Aπό την εκδρομή μας στην Αθήνα

Η καθιερωμένη πια εκδρομή της ΣΤ΄στην Αθήνα, πραγματοποιήθηκε και φέτος με μεγάλη συμμετοχή παιδιών και συνοδών.

Με κεντρικό προορισμό τη Βουλή των Ελλήνων, ξεκινήσαμε το πρωί της Παρασκευής 11 του Νοέμβρη, για την πρωτεύουσα.

Η χαρά όλων μας αλλά κυρίως των παιδιών , ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπα, επίσης η λαχτάρα για όσα έμελλε να δούμε , μας κινητοποιούσε και περάσαμε τις ώρες της διαδρομής πολύ πολύ ευχάριστα.

Πρώτος σταθμός μας ήταν το Αττικό πάρκο , όπου συναντήσαμε πολλά και σπάνια ζώα και πουλιά.

Την επόμενη μέρα ανεβήκαμε στον Ιερό Λόφο της Ακρόπολης και στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το Μουσείο της Ακρόπολης.

Μετά από μια μικρή περιήγηση στην Πλάκα, οδεύσαμε προς το κτήριο της Παλιάς Βουλής των Ελλήνων όπου στεγάζεται το ιστορικό Μουσείο της Αθήνας.

Στη συνέχεια μεταβήκαμε στο΄Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος, όπου εκτός όλων των άλλων , απολαύσαμε και τον χορό των νερών.

Την τρίτη και τελευταία μέρα, επισκεφτήκαμε την Βουλή των Ελλήνων, ξεναγηθήκαμε στους χώρους των παλιών ανακτόρων και θαυμάσαμε την αλλαγή φρουράς των ευζώνων.

Συνεχίσαμε με το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης  , απολαύσαμε την υπέροχη ξενάγηση στα Αναφιώτικα και μεταφερθήκαμε στη σχολική ζωή μιας άλλης , πολύ περασμένης εποχής.

Κι επειδή όλα τα ωραία πράγματα τελειώνουν δυστυχώς γρήγορα, νωρίς το μεσημέρι της Κυριακής , πήραμε το δρόμο της επιστροφής.

Μεγάλη η κούραση, αλλά και ποιος την υπολογίζει μπροστά στην υπέροχη εκδρομή μας , με την άψογη συνεργασία εκπαιδευτικών, παιδιών, γονέων- συνοδών! Και βέβαια του πρακτορείου που είχε τη διοργάνωση της εκδρομής.

DSC 9193 DSC 9188DSC 9116 DSC 9162DSC 9066 DSC 8995DSC 8994 DSC 8871

ΤΠΕ: Τσίγκου Μαρία , Μωράτης Ηλίας

Ολοήμερο Αναγνωστοπούλου Παρασκευή

Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Ένα σχόλιο στο Aπό την εκδρομή μας στην Αθήνα

1. Ο/Η Γεωργία Πελτέκη λέει:

Η τριήμερη εκδρομή της ΣΤ’ τάξης στην Αθήνα ήταν υπέροχη!!!
    Τα παιδιά μαζί και οι γονείς, απολαύσαμε κάθε στιγμή του ταξιδιού, την επίσκεψη στο Αττικό πάρκο, τη μοναδική ομορφιά του Παρθενώνα, το εκπληκτικό μουσείο της Ακρόπολης, τις επισκέψεις στην Παλαιά και Νέα Βουλή, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με την εντυπωσιακή Βιβλιοθήκη και τον εκπληκτικό “Χορό των Νερών”, την εξαιρετική ξενάγηση στα Αναφιώτικα, την επίσκεψη στο Μουσείο Σχολικής Ζωής που πάντα υποδέχεται το σχολείο μας με πολλή αγάπη!
    Ευχαριστούμε πολύ τις δασκάλες που μας συνόδευσαν, ιδιαιτέρως ευχαριστούμε την αγαπημένη μας διευθύντρια, την κυρία Όλγα, για τη διοργάνωση και την παρουσία της στην εκδρομή!!!
    Με βαθιά εκτίμηση
    Γεωργία Πελτέκη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *