαφέρον τους για τα παιδιά, άφησαν ένα ξεχωριστό αποτύπωμα που θα παραμείνει ζωντανό στις καρδιές όλων μας.
Οι στιγμές των αποχαιρετισμών ήταν γεμάτες συγκίνηση, καθώς μαθητές και εκπαιδευτικοί εξέφρασαν τις ευχαριστίες και τις ευχές τους για το νέο κεφάλαιο της ζωής τους.
Σας ευχόμαστε ολόψυχα να απολαύσουν τη νέα αυτή περίοδο με υγεία, χαρά, δημιουργικότητα και πολλές όμορφες στιγμές. Το σχολείο μας σας ευχαριστεί θερμά για όλα όσα προσφέρατε όλα αυτά τα χρόνια.
Καθώς οι πόρτες του σχολείου κλείνουν για το καλοκαίρι, κρατάμε μαζί μας τις όμορφες αναμνήσεις της χρονιάς και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβριο.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!








