Εορτασμός για την επέτειο του Πολυτεχνείου Την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017 οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Α΄, Ε΄ και ΣΤ΄ παρουσιάζουν τη γιορτή για την εξέγερση του Πολυτεχνείου.