το γαλάζιο πουλί και η ροδιά

OLYMPUS DIGITAL CAMERAΜια ξεχωριστή παρουσίαση , εμπλουτισμένη με ζωγραφική, απολαύσαμε στο σχολείο μας από την κ.Λήδα Βαρβαρούση με πρωτοβουλία της ΧΑΝΘ . Η συγγραφέας με πολύ παραστατικό τρόπο έκανε την παρουσίαση του βιβλίου της “το γαλάζιο πουλί και η ροδιά” και στο τέλος της παρουσίασης μοιράστηκε δωρεάν στους μικρούς μαθητές ένα αντίτυπο του βιβλίου με ιδιόχειρη αφιέρωσή της.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

επέτειος του Πολυτεχνείου

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Μνήμες του Νοέμβρη του 1973 μας παρουσίασαν σε μια άψογη από κάθε άποψη εκδήλωση τα παιδιά της Δ΄τάξης του σχολείου μας μαζί με τη δασκάλα του την κ. Χατζοπούλου Ανδριάνα . Ο μουσικός του σχολείου κ. Ανδρέας Μπάσογλου συντόνιζε τη χορωδία της τάξης.Τη γιορτή παρακολούθησε όλο το σχολείο και πολλοί γονείς.

Δημοσιεύθηκε στη Εκδηλώσεις | 1 σχόλιο

το σχολείο μας γιορτάζει το “όχι”

Μια ξεχωριστή παράσταση με αφορμή την γιορτή του “όχι”παρουσίασαν τα παιδιά της Ε΄τάξης με την βοήθεια της δασκάλας τους κ. ΄Ερης Πουτούρογλου. ΄Ηταν μια παράσταση που συγκίνησε βαθειά όσους την παρακολούθησαν. Ελπίζουμε να έχουμε στο μέλλον και άλλες παραστάσεις τέτοιου επιπέδου που αναβαθμίζουν το σχολείο μας.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ΟΙ ΓΕΡΑΝΟΙ τραγούδι έναρξης σχολικής γιορτής

Δημοσιεύθηκε στη Εκδηλώσεις | 1 σχόλιο

το σχολείο μας στην Αθήνα

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Δημοσιεύθηκε στη Επισκέψεις, Χωρίς κατηγορία | 3 σχόλια

Ενημέρωση για την υγιεινή διατροφή

Στα πλαίσια των εξωτερικών διαλέξεων ο ιατρός Γερμανίδης Γεώργιος μίλησε στο ολοήμερο σχολείο για τη σημασία της υγιεινής διατροφής.

Οι μαθητές άκουσαν με μεγάλη προσοχή τον ιατρό και στο τέλος του έθεσαν πολλές ερωτήσεις.

Δημοσιεύθηκε στη Σεμινάρια | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για την υγιεινή διατροφή

μια νέα σχολική χρονιά αρχίζει!

Με τον καθιερωμένο αγιασμό ξεκίνησε και η νέα σχολική χρονιά. ΄Ολο το προσωπικό του σχολείου παραβρέθηκε στον αγιασμό και στη συνέχεια μοιράστηκαν τα βιβλία στους μαθητές και τις μαθήτριες.

Η Διευθύντρια στην ομιλία της ευχήθηκε να κυλήσει χωρίς προβλήματα η νέα σχολική χρονιά και να υπάρχει συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων, εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων και τοπικών φορέων.

Δημοσιεύθηκε στη Εκδηλώσεις, Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

“καλό ταξίδι , δάσκαλε!”

΄Εφυγε σήμερα από κοντά μας ο μεγάλος δάσκαλος Χρίστος Τσολάκης.Το αγαπημένο του μότο “μόνο με την καρδιά οδηγείται του ανθρώπου η καρδιά”, όπως και οι ανεξάντλητες διδασκαλίες του που μας χάρισε όλα αυτά τα χρόνια θα μείνουν σίγουρα στη μνήμη όλων μας.
Λίγο πριν τελειώσει η σχολική χρονιά είχε περάσει από το Σχολείο μας το οποίο αγαπούσε ιδιαίτερα λόγω του ιστορικού του παρελθόντος (στο σχολείο μας δίδαξαν ο Κουντουράς και ο Κάστανος) και έδωσε την υπόσχεση ότι με την έναρξη της νέας σχ. χρονιάς θα κάναμε ένα αφιέρωμα στους μεγάλους αυτούς παιδαγωγούς. Δυστυχώς , τα σχέδια του Θεού ήταν άλλα. Υποσχόμαστε όμως στο δάσκαλο ότι το αφιέρωμα αυτό θα γίνει και σίγουρα θα αισθάνεται περηφάνεια καθώς θα μας βλέπει απο ψηλά!
Καλό σου ταξίδι δάσκαλε!

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΟΥ BLOG “ΚΑΛΟ , ΞΕΝΟΙΑΣΤΟ, ΔΡΟΣΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ”

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Το σχολείο μας γιορτάζει

Οι εορταστικές εκδηλώσεις για το κλείσιμο της σχ. χρονιάς άρχισαν από νωρίς το πρωί και κράτησαν μέχρι αργά το βράδυ. Το πρόγραμμα ξεκίνησε με τον αποχαιρετιστήριο λόγο της Διευθύντριας προς τα παιδιά της ΣΤ΄τάξης και την απονομή των αναμνηστικών και στη συνέχεια το πρόγραμμα εμπλουτίστηκε με αθλητικές δραστηριότητες, θεατρικά δρώμενα, τρελά παιχνίδια, χορούς, προβολή βίντεο με στιγμιότυπα από τη σχολική ζωή,  γέλια αλλά και δάκρυα συγκίνησης από τα παιδιά της ΣΤ΄τάξης και όχι μόνο.

Στο τέλος ακολούθησε μπάρμπεκιου που διοργανώθηκε από το σύλλογο Γονέων , τα μέλη του οποίου δούλεψαν σκληρά για τη διοργάνωση της γιορτής.

Δημοσιεύθηκε στη Εκδηλώσεις, Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

θεατρική παράσταση από τα παιδιά της Δ΄τάξης

Τα παιδιά της Δ΄τάξης του σχολείου μας , στα πλαίσια του μαθήματος της “μελέτης του περιβάλλοντος”, έδωσαν μία εξαιρετική παράσταση με το έργο της Σ. Ζαραμπούκα “ο κ. Μπεν , η Μου και τα σκουπίδια”. Την ευθύνη της παράστασης της είχε η Διευθύντρια του σχολείου . Την παράσταση παρακολούθησε όλο το σχολείο καθώς και πολλοί γονείς.

Δημοσιεύθηκε στη Εκδηλώσεις, Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε