Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ιστορικό Μουσείο
Την Τετάρτη 13-11-2024, οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης, μετά από συζήτηση που προηγήθηκε στην τάξη, για τις Εποχές του Χρόνου στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος , συνοδεία της εκπαιδευτικού, επισκέφτηκαν το Ιστορικό Μουσείο της πόλης, για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος ΄΄ Ζωγραφίζοντας τις 4 εποχές΄΄














