Χριστουγεννιάτικο Εργαστήρι Δεξιοτήτων
🎈Αγαθοβούλειο 🎈
❤✨🎄 Η αγάπη εν δράσει….
Ένα μεγάλο, μεγάλο από καρδιάς ευχαριστώ στους γονείς του σχολείου μας που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας να προσφέρουν ένα σπιτικό κέρασμα στα παιδιά του σχολείου μας την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου, που ως θεσμός πλέον γιορτάστηκε το φετινό «Χριστουγεννιάτικο Εργαστήρι Δεξιοτήτων».
🎄 Αυτό που ζήσαμε ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
Τα καλούδια έρχονταν το ένα πίσω από το άλλο, τα εδέσματα στριμώχνονταν για να χωρέσουν πάνω στα τραπέζια και εμείς… συνεχώς προσθέταμε κι άλλα τραπέζια στη σειρά. Ένας μπουφές γεμάτος γεύσεις, χρώματα και – πάνω απ’ όλα – αγάπη, στήθηκε για να κεραστούν όλα τα παιδιά.
🎄 Η ανταπόκρισή σας δεν ήταν απλώς συμμετοχή· ήταν έμπρακτη απόδειξη εμπιστοσύνης, συνεργασίας και κοινού οράματος. Γιατί όταν οι γονείς εμπλέκονται, όταν συμπράττουν με το σχολείο, το σχολείο γίνεται κοινότητα και τα παιδιά νιώθουν ασφάλεια, φροντίδα και χαρά.
🎄 Η προσφορά της οικογένειας στο σχολικό περιβάλλον έχει ανεκτίμητη παιδαγωγική αξία. Ενισχύει το αίσθημα κοινότητας, καλλιεργεί τη συνεργασία σχολείου και οικογένειας και, κυρίως, διδάσκει στα παιδιά τη χαρά της συμμετοχής, της προσφοράς και του «μαζί». Η αποδοχή μιας τέτοιας πρόσκλησης μετατρέπει μια σχολική δράση σε μια κοινή γιορτή, που ενώνει μικρούς και μεγάλους.
🍭 Σας ευχαριστούμε που κάνατε αυτή τη μέρα μας…μαγική. 🎄❤️











































