Αρχείο ημέρας 23 Νοεμβρίου 2017
Εκδήλωση για την επέτειο του Πολυτεχνείου
Με αφήγηση, δραματοποίηση, τραγούδια και μουσικά δρώμενα γιορτάσαμε φέτος την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Συγκεκριμένα την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017 μαθητές και μαθήτριες των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων παρουσίασαν το θεατρικό δρώμενο «Καφενείον Η ΕΛΛΑΣ», τραγούδια από τη χορωδία και με τη συνοδεία μουσικού οργάνου: «Ο δρόμος», «Ένα το χελιδόνι», «Μαλαματένια λόγια» και δραματοποίηση του τραγουδιού «Ο Μέρμηγκας» από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ τάξης.
Αξίζουν ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όλα τα παιδιά για την επιτυχημένη εκδήλωση που παρουσίασαν, την οποία επιμελήθηκαν οι δασκάλες κα Κάργα Αλεξία, κα Κοντάκη Αικατερίνη και η γυμνάστρια κα Κότσαρη Σοφία.
Ευχαριστούμε όσους τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση μας. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε εκπαιδευτικό έργο, μέσα από παρόμοιες εκδηλώσεις, που τόσο αναγκαίο θεωρούμε ότι είναι για τους μαθητές μας.
