Οι μαθητές της E τάξης, στο μάθημα Τ.Π.Ε., χρησιμοποιώντας την εφαρμογή PowerPoint, ετοίμασαν παρουσιάσεις με θέμα την ασφάλεια στο Διαδίκτυο.
Ας δούμε τι έχουν να μας πουν!!!
(Τα κείμενα και οι εικόνες αντλήθηκαν από το Διαδίκτυο καθαρά για εκπαιδευτικούς σκοπούς.)
Παρακαλούμε για την ενημέρωσή σας από τα σχετικά έγγραφα που επισυνάπτουμε:
Ολοκληρώθηκε την Τρίτη 13 Μαΐου 2025 με την τέταρτη συνάντηση το πρόγραμμα που διεξήγαγε το Κέντρο Πρόληψης “Αθηνά-Πολιάς” στην ΣΤ΄τάξη του σχολείου μας σχετικά με την προετοιμασία των παιδιών για την μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο. Να ευχαριστήσουμε την ψυχολόγο, κα Ιωάννα Λάμπρου και την Κοινωνική Λειτουργό, κα Σάντυ Γκόλτση για τη διεξαγωγή του προγράμματος.

