Η πρώτη μας ενδοσχολική επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε σήμερα με θέμα “Τύποι κειμενικού λόγου”, από τον συνάδελφο επιμορφωτή Δημήτρη Τσιντάρη. Η σύντομη αλλά περιεκτικότατη εισήγησή του και το πρακτικό της μέρος άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις και αρκετοί συνάδελφοι ζήτησαν να γίνει κι άλλη ενδοσχολική επιμόρφωση πάνω στο θέμα της διδασκαλίας της Γλώσσας.
Στη συνάντηση παρευρέθηκε και η σχολική σύμβουλος κ. Κανταρτζή.












