«Εργασιακή Ικανοποίηση και Επαγγελματική Εξουθένωση»

Στο πλαίσιο της διαρκούς επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού μας προσωπικού, πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα: «Εργασιακή Ικανοποίηση και Επαγγελματική Εξουθένωση». Η επιμόρφωση επικεντρώθηκε στην κατανόηση των παραγόντων που ενισχύουν την επαγγελματική ικανοποίηση, καθώς και στην αναγνώριση και διαχείριση των συμπτωμάτων επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout). Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και συζήτηση, δόθηκε έμφαση στη σημασία της υποστηρικτικής σχολικής κουλτούρας και της ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Στόχος της επιμόρφωσης, η οποία θα ολοκληρωθεί σε δύο συναντήσεις,  ήταν η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και η ενίσχυση της ψυχικής τους ανθεκτικότητας.

Ευχαριστούμε θερμά την  Εταιρεία Κοινωνικής Ψυχιατρικής Π. Σακελλαρόπουλος, και ειδικότερα την κυρία Παπαδούδη Αθανασία, Ψυχολόγο και την κυρία Γκουτσίδου Κορίνα, Κοινωνική Λειτουργό.

 

IMG 20250506 133114 IMG 20250506 133122 IMG 20250506 134437 IMG 20250506 144529

12ο Μαθητικό Συνέδριο ” Μαθαίνω και Παρουσιάζω τον Πολιτισμό του τόπου μου”

Την Τρίτη 6 Μαΐου οι μαθητές-τριες της Στ΄τάξης συμμετείχαν διαδικτυακά στο 12ο Μαθητικό Συνέδριο “Μαθαίνω και Παρουσιάζω τον Πολιτισμό του τόπου μου” που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας σε συνεργασία με την Ι. Μητρόπολη Λαρίσης και Τυρνάβου, τον Δήμο Λαρισαίων και την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης.

Οι μαθητές-τριες παρουσίασαν το θέμα «Τα θρησκευτικά μνημεία της πόλης μου».

AFISA 12o MATHHTIKO SYNEDRIO istoselida6

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε την παρουσίασή μας!

https://sway.cloud.microsoft/zmLBLhxCPyxwo13R?ref=Link

Γιατί τόση βία;

Την Τετάρτη 30.4.25, στον χώρο του 3ου Δημοτικού Σχολείου, υποδεχτήκαμε τον Επιστημονικά Υπεύθυνο του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων Π.Ε. Έβρου, κύριο Στράτο Βραχιώλια.  Το θέμα της ανοιχτής συζήτησης-επιμόρφωσης ήταν το ολοένα αυξανόμενο φαινόμενο της βίας, τόσο μέσα όσο και έξω από το σχολικό περιβάλλον. Προβληματιστήκαμε και ανταλλάξαμε απόψεις σχετικά με τους τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου, τόσο ως εκπαιδευτικοί αλλά και ως γονείς. Επίσης, συζητήσαμε για τους τρόπους ενδυνάμωσης των μαθητών και μαθητριών, σε ατομικό και οικογενειακό επίπεδο.

Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Στράτο Βραχιώλια που πάντα στέκεται αρωγός στις ανάγκες των εκπαιδευτικών της σχολικής μας μονάδας.

 

AFISES

Τα Βάγια κι η Σταύρωση μας φέρνουν την Ανάσταση.

Την Τρίτη 8 Απριλίου , οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης , επισκέφτηκαν το Εκκλησιαστικό Μουσείο προκειμένου να υλοποιήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ΄΄ Τα Βάγια κι η Σταύρωση μας φέρνουν την Ανάσταση΄΄ .

IMG 1075

(περισσότερα…)

Θεατρική παράσταση του Ομίλου Θεάτρου

Οι μαθητές που συμμετέχουν στον Όμιλο Θεάτρου του σχολείου μας παρουσίασαν την Τετάρτη 2 Απριλίου στο Πνευματικό Κέντρο της Ι. Μητρόπολης τη θεατρική παράσταση «Η Ευγενεστάτη και Γενναιοτάτη Δόμνα Βισβίζη».

7vQiiQyoRtELgS

Η παράσταση, που παρουσίασε τη ζωή και τη δράση της καπετάνισσας Δόμνας, αποκόμισε άριστες εντυπώσεις από όλους όσους την παρακολούθησαν, μικρούς και μεγάλους.

Στην έναρξη της εκδήλωσης η Σύμβουλος Εκπαίδευσης 1ης Περιφέρειας Έβρου, κα. Σεραφείμ Ευαγγελία μίλησε με θέμα «Η προσφορά των γυναικών στην επανάσταση του 1821».

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από τη θεατρική παράσταση

https://sway.cloud.microsoft/lt2pBTIfEdHFFA2Y?ref=Link

Συμμετοχή στο 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο «Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου»

Την Παρασκευή 28 Μαρτίου οι μαθητές της Στ΄τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο 3ο Πανελλαδικό Μαθητικό Υβριδικό Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας με θεματικό άξονα: «Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου». Το συνέδριο που διοργάνωσε το Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Πατρών διεξήχθη υβριδικά, με δια ζώσης και εξ αποστάσεως παρουσία, από τις 26-29 Μαρτίου στην Πάτρα.

AFISA SYNEDRIOY 1Picture1

(περισσότερα…)

Συμμετοχή στο 2ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο του Εθνικού Εκπαιδευτικού Δικτύου Δράσης «Κωνσταντινούπολη-Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης»

Οι μαθητές της Στ΄τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν με εικαστική δημιουργία (αφίσα) στο 2ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο του Εθνικού Εκπαιδευτικού Δικτύου Δράσης «Κωνσταντινούπολη-Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης» το οποίο διεξήχθη στις 26-30 Μαρτίου 2025 στην Κωνσταντινούπολη στο Ζωγράφειο Λύκειο.

20250328 153929

(περισσότερα…)

Ενδοσχολική Επιμόρφωση

Στο χώρο του 3ου Δημοτικού Σχολείου πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση με θέμα Εισαγωγή στο eTwinning: Τα βασικά για τους εκπαιδευτικούς. Η υποδιευθύντρια του σχολείου ενημέρωσε το σύνολο των εκπαιδευτικών σχετικά με την πλατφόρμα του eTwinning και  τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται και  υλοποιούνται συνεργατικά έργα με σχολεία από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ακόμα,  τους  εισήγαγε  σε νέα ψηφιακά εργαλεία που ενισχύουν τη διαθεματικότητα, την κριτική σκέψη και τη δημιουργικότητα των μαθητών.

 

19