Γιορτή Τριών Ιεραρχών

Στις 30 Ιανουαρίου, μνήμη των Τριών Ιεραρχών, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου μας  εκκλησιάστηκαν στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου, όπου τελέστηκε αρτοκλασία υπέρ υγείας των εκπαιδευτικών και των μαθητών του σχολείου μας. Οι μαθήτριες της Στ΄τάξης Γούδα Χρυσή και Μανδηλά Ναυσικά διάβασαν τον πανηγυρικό λόγο.

20250201 1001061738396829656

(περισσότερα…)

Ενδοσχολική Επιμόρφωση

Στο  χώρο του 3ου Δημοτικού Σχολείου πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση με θέμα το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών Ενεργός Πολίτης. Η Διευθύντρια του σχολείου ενημέρωσε το σύνολο των εκπαιδευτικών σχετικά με τις  σε 17 θεματικές ενότητες του Προγράμματος Σπουδών, που αντιστοιχούν στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, και ακολούθησε κατάθεση προτάσεων αναφορικά με τις  δράσεις και τα  προγράμματα που θα υλοποιηθούν για την επίτευξη των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων.

18

Να τα πούμε;

Τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου, οι μαθητές/τριες της Α΄τάξης, επισκέφτηκαν ΚΑΠΗ της πόλης κι έτσι βρέθηκαν κοντά σε ανθρώπους προχωρημένης ηλικίας προκειμένου να τους πουν τα κάλαντα των Χριστουγέννων.

IMG 1d3c97153ec06874d4482423d3310e5d V

Αυτές τις γιορτές ας είμαστε όλοι μαζί!

(περισσότερα…)

Πρακτικό Επιτροπής Αξιολόγησης Προσφορών

Ανάρτηση του Πρακτικού επιτροπής αξιολόγησης προσφορών τουριστικών γραφείων για την εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης στη Θεσσαλονίκη 13-14 Μαρτίου 2025

 

 

Πρακτικό Επιτροπής Αξιολόγησης Προσφορών

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση

Τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου οι μαθητές της Στ΄τάξης του σχολείου μας σε συνεργασία με τους μαθητές του 3ου Γυμνασίου  Αλεξανδρούπολης διοργάνωσαν μια ξεχωριστή χριστουγεννιάτικη γιορτή.

471375850 464626190014601 5715216810356174192 n

(περισσότερα…)

Εκπαιδευτική επίσκεψη στον ατμοηλεκτρικό σταθμό ΔΕΗ και στο Φράγμα της Γρατινής

Την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου οι μαθητές των τμημάτων Ε΄και Στ΄ πραγματοποίησαν  εκπαιδευτική επίσκεψη στον ατμοηλεκτρικό σταθμό της ΔΕΗ στην Κομοτηνή. Οι μαθητές φορέσαν τα κράνη και ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του σταθμού. Ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του σταθμού  και τις διαδικασίες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.

DSC01469

(περισσότερα…)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

Με αφορμή την  ημέρα αναπηρίας (3-12) και ανθρωπίνων δικαιωμάτων (10-12)  την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου οι μαθητές/τριες της Α΄ και Γ΄ τάξης επισκέφτηκαν το Ειδικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης  για την υλοποίηση κοινών δράσεων! (περισσότερα…)

Εκδηλώσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Με αφορμή την Παγκόσμια  Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου, μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας, συμμετείχαν στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε μπροστά στο Δημαρχείο της πόλης μας.

1733135785695

(περισσότερα…)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΕΠΕΑ ΣΟΥΦΛΙΟΥ

Την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου οι μαθητές/τριες  της Α΄ και Γ΄ τάξης επισκέφτηκαν το ΚΕΠΕΑ Σουφλίου προκειμένου να υλοποιήσουν το πρόγραμμα <<Ζω με και από το δάσος>> (περισσότερα…)