Η Πληροφορική στο νηπιαγωγείο

20150507_101244

 

Μια ξεχωριστή εμπειρία είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι μικροί μαθητές του 37ου Νηπιαγωγείου Λάρισας, καθώς ενημερώθηκαν για τον μαγικό κόσμο των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και της Πληροφορικής. Την παιδαγωγικο-διδακτική παρέμβαση υλοποίησε με υποδειγματικό τρόπο ο καθηγητής Πληροφορικής και Υπεύθυνος του Κέντρου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ) Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Λάρισας κ. Δημήτριος Λιόβας, ανταποκρινόμενος στην πρόσκληση των μικρών μαθητών.

 

 

Η διδασκαλία περιελάμβανε γνωριμία με τους Η/Υ (σταθερούς καιφορητούς) καθώς και τις περιφερειακές τους συσκευές (ποντίκι, πληκτρολόγιο, οθόνη, εκτυπωτής, κ.λπ.). Η χρησιμότητα της κάθε συσκευής εξηγήθηκε με βιωματικό τρόπο (πληκτρολόγηση γραμμάτων, χρήση του ποντικιού, λήψη φωτογραφίας, ηχογράφηση τραγουδιού, εγγραφή βίντεο, κ.λπ.), και οι μαθητές έδειξαν να ενθουσιάζονται από τις απεριόριστες δυνατότητες των υπολογιστών. Παράλληλα, παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές και συμβουλές για ασφαλή χρήση των Η/Υ.

 

P50

 

Στη συνέχεια, στα πλαίσια της διαθεματικής προσέγγισης, με τη βοήθεια των Η/Υ και τη χρήση εγκεκριμένων εκπαιδευτικών λογισμικών, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στα γνωστικά αντικείμενα της Γλώσσας και των Μαθηματικών, και να παρουσιάσουν τις δεξιότητές τους, τόσο στο διδάσκοντα, όσο και στη νηπιαγωγό  του 37ου Νηπιαγωγείου, κ. Αργυρούλη Στέλλα, η οποία συμμετείχε στη διδασκαλία.

 

P5- Αντίγραφο

 

Κατόπιν, έγινε εγκατάσταση και επίδειξη του τρόπου λειτουργίας ενός υπερσύγχρονου Η/Υ στην αίθουσα διδασκαλίας των νηπίων. Στον συγκεκριμένο Η/Υ εγκαταστάθηκαν -με μέριμνα του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Λάρισας- αρκετές δεκάδες (εγκεκριμένα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) εκπαιδευτικά λογισμικά, τα οποία θα χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Με τον τρόπο αυτό, αξιοποιούνται στο έπακρο οι δυνατότητες της Τεχνολογίας, προς όφελος -αλλά και τέρψη!- των μικρών μαθητών.

 

P508006 - Αντίγραφο (2)

 Το μάθημα – παιχνίδι έκλεισε με τραγούδι, δυνατό χειροκρότημα και την εκατέρωθεν διαβεβαίωση για μελλοντική «επανάληψη»…

Σχόλιο (1)

    Δημήτριος Λιόβας13 Μαΐου 2015 στις 20:10       Απάντηση

    Η συγκεκριμένη διδακτική παρέμβαση επεξηγεί με τον καλύτερο τρόπο ποια είναι η καταλληλότερη ηλικία για να ξεκινήσει ένα παιδί να ασχολείται με τους Η/Υ και την Πληροφορική. Συγχαρητήρια στη Νηπιαγωγό – Παιδαγωγό κ. Στέλλα Αργυρούλη για τις καινοτόμες ιδέες και δράσεις που υλοποιεί στο σχολείο της και την καθιστούν πρωτοπόρο στο δύσκολο έργο της! Συγχαρητήρια, όμως, και στα παιδιά, που κατέπληξαν με τις γνώσεις τους, τη δίψα για μάθηση, αλλά και την άψογη συμπεριφορά τους!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *