Χελιδονίσματα- Κάλαντα Άνοιξης
Την Παρασκευή 21 Μαρτίου οι μαθητές/τριες της Α΄ και Β΄ τάξης συμμετείχαν στα Χελιδονίσματα που διοργάνωσε ο Δήμος Αλεξανδρούπολης.
Την Παρασκευή 21 Μαρτίου οι μαθητές/τριες της Α΄ και Β΄ τάξης συμμετείχαν στα Χελιδονίσματα που διοργάνωσε ο Δήμος Αλεξανδρούπολης.
Κάθε χρόνο την 20η Μαρτίου εορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Γαλλοφωνίας. Οι μαθητές των γαλλικών τμημάτων της Στ΄ τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης ενημερώθηκαν, από την εκπαιδευτικό κα. Σαχτιώτη Μαρία, για τον Παγκόσμιο Οργανισμό Γαλλοφωνίας (Organisation Internationale de la Francophonie) καθώς και για την σημασία της γαλλικής γλώσσας που ομιλείται και στις πέντε ηπείρους από εκατομμύρια ανθρώπους.
Την Πέμπτη 20 Μαρτίου οι μαθητές της Ε΄και Στ΄του σχολείου μας σε συνεργασία με τη Μονάδα Διαχείρισης Εθνικών Πάρκων Δέλτα Έβρου και Δαδιάς του ΟΦΥΠΕΚΑ και τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του Δ.Σ. Άβαντα υλοποίησαν τη δράση “Γνωρίζω τα πουλιά της πόλης μου” και στη συνέχεια τραγουδήσανε τα χελιδονίσματα στην πλατεία του χωριού.
Το διήμερο 13 και 14 Μαρτίου οι μαθητές της Στ΄τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο υλοποίησης του εκπαιδευτικού περιβαλλοντικού προγράμματος του Πατριαρχικού Ιδρύματος Πατερικών Μελετών.
Στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας για τη Διατροφή , οι μαθητές/τριες της Α ΄τάξης , τη Δευτέρα 10 Μαρτίου ,συνοδεία των εκπαιδευτικών Πασχαλίδου Σουλτάνα, Τσόκα Ευτυχία , επισκέφτηκαν super market προκειμένου να δουν από κοντά εντοπίζοντας όλες τις ομάδες τροφών για τις οποίες ενημερώθηκαν στην τάξη και παρουσιάζοντας τη θρεπτική αξία αυτών για μια ισορροπημένη καθημερινή διατροφή.
Για το σχολικό έτος 2025-2026, οι αιτήσεις εγγραφής των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου θα πραγματοποιηθούν από 6 έως 26 Μαρτίου 2025.
Σύμφωνα με την υπό στοιχεία Φ.6/23967/Δ1/4-3-2025 (B’ 979) ΚΥΑ, oι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνση
https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr
με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής την ηλικία των έξι (6) ετών. Ο έτερος γονέας/κηδεμόνας εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet) και επιβεβαιώνει την αίτηση που έχει υποβληθεί από τον άλλο γονέα/κηδεμόνα.
Κατά το σχολικό έτος 2025-2026 στην Α΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2019 έως και 31-12-2019.
Πληροφορίες:
τηλέφωνο: 25510 26320 και ώρες 12:45-13:45
email : mail@3dim-alexandr.evr.sch.gr.
Δικαιολογητικά εγγραφής: ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ Α΄ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Τα δικαιολογητικά εγγραφής στην Α΄ τάξη καθώς και για την παρακολούθηση του Ολοήμερου Προγράμματος βρίσκονται αναρτημένα στο ιστολόγιό μας.
Οδηγίες ηλεκτρονικής εγγραφής: Οδηγίες_Χρήσης_Εγγραφή-_Α_Δημοτικού
Εγκύκλιος εγγραφών: ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Την Τρίτη 4 Μαρτίου, οι μαθητές /τριες της Α΄ τάξης συνοδεία της εκπαιδευτικού κας Πασχαλίδου Σουλτάνας, στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας για τη Διατροφή, επισκέφτηκαν το Εθνολογικό Μουσείο προκειμένου να υλοποιήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Γλυκομαγειρέματα.
Η γιορτή της κρέπας αναβίωσε από τους μαθητές των γαλλικών τμημάτων της Στ΄ τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2025. Η Chandeleur (ή η γιορτή της κρέπας) γιορτάζεται στη Γαλλία στις 2 Φεβρουαρίου, σαράντα ημέρες μετά τα Χριστούγεννα και αντιστοιχεί στην Υπαπαντή του Χριστού, στην υποδοχή του στον ναό και στον εξαγνισμό της Παναγίας.
Οι μαθητές και μαθήτριες της Ε Τάξης του σχολείου μας γιόρτασαν την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου παρέα με τους Διαδικτυακούς συμμαθητές και συμμαθήτριές τους!
Στο πλαίσιο της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου και του Προγράμματος eTwinning, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους συμμαθητές τους από την Τυνησία, την Τουρκία, την Ισπανία και τη Γεωργία. Παρακολουθήσαμε μια παρουσίαση σχετικά με τους κινδύνους του Διαδικτύου, παίξαμε kahoot για να ελέγξουμε τις γνώσεις μας με διασκεδαστικό τρόπο και ψηφίσαμε στο https://www.menti.com/almxd44cf9t5 τις αγαπημένες μας ασχολίες στο Διαδίκτυο!
Οι τάξεις Γ ΄ και Δ ΄ επισκέφτηκαν το Κέντρο Πληροφόρησης Δέλτα του Έβρου, στα Λουτρά, στο πλαίσιο εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Υγροβιότοπων.