Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης

Σήμερα  το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει τη Φιλαρμονική ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Οι μουσικοί της ορχήστρας έδειξαν στα παιδιά τα μουσικά τους όργανα και στη συνέχεια τους αφιέρωσαν γνωστά μουσικά κομμάτια. Οι μαθητές γεμάτοι από χαρά και ενθουσιασμό σιγοτραγούδησαν και στο τέλος χόρεψαν κάποιους γνωστούς σκοπούς.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο υπεύθυνος της Φιλαρμονικής έδωσε συγχαρητήρια στα παιδιά για την ωραία συμμετοχή τους.

Δημοσιεύθηκε στη Εκδηλώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης

Επιμόρφωση σε εκπαιδευτικό λογισμικό

Στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης, η συνάδελφος Αθανασιάδου Βούλα στην αίθουσα πληροφορικής, μας παρουσίασε το εκπαιδευτικό λογισμικό 1,2,3,4,5 , και μας επιμόρφωσε επάνω στη χρήση του.

Δημοσιεύθηκε στη Σεμινάρια | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμόρφωση σε εκπαιδευτικό λογισμικό

Εσωτερικό πρωτάθλημα επιτραπέζιας αντισφαίρισης

Για 4η χρονιά συνεχίζεται στο σχολείο μας ο θεσμός του εσωτερικού πρωταθλήματος της επιτραπέζιας αντισφαίρισης. Υπεύθυνος για τη διεξαγωγή του είναι ο Γυμναστής του σχολείου μας κ. Νίκος Γραμματόσης.

Οι κατηγορίες είναι τέσσερις:

  1. Κορίτσια Α΄,Β΄ και Γ΄ τάξης
  2. Αγόρια Α΄,Β΄ και Γ΄ τάξης
  3. Κορίτσια Δ΄,Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης
  4. Αγόρια Δ΄,Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης

Στο τέλος του πρωταθλήματος στους 3 νικητές κάθε κατηγορίας θα απονεμηθούν αναμνηστικά διπλώματα.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εσωτερικό πρωτάθλημα επιτραπέζιας αντισφαίρισης

Επίσκεψη στην insectopia

Σήμερα, όλες οι τάξεις του σχολείου μας επισκέφτηκαν στη ΔΕΘ την insectopia, το ζωντανό βιβλίο των εντόμων από όλο τον κόσμο και μυήθηκαν στον μυστικό τους κόσμο.

Δημοσιεύθηκε στη Επισκέψεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στην insectopia

Εκδήλωση για τον Σταύρο Κουγιουμτζή

02 – Νταλάρας Γιώργος – Πού ‘ναι Τα Χρόνια

Τραγούδια που είναι πραγματικά “για να θυμούνται οι παλαιότεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι”. Αξέχαστες επιτυχίες του μεγάλου μουσικοσυνθέτη Σταύρου Κουγιουμτζή ακούστηκαν σήμερα στο σχολείο μας από τη χορωδία του 45ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης. Τα παιδιά μαζί με τη δασκάλα τους κ. Μαρίνα Κώτση, μας ταξίδεψαν στα μουσικά μονοπάτια του Σταύρου Κουγιουμτζή.

Δημοσιεύθηκε στη Εκδηλώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκδήλωση για τον Σταύρο Κουγιουμτζή

Ένα σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία…Ένα σχολείο ανοιχτό στη ζωή…

Στα πλαίσια αυτά πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας σήμερα, Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012, μάθημα οδικής συμπεριφοράς από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Πρόληψης και Συμπαράστασης Ανηλίκων Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων.

Δημοσιεύθηκε στη Σεμινάρια | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ένα σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία…Ένα σχολείο ανοιχτό στη ζωή…

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο

Τα παιδιά της Δ΄ τάξης μαζί με τη δασκάλα τους κ. Γεωργία Βοργιατζίδου και την ξεναγό κ. Λίλη επισκεφτηκαν στο Αρχαιολογικό Μουσείο (στα πλαίσια του μαθήματος της ιστορίας) την αίθουσα “Χρυσός της Μακεδονίας”.

Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν από τα περίτεχνα κοσμήματα, τα στεφάνια, τις προσωπίδες των νεκρών, τα πολεμικά όπλα, τα παιχνίδια των νεκρών. Ιδιαίτερη εντύπωση τους έκανε ένας τεράστιος κρατήρας με ανάγλυφο διάκοσμο, ο οποίος απεικόνιζε το γάμο του θεού Διόνυσου με την Αριάδνη.

Τα παιδιά εξέφρασαν την επιθυμία τους να ξαναεπισκεφθούν το Μουσείο.

Δημοσιεύθηκε στη Επισκέψεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο

Εκδήλωση για την αγιογραφία

Σήμερα, Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012 ήρθε στο σχολείο μας, ύστερα από πρόσκληση της δασκάλας της Ε’ τάξης Λαμπρίδου Καλλιόπης, ο αγιογράφος Θωμάς Βάσσου, για να μας αποκαλύψει τα μυστικά της δουλειάς του.

Μαζί του έφερε μερικές βυζαντινές εικόνες, μέρος της δουλειάς του, και τις παρουσίασε στα παιδιά των μεγαλύτερων τάξεων (Δ’, Ε’ και ΣΤ’). Τα παιδιά παρακολούθησαν με μεγάλη προσοχή τα λεγόμενά του και ενθουσιάστηκαν από όλη την εκδήλωση.

Δημοσιεύθηκε στη Σεμινάρια | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκδήλωση για την αγιογραφία

Το 1821 συνεχίζει να μας διδάσκει και να μας εμπνέει…

Την Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012 πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για τον εορτασμό της Ελληνικής επανάστασης την 25η Μαρτίου 1821. Τη γιορτή ανέλαβε και πραγματοποίησε η ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας ,με τη συνεχή και ακούραστη βοήθεια της δασκάλας της, κ. Μαρίας Ηλιάδου. Τα παιδιά δούλεψαν πολύ και μπόρεσαν να νιώσουν και να αποδώσουν το μεγαλείο της ελληνικής επανάστασης, καθώς και τη σημασία που είχε για την εξέλιξη της ιστορίας του ελληνικού έθνους.

Δημοσιεύθηκε στη Εκδηλώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το 1821 συνεχίζει να μας διδάσκει και να μας εμπνέει…

Ανακύκλωση συσκευασιών

Επειδή αγαπάμε τον τόπο μας ! Επειδή αγαπάμε την πόλη μας θέλουμε να ευαισθητοποιήσουμε και να ενεργοποιήσουμε τους μαθητές μας, για έναν καλύτερο κόσμο!

Είναι μια προσπάθεια που την ξεκινήσαμε στις αρχές της σχολικής χρονιάς με προτροπή της διευθύντριας του σχολείου μας και τη συνεχίζουμε…

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανακύκλωση συσκευασιών