Χθες, Πέμπτη 5 Ιουνίου 2025, πραγματοποιήθηκε στο Άλσος Προφήτη Ηλεία, δενδροφύτευση στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Green Cities που προβλέπει σύνολο παρεμβάσεων για ενίσχυση της κλιματικής ανθεκτικότητας στην περιοχή. Με την παρουσία και συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών μας της Ε΄και της ΣΤ΄τάξης σε συνεργασία με την Διεύθυνση Πράσινου του Δήμου Αθηναίων, στο Άλσος Προφήτη Ηλεία φυτεύτηκαν 13 δέντρα, κατάλληλα για την περιοχή και ανθεκτικά: 4 Κατάλπες, 3 Προύνοι, 3 Ακακίες Κωνσταντινουπόλεως και 3 Λαγκουνάριες. Στα παιδιά μίλησαν ο





