34ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών

Καλωσήρθατε στον ιστότοπό μας!!!

cropped head3

Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών_τριών στην Α τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2025-26



Λήψη αρχείου

ΜΟΥΣΙΚΑ_ΣΧΟΛΕΙΑ _2025_26

Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών/-τριών στην Α τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2025-26



Λήψη αρχείου

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ _2025_26

Ο Τουριστικός Οδηγός της Β΄ τάξης

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης, με αφορμή την ενότητα 18 του βιβλίου Γλώσσας «Ένα βιβλίο που σε ταξιδεύει», προσπάθησαν να κάνουν έναν τουριστικό οδηγό για την περιοχή του σχολείου μας. Απολαύστε το ταξίδι…

Τάξη ΣΤ – Μάθημα Τ.Π.Ε. : Ταξίδι στον κόσμο!

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης, στο μάθημα Τ.Π.Ε., χρησιμοποιώντας την εφαρμογή PowerPoint, ετοίμασαν παρουσιάσεις με θέμα μία χώρα της επιλογής τους.

(Τα κείμενα και οι εικόνες αντλήθηκαν από το Διαδίκτυο καθαρά για εκπαιδευτικούς σκοπούς)



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

19ος Μαθητικός Διαγωνισμός «Παιχνίδι και Μαθηματικά»

DIAGONISMOS M. EYKLEIDH 1

Την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων της Ε΄ και ΣΤ΄ είχαν την δυνατότητα να συμμετάσχουν στον 19ο Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά», ο οποίος διοργανώνεται κάθε χρόνο (με σχετική έγκριση του Υπουργείου) από το περιοδικό «Ο μικρός Ευκλείδης» της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Τα Θέματα και οι Λύσεις του διαγωνισμού για το 2025:

THEMATA_E_2025_04_04

LYSEIS_E_2025_04_04

THEMATA_ST_2025_04_04

LYSEIS_ST_2025_04_04

Απλή σύγκρουση ή εκφοβισμός; (πρόγραμμα για τις Γ΄ και Δ΄ τάξεις)

Σε συνέχεια δράσης του Χαμόγελου του παιδιού που υλοποιήθηκε στις 4 Μαρτίου στο σχολείο  μας και συμμετείχαν η Γ’  και η Δ΄ τάξη, η ψυχολόγος μας, κα Βασιλική Κοσμοπούλου, παρουσίασε χθες και σήμερα (στις ίδιες τάξεις) ένα σχετικό πρόγραμμα με σκοπό την ανατροφοδότηση και την εμπέδωση των αναμενόμενων στάσεων και συμπεριφορών. Αφού έγινε συζήτηση σε σχέση με την ταινία που είχαν παρακολουθήσει τα παιδιά στην πρώτη φάση, διαβάστηκαν σύντομες ιστορίες. Κατόπιν οι  μαθητές έπρεπε να αποφασίσουν αν αυτό που περιγράφεται είναι περίπτωση απλής σύγκρουσης ή εκφοβισμού. Καταγράφονταν στον πίνακα τα χαρακτηριστικά που τους οδηγούσαν στην απόφασή τους. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και έφτιαξαν εκείνοι ιστορίες απλής σύγκρουσης και εκφοβισμού, για τις οποίες ακολούθησε δραματοποίηση. Οι μαθητές έπρεπε να αποφασίσουν τι περίπτωση περιγράφεται.  Τέλος ο καθένας έγραψαν συνθήματα κατά του εκφοβισμού.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, η ψυχολόγος μας παρουσίασε στα παιδιά τη νέα ορολογία του φαινομένου του εκφοβισμού: «στόχος» αντί για «θύμα», «δεσμώτης» αντί για «θύτης» και «δορυφόρος» αντί για «παρατηρητής».

programma

 

 

Σελίδα 1 από 52

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση