Σήμερα το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει τη Φιλαρμονική ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Οι μουσικοί της ορχήστρας έδειξαν στα παιδιά τα μουσικά τους όργανα και στη συνέχεια τους αφιέρωσαν γνωστά μουσικά κομμάτια. Οι μαθητές γεμάτοι από χαρά και ενθουσιασμό σιγοτραγούδησαν και στο τέλος χόρεψαν κάποιους γνωστούς σκοπούς.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο υπεύθυνος της Φιλαρμονικής έδωσε συγχαρητήρια στα παιδιά για την ωραία συμμετοχή τους.








